آخرین اخبار
آه اگر آزادی سرودی می خواند/کوچک/همچون گلوگاه پرنده ای/هیچ کجا دیواری فرو ریخته برجای نمی ماند. (احمد شاملو)      
کد خبر: ۳۲۰۳
تعداد نظرات: ۲۱۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۰
گزارش از قیمت آپارتمان و زمین در خیابان‌های اعیان‌نشین چهار شهر تهران ، مشهد ، اصفهان و شیراز

روزنامه هفت صبح نوشت: گزارش از قیمت آپارتمان و زمین  در خیابان‌های اعیان‌نشین چهار شهر تهران ، مشهد ، اصفهان و شیراز.

گرانترین خیابان تهران همان نام‌های تكراری همیشگی نیستند.این بار می‌خواهیم از كوچه‌ها و خیابان‌های فرعی برایتان بگوییم كه به بسته‌های بی‌رقیب ثروت و اشرافیت بدل شده‌اند.خیابان‌های گمنامی مثل گلستان شمالی ،پارسا ،گلپاد و...بگذارید ماجرا را دوباره بازخوانی كنیم.

فرشته ، نیاوران ، اقدسیه ، پاسداران . این اسامی‌خیابان‌ها و مناطق معروف پایتخت هستند که در چند سال اخیر به واسطه افزایش چشمگیر و بی‌ضابطه قیمت  مسکن در آنها به عنوان نماد ثروت و اعیان‌نشینی در اذهان مردم جای گرفته‌اند. آپارتمان‌ها و برج‌های گرانقیمتی که گاهی قیمت چند متر از آنها با کل ارزش ساختمان‌های مناطق دیگر شهر برابری کرده و زندگی یک روز در آنها آرزوی بسیاری از جوانان کشور است.

البته باید توجه داشت که اعیان نشینی و نماد تجمل گرایی مختص شهر تهران و پایتخت نشینان نبوده و در اکثر شهرهای بزرگ کشور شاهد حضور مناطق و خیابان‌هایی هستیم که در طول چند سال به نماد اعیان‌نشینی تبدیل شده و در آنها ساختمان‌های گرانقیمتی هر روزه سر از خاک بیرون می‌آورند. در این گزارش تلاش شده است تا بهترین و گرانقیمت‌ترین خیابان‌های چهار شهر بزرگ تهران ، مشهد ، اصفهان و شیراز از لحاظ نرخ مسکن معرفی شوند . خیابان‌هایی که به‌رغم تصور، قیمت آنها از بسیاری از خیابان‌های شهر تهران بالاتر بوده و ثروتمندان زیادی را در خود جای داده است.

 تهران شهر رویاها


مطمئنا در شرایط کنونی از هر شخصی سوال شود که بهترین و گرانترین خانه‌های تهران در کجا قرار دارد بی‌اختیار مناطق شمالی شهر را نشان داده و با ردیف کردن برخی از نام‌های آشنا به سوال کننده می‌فهماند که از قافله عقب نبوده و از نرخ اعیان نشینی در پایتخت اطلاع دارد . البته این موضوع تا حد زیادی درست است و همواره در طول سال‌ها شاهد بوده‌ایم که مثلا قیمت آپارتمان در منطقه سعادت‌آباد با خیابان فاطمی‌تفاوت فاحشی دارد اما مسئله اصلی دانستن نام رتبه نخست در کلانشهر تهران است.

چهار خیابان رویایی کشور

در این رابطه آرین افشار، مدیر املاک سران به هفت‌صبح می‌گوید : بر‌خلاف تصور که همه منطقه خیابان فرشته را از بهترین و گرانترین مناطق می‌دانند در حال حاضر این مقام در دست خیابانی به نام گلستان شمالی در منطقه اقدسیه قرار دارد . وی می‌گوید : این خیابان به دلیل برخورداری از موقعیت مکانی و دید مشرف بر شهر تهران و همچنین به جهت تراکم کم ساختمان‌ها و فضای سبز به جای مانده از کوچه باغ‌های قدیم شمیران تبدیل به منطقه‌ای منحصر به فرد شده به گونه‌ای که قیمت آپارتمان در آن از متری 27 میلیون تومان شروع می‌شود .

 این مشاور املاک افزود : در این خیابان بیشتر ساختمان‌ها را برج‌های چندین طبقه می‌سازند که داشتن امکاناتی همچون سونا و استخر جزو بدیهی‌ترین خدمات محسوب شده و در برخی از آنها برخورداری از سالن اسکواش و دیگر امکاناتی همچون سالن اجتماعات و سینما از دیگر مزیت‌های آنها محسوب می‌شود . وی توضیح می‌دهد : 27 میلیون تومان قیمت پایه آپارتمان در این خیابان است اما این نرخ به ازای هر طبقه ارتفاع تا سه درصد قابل افزایش است؛ به عنوان مثال آپارتمانی که در طبقه دهم واقع شده نسبت به آپارتمان طبقه اول تا 30 درصد گرانتر بوده و با قیمت حدود 35 میلیون تومان در هر متر فروخته می‌شود. وی همچنین در خصوص قیمت زمین در این خیابان می‌گوید : نرخ زمین در این خیابان با توجه به قرار گرفتن در کدام قسمت متفاوت است اما قیمت‌ها از حدود 40 میلیون تومان شروع شده و تا 50 میلیون تومان نیز قابل افزایش است. این مشاور املاک در پاسخ به دیگر خیابان‌های گران پایتخت می‌گوید : خیابان فرشته برخلاف تصور همگان در رتبه دوم گرانقیمت‌ها قرار داشته و خیابان‌هایی همچون گلنار، گلپاد ، پارسا و فلسطین بهترین ساختمان‌ها را در خود جای داده‌اند .

 وی افزود : البته در منطقه فرشته آپارتمان‌هایی واقع در خیابان فلسطین که سابق بر این محل سکونت آمریکایی‌ها بوده و جنب سفارت ترکیه قرار دارد از دیگر خیابان‌ها گرانتر است به گونه‌ای‌که در این خیابان قیمت‌ها از هر متر 20 میلیون تومان شروع شده و تا 25 میلیون تومان نیز قابل افزایش است . افشار در خصوص قیمت زمین نیز می‌گوید : قیمت زمین نیز در منطقه فرشته از حدود متری 30 میلیون تومان شروع شده و تا 35 میلیون تومان نیز می‌رسد .

وی درپاسخ به اینکه آیا کاهش قیمت‌ها در چند ماه گذشته بر این مناطق تاثیر داشته می‌گوید : قیمت‌ها در این مناطق از روال معمول تبعیت نکرده و این مالکان هستند که نرخ‌ها را تعیین می‌کنند . ضمن آنکه به جهت قیمت‌های بسیار بالا بیشتر معاملات به صورت محدود و داخلی انجام می‌گیرد.



  مشهد پایتخت دوم


مشهد مقدس را برخی به عنوان پایتخت دوم کشور دانسته و  بعد از تهران بیشترین حجم تولید و بازرگانی را به خود اختصاص داده است . در شهر مشهد هم چند منطقه احمد آباد ، سجاد و فرامرز عنوان بهترین و گرانترین را از آن خود کرده و اکثر اعیان‌نشینان و ثروتمندان مشهدی را در خود جای داده است . در این رابطه علی رضا روشن ضمیر مدیر املاک کاوش مشهد به هفت صبح می‌گوید :در شهر مشهد چهار منطقه احمد‌آباد ، سجاد، فرامرز و‌ هاشمیه واقع در منطقه یک  شهرداری جزو بهترین مناطق بوده که به دلیل افزایش حجم ساخت و سازها طی چند سال اخیر بیش از 70 درصد از بافت آنها را آپارتمان‌های نوساز تشکیل می‌دهند . وی افزود : در بین این چهار منطقه خیابان احمد‌آباد نسبت به سایرین از موقعیت مکانی بهتری برخوردار بوده و قیمت‌ها نیز کمی ‌بالاتر است .

چهار خیابان رویایی کشور

 وی افزود : به عنوان مثال قیمت آپارتمان از حدود متری چهار میلیون تومان شروع شده و در برخی از برج‌ها تا متری 15 میلیون تومان نیز قابل افزایش است .این مشاور املاک در خصوص نرخ زمین می‌گوید : قیمت زمین در مشهد با تهران متفاوت است و اختلاف زیادی با قیمت ملک ندارد به گونه‌ای‌که در همین منطقه زمین از حدود سه میلیون شروع شده و تا هر متر 7 میلیون تومان می‌رسد . وی در خصوص املاک تجاری می‌گوید : قیمت املاک تجاری هم به تبعیت از موقعیت مکانی و ساخت متفاوت است و از متری پنج میلیون تومان شروع شده و در برخی از مناطق تا 45 میلیون تومان نیز می‌رسد . وی در پاسخ به کاهش قیمت‌ها در چند ماه گذشته می‌گوید : هم اکنون رکود سنگینی بر بازار معاملات مسکن سایه افکنده و در این چند ماهه شاهد  کاهش قیمت‌ها از هر متر 50 هزار تومان تا یک میلیون تومان بوده‌ایم که بیشترین کاهش قیمت در همین منطقه احمد آباد با افت قیمت یک میلیون تومانی بوده است .



 اصفهان نصف جهان


بی‌جهت به اصفهان لقب نصف جهان داده نشده است . این لقب که به جهت برخورداری از تنوع  بالای گردشگری به میدان نقش جهان آن اطلاق می‌شده هم‌اکنون در بخش مسکن نیز قابل تسری است به گونه‌ای‌که در چند سال اخیر شاهد ظهور مناطق اعیان نشینی هستیم که قیمت آنها در برخی از مواقع با مناطق اعیان نشین پایتخت قابل مقایسه است .

چهار خیابان رویایی کشور

 در این رابطه جلال الدین گودرزی مدیر یکی از آژانس‌های املاک اصفهان به هفت صبح می‌گوید : در شهر اصفهان بر خلاف تهران مناطق جنوبی جزو مناطق اعیان‌نشینی بوده و مناطق شمالی را خانه‌های ارزان قیمت‌تر تشکیل می‌دهند . وی افزود: در این شهر دو منطقه مرداویج و هزار جریب مقام اول بهترین‌ها را داشته که مرداویج از موقعیت بالاتری نسبت به هزار جریب برخوردار است . وی در ادامه افزود : بیش از 90 درصد از بافت این مناطق را آپارتمان‌های نوساز تشکیل داده و قیمت‌ها از حدود پنج میلیون تومان شروع شده و بسته به موقعیت و امکانات تا 8 میلیون تومان قابل افزایش است . این مشاور املاک با سابقه در خصوص قیمت زمین می‌گوید : در شهر اصفهان قیمت زمین اختلاف چندانی با ملک نداشته و از حدود متری 6 میلیون شروع شد‌ه و تا 10 میلیون تومان نیز می‌رسد . وی در خصوص وضعیت املاک تجاری می‌گوید: رودخانه زاینده رود که از وسط اصفهان عبور می‌کند شهر را به دو قسمت تقسیم کرده که املاک تجاری واقع در شمال رودخانه که به خیابان چهار باغ پایین مشهور است نسبت به جنوب رودخانه گرانتر بوده و قیمت‌ها از هر متر پنج میلیون تا 25 میلیون در نوسان است.



 شیراز شهر ادب

شیراز نیازی به تعریف نداشته و کمتر کسی پیدا می‌شود که نسبت به این شهر بی‌اطلاع باشد . در هر حال این شهر نیز همچون سایر شهرهای بزرگ دارای چندین منطقه خوب و اعیان نشین است که قیمت‌ها در آنها نیز بسیار بالا است .مناطقی که در منطقه یک شهرداری واقع شده‌اند . در این رابطه امین شجاع الدین مدیر املاک پدیده شیراز به هفت صبح می‌گوید : خیابان‌های ارم و خاک شناسی جز‌و بهترین مناطق این شهر محسوب شده که در این بین خیابان ارم نسبت به خاک شناسی از موقعیت بهتری برخوردار است . وی می‌گوید :بافت ساختمانی در این خیابان به صورت نصف بین آپارتمانی و ویلایی تقسیم شده است و بیشترین حجم ساخت و ساز مربوط به 10 سال اخیر بوده است .

چهار خیابان رویایی کشور

 وی افزود:  از ویژگی‌های این خیابان قواره‌های بزرگ زمین‌های آن است که همین موضوع باعث شده تا شاهد ساخت آپارتمان‌های دو طبقه کم ارتفاع  و خانه‌های نسبتا بزرگ و گرانقیمت باشیم. وی ادامه داد: در این خیابان قیمت آپارتمان‌ها از حدود پنج میلیون تومان شروع شده و تا 7 میلیون نیز در نوسان است ضمن آنکه قیمت خانه نیز در همین رنج قرار دارد . فقط به جهت متراژ بالای 500 متری این خانه‌ها قیمت تمام شده آن را بالا برده است . وی در خصوص قیمت زمین نیز می‌گوید : قیمت زمین نیز به جهت بافت کم ارتفاع منطقه با قیمت ملک تقریبا یکسان است و تفاوت چندانی ندارد . این مشاور املاک می‌گوید :البته باید توجه داشت هم اکنون د‌ر برخی از مناطق شیراز همچون خیابان قصر‌الدشت بلند مرتبه‌سازی در حال رونق است که ممکن است تا چند سال آینده این منطقه را به یکی از قطب‌های اصلی شیراز  تبدیل كند . وی در خصوص وضعیت معاملات می‌گوید : در شیراز هم همچون سایر شهرها معاملات در رکود به سر می‌برد اما قیمت‌ها در چند ماه گذشته کاهش 10 تا 20 درصدی را تجربه کرده‌اند که در برخی از مناطق همچون خیابان ارم به بیش از یک میلیون تومان رسیده است.

انتشار یافته: ۲۱۵
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۱
F
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
1
0
در آبادان و منطقه امیری هم زمین بین متری 1500 تا 2000 قیمت داره.
وهبی نادری
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
1
0
فقط کرمانشاه
نونا حافظیان
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
1
0
وهبی بچه جوانروده نه کرمانشاه
شهرام
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
3
1
انگار تبریز شهر اولین ها از لیست افتاده
مسود
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
2
0
درسته قیمته ملک و املاک تو تبریز به تهران و مشهد نمیرسه اما هم ترازی شدیدی با اصفهان داره قیمت ها.این روزنامه کاش درباره تبریز هم میگفت.
فرزاد
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
1
0
مهاباد کلانشهر هم نیست اما متاسفانه قیمت زمین در این شهر در بعضی از مناطق با مشهد برابری می کنه.در محله باغ اسماعیل آقا و در منطقه فرهنگیان قیمت ها تا متری 12 میلیون هم رسیده...
امین
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
در مشهد اطراف حرم امام رضا(ع) قیمت ملک تجاری از متری 200 میلیون تومان به بالا میباشد.
میثم
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
3
0
در یاسوج خیابان دولت آباد از متری پنج میلون تومان تا متری بیست میلیون! تومان میرسد شاید در ایران کسی باور نکند که قیمت خانه در بعضی از محله های یاسوج همتراز با شمال شهر تهران باشد!! یاسوج به پایتخت ایران زمین مشهور است
لیلی
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
2
0
میگن اصفهان نصف جهان اگر تبریز نباشد
احسان
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
1
از یه روزنامه گله ای نیست با چاپ همچین مطالبی چون فقط فکر پر کردن صفحاتشه حالا این مطالب هر چی می خواد باشه ولی دوستان من آدم عقل کلی نیستم ولی چرا شما باید شهر خودتون رو توی مرضوعی دنبال مطرح کردن باشین که الان یکی از بزرگترین معضلات کشورمون شده و چه پولدار و فقیرش با این گرونی و بی ثباتی خونه مشکل دارن. بر عکس میل شما دوستان نسبت به قیمت خونه در شهرتان کاش اسم شهر من (تهران) توی این لیست نیود چون اینطور مطمئنا برای خرید و یا اجاره خونه خیلی ها راحت تر بودن و شب بدون غصه روی بالش میگذاشتن. مردمان کشور مرا چه شده؟!!!!!! در انتها اگر به کسی بی احترامی کردم عذر خواهی میکنم.
رامین ماهیت
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
4
1
لیلی :اصفهان نصف جهان که هیچ همه جهان است ...
نسیم
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
1
0
ابرسان .رشدیه ولیعصر. کوی فیروز اشکان تبریز تبریز!!!!
رحمان
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
2
0
مشهد منطقه های سوپر حرفه ای داره که رغیب ندارن مثلا خیابون گلشن منطقه اب و برق
ناشناس
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
1
1
تو رشت هم خیابون گلسار و منظریه معروفه و خونه خیلی گرونه .
ولک
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
1
3
شما بیاید آبودان بعد حرف بزنید... برزیل... راستی میدونستید برزیل یه گوشه ای از خاک آبودان بوده؟؟؟
راد
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
3
1
واقعا ! جایه تعجبه که شهری مثل تبریز تو این لیست نیست! چون از خیلی جهات شاید از تهران هم بالاتر باشه
رامین
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
2
1
واقعا تبریز با اون همه ابهت و بزرگی و فرهنگی که دارد باید پایتخت دوم ایران باشد.
امیر
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
1
2
من در اصفهان مشاور املاک دارم این قسپیمت های گفته شده خیلی درست نیست در برخی مناطق قیمت اپازتمان به 20 میلیون و تجاری تا متری 70 میلیون میرسه
mamad'reza
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
1
2
این اطلاعات درمورد قیمتهای اصفهان مزخرفه... نصف جهان دیارماست........سپاهان افتخار ماست
کامیار
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
در شهر مشهد مناطقی اعیان نشین وجود دارد که واقعا قیمت هاش بالاست مثل: سامانیه، باهنر، هفت تیر، گلشن، ملک آباد و خیام
عاطی
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
1
4
تبریز چی داره که مثلا بذارند تو لیست. من رفتم اصلا نصف اصفهان وشیرازم نمیشه
ati
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
2
ببخشید ولی قیمت تجاری ملک یکی از اقوام ما در اصفهان متری ۷۸ میلیون تومان بود که البته قبولم نکرد. سال ۸۷
تبریزان
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
3
1
اون کسی که میگه تبریز اصلا نصف اصفهان و شیراز نمیشه بتید بهش بگم که تبریز 3سال پی یا پی از طرف سازمان یونسکو زیباترین و توسعه یافته ترین شهر ایران شده.اگه باور نمیکنی تو اینترنت میتونی جست وجو کنی.
سیروان
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
2
0
مهاباد با اینکه کلانشهر هم نیست خیابون های مرکز شهرش مانند شاپور و صلاح الدین ایوبی غربی متری از 50 ملیون کمتر نیست
سیروان
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
1
0
مهاباد با اینکه کلانشهر هم نیست خیابون های مرکز شهرش مانند شاپور و صلاح الدین ایوبی غربی متری از 50 ملیون کمتر نیست
اصفهانی
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
1
1
می خواستم از شهرای دیگه باخبر بشم این مطلب واسم اومد. با توجه به اینکه درمورد اصفهان کاملا غلط گفته مسلما درمورد جاهای دیگه هم درست نگفته. اصفهان در حاشیه رودخونه و یا با کمی فاصله از اون یه قصر و کاخهایی داره که تو خوابم نمی بینید. مرداویج و هزارجریب مال تازه به دوران رسیده هاس.
ایلگار
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
3
1
یاشاسین تبریز پایتخت کارخونه دارای کشور و نصف تهران مال تبریزیاست اصلا
ایران من
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
1
0
همه جای ایرانسرای من است .شهر فقط گچساران سیتی اونهم کوی شمالی کارکنان دولت
بچه تهرون
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
1
3
حقیقتش من هم که تبریز رفتم چیزی ندیدم ازش هیچ وقت قابل مقایسه با تهران -شیراز-اصفهان نیست
ساره
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
2
1
تهران با برج ها و قصرها و ماشین های میلیاردی. دخترو پسرای پر شور. شهر من تهران، همیشه بی همتا.
تبریزی
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
1
2
فقط هوای تبریز رو با کل دنیا عوض نمیکنم .زیبایی های دیگه اش بماند.
میثم
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
1
مکان فقط شهرستان رستم که قیمت یک هکتار زمینش برابری میکنه با یک متر در تهران.
حبيب
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
باسلام البته در تمام ايران مسكن گران است ولي در اميديه بعضي مناطقش با شهرهاي بزرگ برابري ميكنه
امیر از مشهد
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
1
سلام دوست عزیز تهرانی.از پیام دادنت مشخصه تهرانی اصیل نیستید.نه توروخدا بیان با تهران مقایسه بشن.خجالت نکشیدی کلانشهرها رو با تهران مقایسه کردی؟بابام حرف قشنگی میزنه میگه کل ایران باید روز تا شب کار کنن تا تهرانیا زندگی کنن.البته این حرف رو از حسادت نمیگم نوش جونتون فقط لطفا تهران رو با شهرهای دیگر مقایسه نکنید لطفا.به برادران تبریزی میگم انقدر در مورد شهرتون غلو نکنید بابا گوش مردم پره از بزرگ بینی شما.معمولا قیمت زمین مسکونی در جاهایی بالاست که مناطق دنج و خوش اب و هوا با زمین هایی ویلایی و لوکس است نه با اپارتمان اخه تبریز زمین ویلایی داره که بخواد مقایسه بشه؟
حمید
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
دوستان قیمت ها مشهد تابع قانونی نیست مثلا در اجاره همین امروز جمعه۹۴/۳/۸ در منطقه اعیانی احمد آباد یه واحد ۷۰ متری ۵ میلیون رهن و ۱۶۰۰۰۰۰ یک میلیون و ششتصد هزار تومان اجاره که حداقل بود ( واقعا اینجا کشور اسلامی هست اصلا مگر در اسلام همه یکسان نیستند جای بسیار تأسف دارد این همه شعار)
غزل
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
من يكماهه تهران كارميكنم خيابون ونك الان بخدا قدر شهرمو وطنم تبريزو ميدونم هواي پاك سروصداي كم آدماي تاحدودي بدون تجملات هم زبوناي خوبم توي تبريز مواظب شهر عزيزمون باشيد دلم لك زده بيام تبريز كاش مرخصي بگيرم بيام خاك شهرمو ببوسم
محمد رضا
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
وا اصفهان مناطق پایینش که 24 متریه الان متری 15 میلیونه بعد هاشیه زاینده رود که خونه هاش قصره یه خونه 200 متری را به ماهی 40 میلیون تومات اجاره میدن این لیست قیمتاش مال کی
محمد رضا
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
1
وا اصفهان مناطق پایینش که 24 متریه الان متری 15 میلیونه بعد هاشیه زاینده رود که خونه هاش قصره یه خونه 200 متری را به ماهی 40 میلیون تومات اجاره میدن این لیست قیمتاش مال کی
محمد رضا
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
وا اصفهان مناطق پایینش که 24 متریه الان متری 15 میلیونه بعد هاشیه زاینده رود که خونه هاش قصره یه خونه 200 متری را به ماهی 40 میلیون تومات اجاره میدن این لیست قیمتاش مال کی
هادی
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
2
1
نصف جمعیت تهران رو تورک ها تشکیل میدن تبریز در کلی ازجهات از همه شهر ها بلاتره ولی دوستان تهران فقط برا اینکه پایتخت هستش بزرگش میکنن مگه نه چیزی خاصی نداره درکل تبریز شهر اولین هاست و ارومیه زیباترین شهر ایران
علی
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
فقط نیروگاه قم.زمین میلیمتری10میلیون.
امین
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
2
0
تبریز خودمونو عشقه بهترین شهر ایران از هر نظر تا چند ساله دیگه تبدیل به اروپا میشه
گلبهار
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
1
واقعا باید متاسف بود اینهمه رجز خوانی که شهر من مردم شهر من قیمت خانه های شهر من این من ومن ها فقط نهایتا 100سال ادامه داره انسان فقط یکمتر جا لازم داره لابد از حالا تو فکر میرید که در گرانترین جا دفن بشید
مهدی
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
3
0
چندبار رفتم اصفهان ولی هیچی نداره جزء الودگی وخیابونای بی نظم
m
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
تو روستای ما هم خیابوناش خیلی گروننا.ooootehoooo
علي
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
1
0
شهراي ديگه موقتي هست ولي تبريز هميشه تبريز مي مونه.
کیمیا
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
1
دیگه در شهر اصفهان مرداویج و هزار جریب جزو بالا شهر و اعیانی اصفهان نیست.بروید ببینید کنار رودخانه زاینده رود چه کاخهایی و قصرهایی وجود داره که عمرأ مناطق مرداویج و هزار جریب تو خواب هم ندیده باشند!
شیما
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
1
مهم این که ی سقف برازندگی داشته باشیم چه بالا چه پایین شهر.اصفهان رانیمه خواننددرجهان صدجهان من دیده ام دراصفهان...
arshia
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
bebinid faghat tehran baoon tabriz mashhd chert o part dhty
رضا
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
کازرون رو عشقه
زهرا
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
1
اصفهان فقط اصفهاااان
بچه تبریز
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
شهرک رشتیه تبریز و شهرک ولی عصر و ابرسان و... حتما تواین لیست جا نمیشن . چی بگم . ممنون .
خاطره
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
بهشت غرب تويسركان
هانیه
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
1
واقعا کامنتای تبریزیای عزیز خنده داره!!! تبریزی ها در شهر ما به متوهم معروف هستند
متین
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
2
اصفهان بالا و پایین نداره همش قشنگه. الحمدلله اصفهان واقعا بهشته
مهناز
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
1
اصفهان بهترین شهرداری و مدیریت را داره تنها شهر چهار فصل ایران امسالکلی تتبریز اومده بودند اصفهان مثل خر که تیتاب بخورند کیف کرده بودند کاخ هایی داره که هفت جده تبریزم ب خودش ندیده
رج همين و بس اصفهانيا يهودين
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
1
0
دنيا فقط کرج و بس اول تهران بعدش کرج همين و بس، اصفهانيا يهودين، مشهد يا هم معرف به دزدها
امیر23
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
1
0
تبریز هم مدرن هم زیبا و مردمانش ماشین هایی سوار میشن که بقیه مردم شهر ها ی دیگه فقط تو پلی استیشن اونارو میبینن.
سوگند(آذری قیز)
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
1
0
درجواب به هانیه خانوم که که میگن تبریزیا معروفن به متوهم بایدبگم که نصف همین تهران خودمونو همین تبریزیا تشکیل دادن حالا ازهرده تا میلیونرتوی تهران حداقل شش یاهفتاشون ترکن. درضمن تهران چون پایتخته اینقدربزرگش می کنن وگرنه تبریز ازهمون اول اولین هابوده وهست درضمن هرکسی که میاداینجاودرمورد بقیه استان های کشورمون حرف میزنه مثلامیگه اصفهانیا یهودین یامشهدیا دزدن یا رشتیا کله ماهی خورن بایدبهشون بگم که بااین کارشون فرهنگ وشخصیت استان خودشونو میبرن زیر سوال.درضمن شما عزیزان روهم دعوت می کنم که شعر الاتهرانیا انصاف می کن از استاد شهریار رو هم بخونید.
آزاده
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
2
درسته تبریز شهربزرگ و خوبیه ولی مردمان خوبی نداره خیلی ادعاشون زیاده وبرخوروبرخوردبا مسافران ومهمانومهماناننشهرشون به خصوص بافارسبافارسلا خوب نیستن. من یکبار به اونجا سفرکردم پشیمون شدم. دیگه توبه کردم سمت ترکها نرم.
ایرانی
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
1
من شیراز سرباز بودم مناطق اعیانی زیادی داره و بی نظیره یه شعر از سعدی خوندم که مصرع اخرش میگه همه شهرها بازند و شهر ما شهباز..پایتخت تمدن ایران بوده
علی
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
1
آقای رج همين و بس اصفهانيا يهودين.شعور کرجی و تهرانی خودتو نشون دادی.بی فرهنگ
مشهدی
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
تبریزی های عزیز ناراحت نباشین شما هم یه روز بزرگ میشین ولی مشهد یک طرف سی استان دیگه یه طرف
مشهدی
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
تبریزی های عزیز ناراحت نباشین شما هم یه روز بزرگ میشین ولی مشهد یک طرف سی استان دیگه یه طرف
بهروز
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
بابا چقد چسی شهراتون میاید ها...مگ تا حالا مسافرت نرفتید،؟؟اگه خوب ایران رو سفر کرده باشید میفهمید ک بعد از تهرون ..شیراز نزدیکترین از لحاظ فرهنگی و چیازی دیگس...اینو ب خاطر شیرازی بودنم نمیگم ولی اکثر تهرونیا حالا چ زعفرونیه ک خودمونیم چ نیاورانو فرشته ...همه تهرونیا ...ن اونا ک از شهرا دیگ اومدن تهرون...خودشون میدونن ک از لحاظ کلاس اینا ی خیابونایی از جنبو اصفهان با خاکشناسی و ستارخان شیراز باهاشون سازگاره...اخه تهران اکثر مردمش ترک های شمال کشور هسن واس همی طرفداری خودشون میکنن...قضاوت ب جا بکنید...این قیپمتا هم همش چرته ...تو اقدسیه نهایت با شیک ترین امکانات 25 هم باشه اما مت ی 100 تومن هم داریم...تا خاک شناسی شیرازم کفه کفه اپارتمانش 10 ...12 تومنه ...خونه متری 100 تومن داره تو ابالفتح خانی تو ارم ...اینقده ارقام چرت تو این سایتا ننویسین
حسین.شیراز
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
فقط شیراز.شهر ادب عشق شهر شادو شنگلا.اینو همه میدونن.عشششق شیراز شهر راز نیاز ب تعریف نداره بخدااااا زنه باد ایران زنده باد شیراز
سال
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
1
پارچه و مراجعه به خیاط مراجعه 015
مهران
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
همه جای ایران قشنگه ومردمش دوست داشتنی....ولی.....همه باید پولهاتون رو بیارید شمال ما یعنی گیلان ومازندران خرج کنید....به همه درشمالخوش بگذره.
مهران
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
همه جای ایران قشنگه ومردمش دوست داشتنی....ولی.....همه باید پولهاتون رو بیارید شمال ما یعنی گیلان ومازندران خرج کنید....به همه درشمالخوش بگذره.
مهران
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
برای بسیاری ازشهرها آینده تیره ای وجود داره واین هم بدلیل کمبود آب هست.اونایی که میگن آپارتمان توی شهرمون چندمیلیونه بدونن که با روند فعلی تاهمین چندسال آینده دوریال هم قیمت نخواهد داشت..فعلا تنها جایی ازایران که مشکلی ازاین بابت نداره سرزمین گیلان هست که امسال حدود 2متربارش داشته...آینده این سرزمین رو آب تعیین میکنه...مگرنشنیدید که با ادامه روندفعلی که محتملترین داستان هم هست در 10-15سال آینده 50میلیون نفرمجبوربه مهاجرت میشوند...اون موقع دوستان اصفهانی وشیرازی ومشهدی و.....روی قیمت آپارتمان بحث کنند ..ضمنامن شمالی هستم ولی تبریز رو زیباترین وتمیزترین ودارای بالاترین استانداردهای شهری درایران میدونم.
تبریزی
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
فقط تبریز
تامارا
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
1
اصفهان در قلب من جای داره....با اینکه تهران.مشهد.تبریز.شیراز.رشت رو هم دوست دارم ولی عاشق اصفهانم...دلم تنگ شده
كيميا
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
به نظر من همه شهر ها خوبن ولى هر شهروند به شهرى كه توش زاده و بزرگ شده علاقه داره و نظر ها با هم متفاوت ومن مشهد رو دوست دارم و خودم هم از منطقه احمداباد خيلى خوشم مياد ولى متاسفانه تو سجاد خونه داريم
خر وحشی
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
1
یعنی عن تو حلق همتون.اسکلا.پولدارا میسازن و توش زندگی میکنن.این بدبختا زرشو میزنن.هرجا پولدار باشی حال میکنی.حتی تو کویر لوت
احسان
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
1
چی؟ مشهد پایتخت دومه ؟ کی اینو گفته اصفهان قطب صنعتی ایرانه دومین بودجه شهری تو ایرانو داره یه عمری هم پایتخت جهان اسلام بود . وسعت شهر نشینیشم خیلی بیشتر مشهده .
م ل
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
متاسفم به خاطر داشتن هموطنایی با این تفکر تفرعون گرایی .اینکه شهر من گرونه شهر شما ارزون شد تعریف.پس انسانیت اخلاق چی شد؟اصفهان شهر شهدای بیشمار تبریز شهر سردا ان معروف تهران شهر مردان خستگی ناپذیر همدان شهر ابن سینا زنجان شهر غواصان و خط شکنان شیراز شهر ادب و شعر بابا بیایید ازشهرها خوبیاشو بکیم اینکه گرونه یا ارزون نشد تعریف.
م ل
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
متاسفم به خاطر داشتن هموطنایی با این تفکر تفرعون گرایی .اینکه شهر من گرونه شهر شما ارزون شد تعریف.پس انسانیت اخلاق چی شد؟اصفهان شهر شهدای بیشمار تبریز شهر سردا ان معروف تهران شهر مردان خستگی ناپذیر همدان شهر ابن سینا زنجان شهر غواصان و خط شکنان شیراز شهر ادب و شعر بابا بیایید ازشهرها خوبیاشو بکیم اینکه گرونه یا ارزون نشد تعریف.
م ل
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
متاسفم به خاطر داشتن هموطنایی با این تفکر تفرعون گرایی .اینکه شهر من گرونه شهر شما ارزون شد تعریف.پس انسانیت اخلاق چی شد؟اصفهان شهر شهدای بیشمار تبریز شهر سردا ان معروف تهران شهر مردان خستگی ناپذیر همدان شهر ابن سینا زنجان شهر غواصان و خط شکنان شیراز شهر ادب و شعر بابا بیایید ازشهرها خوبیاشو بکیم اینکه گرونه یا ارزون نشد تعریف.
azarbaijan
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
1
0
ببین بچه فاس:میری لباس بخری دنبال مارک و جنس تورکی میری کافی شاپ قهوه تورک میخوری میری با دوستات غذا بخوری کباب تورک سفارش میدی میری لوازم ارایشی بخری مارک تورک میخوای بهترین سرمایه دارای کشورت هم تورکا هستن عاشق فیلم و سریال تورکی هم که هستی اذان رو هم با صدای موذن زاده دوس داری رهبر جنب و جوش سبزت هم که تورکه بهترین خواننده هات هم که تورکن (گوگوش-منصور-ستار-حبیب-داریوش-ارش-سامی بیگی-عارف-حمیرا و...) تورکهایی که والیبالت رو جهانی کردنو تراختوری که اون بالای سرته,و اسطوره های تورکت(ناصر حجازی-کریم باقری-علی دایی و...) شهبانوی شاهنشاهیت هم که تورکه (تبریزم)که همیشه اولین بوده و دختر پسرای تبریز که سوار ماشین ارس پلاک و میلیاردی میشن هنوز تو تهران تو بازی need for speed به اون مرحله نرسیدن پس اینو تو مغزت فرو کن:(یاشاسین تورک خلقی)
شهاب
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
توركي نه ..تركي من تمام شهر هاي ايرانو دوست دارم همشونم قشنگن ،هركي هم شهر خودشو دوست داره ،من عاشق شيرازم
امیر از مشهد
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
اولا همه اینا که گفتی درس اما بجای ترک اخرش بزار آذری.من آذری میشناسم نه تورک.عقاید پان ترکیسم تاریخ دزد کورت کرده بیچاره برو تاریخ درست رو بخون.زمانی که دولت ترک عثمانی چندین بار به ایران حمله کرد تبریز رو با خاک یکسان کرد زناشون رو به کنیزی برد حالا تو اومدی میگی تورک تورک؟ آذری ها مثل تمام قومیت های ایران آریایی هستند هیچ ربطی هم به ترک ندارند.تا زمانی که سر و کله اون آتا ترک بیشعور با اون عقاید نژاد پرستانه اش پیدا شد.کار به جایی رسید که نادر شاه رو ترک خواند.برو ببین همین دولت عثمانی چه به سر آذربایجان عزیز ما آورده نه کتابی که اون تاریخ دزدها نوشتند. ما فارس و ترک و کرد و لر و بلوچ و ترکمن و ...ایرانی هستیم هیچ ربطی هم به ترک عثمانی نداریم.
azarbaijan
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
من (تورک)رو به زبان خودمون نوشتم درستش هم همینه.قرار نیس که ما همه چیزو فارسی بنویسیم.تو همه جای دنیا تورک میگن جز شماها که ترک میگین و ترک مینویسین.هیچ کس نمیتونه تورک رو عوض کنه و ترک بگه.تو انگلیسی هم TURK نوشته میشه نه tork.شهاب عزیز
azarbaijan
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
من (تورک)رو به زبان خودمون نوشتم درستش هم همینه.قرار نیس که ما همه چیزو فارسی بنویسیم.تو همه جای دنیا تورک میگن جز شماها که ترک میگین و ترک مینویسین.هیچ کس نمیتونه تورک رو عوض کنه و ترک بگه.تو انگلیسی هم TURK نوشته میشه نه tork.شهاب عزیز
مهربان
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
نمیدونم چرا تو کشور ما هر بحثی میشه مردم مسابقه راه میندازن...
امیر
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
2
0
اینقدر اصفهان ، اصفهان نگین برین تاریخ را مطالعه کنین میبینین که اصفهان را هم صفویه که ترک بودن اصفهان کردن
azarbaijan
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
اینبار تورک رو به زبان شما یعنی ترک نوشتم که خوب متوجه بشین بعد نگین که تورک نه ترک.ولی درستش تورک هستش.اقا شهاب
azarbaijan
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
ببین بچه فاس: میری لباس بخری دنبال مارک و جنس ترکی میری کافی شاپ قهوه ترک میخوری میری با دوستات غذا بخوری کباب ترک سفارش میدی میری لوازم آرایشی بخری مارک ترک میخوای بهترین سرمایه دارای کشورت هم ترکا هستن عاشق فیلم و سریال ترکی هم که هستی اذان رو هم با صدای مؤذن زاده دوس داری رهبر جنب و جوش سبزت هم که ترکه بهترین خواننده هات هم که ترکن(گوگوش- منصور- ستار- حبیب- داریوش- آرش- سامی بیگی- عارف- حمیرا و...) ترکهایی که والیبات رو جهانی کردنو (تراختوری) که اون بالای سرته و اسطوره های ترکت (ناصر حجازی- کریم باقری- علی دایی و...) شهبانوی شاهنشاهیت هم که ترکه (تبریزم) که همیشه شهراولینها بوده حتی تو یونسکو و دختر پسرای تبریز که سوار ماشین های ارس پلاک و میلیاردی میشن هنوز در تهران تو بازی (need for speed) به اون مرحله نرسیدن اگه بخوای بری خارج از کشور حتما ترکیه رو مد نظر قرار میدی و اگه بخوای بری به کشورهای هم زبانت جز افغانستان کجا میخوای بری! اما یه ترکه بخواد به کشورهای هم زبانش بره (ترکیه- کشور آذربایجان- روسیه که 35 درصد ترک هستن- اکراین که نسبتا ترکی بلدن- ازبکستان- ترکمنستان- قرقیزستان- قزاقستان- قبرس شمالی) زبانت هم که سی و سومین لهجه عربی هستش اما زبان ترکی سومین زبان با قاعده دنیاست و شاعران- دانشمندان- فیلسوفان- عالمان- روحانیون- سرداران و شهیدان برجسته و غیور آذربایجانی که همیشه در صحنه بودند و خواهند بود و همیشه در دل و یاد مردم عزیز ایران هست و فقط یک فارس میتونه شرف- حرمت و فرهنگ یه دیارو زیر پا بندازه و یه اسم ترک خر بنامه اما فرهنگ یه ترکه هرگز اجازه نمیده یه دیار و یا یه قومی رو کوچک بشماره و این است شرف و فرهنگ ترکا که همیشه و در همه جا حضور پیدا میکنند. پس اینو تو مغزت فرو کن (YASHASIN TURK KHALGI)
فرهاد
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
هیج جای دنیا تبریززززز نمیشه
سمیرا
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
1
0
تبریز مدرن ترین و با فرهنگ ترین شهر ایرانه we love you TABRIZ
لاله
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
4
0
از بیسوادای عزیز خواهش میکنم در مورد تبریز یا هر شهر دیگه نظر ندن.همون اصفهانی های عزیز که اینقدر دور از ادب در مورد تبریزیا حرف میزنید خبر ندارید که به چشم تبریزیا چقدر اصفهانیا ادمای بدی هستند و کلا به خسیسی معروفن که انگار تو ادب هم خسیسی به خرج میدین. واقعا واسطون متاسفم.و اون نفری هم که از اومدن به تبریز پشیمون شده خیلی خوشحال شدیم که دیگه پای ادمی مثل شما به تبریز نمیرسه چون اونقدر بی سوادین که دارین در مورد چند میلیون جمعیت با یه بار اومدن نظر میدین.ما هم زیاد به شهرهای شما اومدیم و خدارو شکر کردیم که تو شهری مثل تبریز زندگی میکنیم واقعا خیلی بدبختین
یاسوج پایتخت طبیعت
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
هههههه نیگااینانیومدن منطقه راهنمایی ما اونجامتری حداتومن یاسوجی های پولداروتهرانی هاشیرازی هااونجابیشترزندگی میکنن پایتخت طبیعت ایران تاچندسال قطب گردشگری جنوب میشه چنین طبیعتی جنوب محشره
صفا
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
فقط آبدانان رو عشقه
هومن
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
1
2
با عرض سلام باید بگم که من 7 سال تبریز بودم در دانشکده دندانپزشکی تبریز در خیابان دانشگاه، اما متاسفانه بهترین دوران عمرم به بدترین دوران گذشت. واقعا فرهنگ مردم تبریز خیلی فرق کرده و سیر نزولی داشته. چندین بار واسم پیش اومد که چون فارسی حرف میزدم مغازه دار جنس بهم نفروخته که جای تاسف داره واسه کوته فکری برخی تبریزی ها. و بسیار آدم های با سطح فکری پایین هستند. همیشه شنیده بودم اصفهانیا خسیسن اما با 7 سال زندگی در تبریز فهمیدم اونا خیلی خسیسن و فقط و فقط و فقط منافع شخصی خودشون رو در نظر میگیرن و هیچ خیری ندارن. با حسادت زیادشون هم بهت ضربه میزنن. فقط باید بگم مردم تبریز لطفا خودتان را با ترک های ترکیه مقایسه نکنید. شما ایرانی با لهجه آذری هستید و بس. و به فکر این فرهنگ پایینتون باشید.
آرا سرکیسیان
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
گرانترین خانه تبریز واقع در کوی ولیعصر هر متر مربع 21 میلیون
میلاد
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
1
0
اقایی ک میگه اصفهان وسعت شهر نشینیش بیشتر از مشهده اینو بگم از نظر وسعت و جمعیت و قیمتی مشهد بعد تهران انتخاب شده از نظر اقتصادی و گردشگری و زیارتی هم مشهد از تمام شهر ها ی ایران بیشتر پذیرای مهمانه پس باید شهر بزرگو تمیزو قوی باشه
5567
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
بابا بی خیال همه شهر ها قشنگه همشون زیبایی خودشون و دارن که اسمشون نیومده ولی واقعت زیبان مثل تبریز یا گیلان ویا کیش و خوزستان و....
5567
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
بابا بی خیال همه شهر ها قشنگه همشون زیبایی خودشون و دارن که اسمشون نیومده ولی واقعت زیبان مثل تبریز یا گیلان ویا کیش و خوزستان و....
t.s
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
تبریز قابل مقایسه با مشهد نیست
اهوازي
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
2
اگه شير نفت اهواز و خوزستان به روي كل ايران ببندن كه همه شهرا بايد بوق بزنن.يادتون باشه كه كل دنيا و خاورميانه به خوزستان چشم دارن نه اصفهان و شيراز و تبريز و تهران و ....
یاشار
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
ما نیاورون میشینیم چند سال پیش متری 70 تومن بود الان پنجاه میلیون شده
یاشار
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
تو محله ی ما تو نیاورون چند سال پیش زمین متری 90 میلیون بود الان پنجاه میلیون شده
روزبه
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
ما تو نیاورون تهرانیم چند سال پیش اینجا زمین متری 90 میلیون بود الان پنجاه میلیون شده
روزبه
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
تهرانیم اما عاشق تبریز ام
نسیم
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
منکه هر وقت دلم بگیره میرم تبریز شهر رویاها
کامران
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
2
0
میدونید چرا تبریز راننوشتند؟ چون تبریز از اروپاست نه ایران
کامران
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
میدونید چرا تبریز راننوشتند؟ چون تبریز از اروپاست نه ایران
کامران
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
1
0
میدونید چرا تبریز راننوشتند؟ چون تبریز از اروپاست نه ایران
امیرالمؤمنین
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
گفتید ترکها چی اند؟؟؟؟؟...
احسان
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
سلام واقعا نمیدونم چه اهمیتی داره ک ب هم دیگه فش میدین ما تو ایران زندگی میکنیم و هیچ دلیلی نداره ک بخاطر چیزای چرت و تعصب نگه داشتن ب هم فش بدین خدمت برادرا و خاهرای فارسی زبونمونم بگم ک ایران از دورهی غزنوی تا دورهی قاجار ک میشه 1200سال دست ترکا بوده ولی تو این 1200سال اجداد ما هیچ اهانتی ب هیچ قوم و مزهبی نکردن و بعده رضا شاه بود ک مملکت ب دست فارسا افتاد ک کلش نمیشه 60/50سال دوما بیشتر قهرمانان و دانشمنداترک زبان هستن سوما طبق امارهای سال 88کتوسط خود فارس زبانا انجام شد40میلیون ترک زبان تو ایران بود درس میشه نصف ایران بیشتر جمعیت تهرانم ک ترکا تشکیل میدن بعدشم زبان فارسی بیشتر از عربی و ترکی تشکیل شده پس دیگ منت سر ما نزارین و خودتونو تلاش نکنین ک ی جور نشون بدین از ما جلویین من خودمم تو ارومیه زندگی میکنم نمیگم شاید ی عدهای نپسندن ولی بنظر خودم ارومیه یا اذربایجان غربی یکی از مهمترین شهرای استانه ک با پنج تا کشور همسایه ایم دوما ارومیه ی شهر اروپایی محسوب میشه حالا کاری ندارم شماها چی بگین
احسان
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
سلام واقعا نمیدونم چه اهمیتی داره ک ب هم دیگه فش میدین ما تو ایران زندگی میکنیم و هیچ دلیلی نداره ک بخاطر چیزای چرت و تعصب نگه داشتن ب هم فش بدین خدمت برادرا و خاهرای فارسی زبونمونم بگم ک ایران از دورهی غزنوی تا دورهی قاجار ک میشه 1200سال دست ترکا بوده ولی تو این 1200سال اجداد ما هیچ اهانتی ب هیچ قوم و مزهبی نکردن و بعده رضا شاه بود ک مملکت ب دست فارسا افتاد ک کلش نمیشه 60/50سال دوما بیشتر قهرمانان و دانشمنداترک زبان هستن سوما طبق امارهای سال 88کتوسط خود فارس زبانا انجام شد40میلیون ترک زبان تو ایران بود درس میشه نصف ایران بیشتر جمعیت تهرانم ک ترکا تشکیل میدن بعدشم زبان فارسی بیشتر از عربی و ترکی تشکیل شده پس دیگ منت سر ما نزارین و خودتونو تلاش نکنین ک ی جور نشون بدین از ما جلویین من خودمم تو ارومیه زندگی میکنم نمیگم شاید ی عدهای نپسندن ولی بنظر خودم ارومیه یا اذربایجان غربی یکی از مهمترین شهرای استانه ک با پنج تا کشور همسایه ایم دوما ارومیه ی شهر اروپایی محسوب میشه حالا کاری ندارم شماها چی بگین
تی تی
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
من نمیدونم دوستان تبریزی عزیزی که اینجا هستن چرا با این لحن حرف میزنن. من خودم مازنی هستم اینجا ترک های زیادی زندگی می کنن و عموما تبریزی هستن.برخورد و نحوه حرف زدنشون با اونچه از دوستان اینجا میبینم متفاوته واقعا تبریزی هایی که اینجا هستن انسانهای خوب و ارومی هستن اغلب و خیلی همزیستی خوبی با ما دارن حتی حاضر نیستن برگردن شهرشون و اینجا زندگی میکنن و با اونچه اینجا میبینم واقعا فرق دارن. همه شهرها و اهالیشون قابل احترام هستن توهین به اقوام توسط چند نفر ذهنیت سایرین رو درباره همه افراد اون قوم تحت تاثیر قرار میده پس مراقب اونچه میگیم باشیم
تی تی
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
ضمنا دوستان این قیمت ها صد در صد اشتباه هست چون با این حساب قیمت های کلانشهر ها و شمال تهران تقریبا فرقی با ساری یا رامسر نباید داشته باشه که این بعیده
امیر
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
3
0
لطفا آذری ها رو با فارسای فاشیست مقایسه نکنید .ما قلبمون با ترکیه کبیر هست . یاشاسن تورک یاشاسن ترکیه
محمد رضا
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
2
با سلام . شهر اصفهان مناطق و خیابان های اعیان نشین زیاد داره . مثل ملاصدرا . چهارباغ بالا. بلوار آینه خانه. شریعتی. نظر غربی. آبشار اول و دوم . مشتاق اول و دوم. بوستان ملت . بوستان سعدی. باغ دریاچه. سعادت آباد. توحید و....... وقیمت آپارتمان در این مناطق از حداقل متری 6 میلیون شروع شده و تا حداکثر متری 25میلیون. و قیمت زمین حداقل از متری 8 میلیون شروع شده و بسته به موقعیت ملک مسکونی تا 30 میلیون معامله میشود. این مشاور املاک بر اساس ملک های موجود خودش قیمت داده و با یکم تحقیق میدانی به صحت قیمت ها پی خواهید برد. باتشکر لطفا با تحقیق بیشتر اعلام قیمت کنید لطفا
محمد رضا
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
1
آمار قیمت درباره اصفهان اشتباه هست. حداقل قیمت توی این مناطق 7 میلیون و حداکثر 22 میلیون است. با مشاور املاکی معتبر مصاحبه کنید
امير
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
از تركا توقعي نداشته باشين همتون علتش و ميدونين
علی
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
شهر فقط نمین تو استان اربیل گرانترین شهر ایران
علی
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
شهر فقط نمین تو استان اربیل گرانترین شهر ایران
علی
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
شهر فقط نمین تو استان اربیل گرانترین شهر ایران
علی
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
شهر فقط نمین تو استان اربیل گرانترین شهر ایران
سعید
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
1
سلام.من خودم یه ترک آذربایجانی هستم واقعا وقتی مطالب دوستانو خوندم گریه کردم.عزیزان زندگانی امام علی رو فراموش نکنید.گران ترین مکان دنیا مساجد و برترین انسان ها کسانی هستن که علم و تقوای الهی بیشتری دارن.لر،شمالی،ترک،فارس،کرد،اروپایی،سیاه،سفید و...،همه بندگان یکسان خداوند هستیم و فراموش نکنیم
سعید
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
1
کردا، آذربایجانیا،اصفهانیا،تهرونیا،لرا،شیرازیا،خراسانیا،شمالیا،با خدا باشیم نه با چرک کف دستیا.زر و زیورهای دنیا فریبمون نده.
سعید
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
1
بلوچ،لر،ترک،فارس،کرد،عرب،گیلکی،مازنی و...،همه از خدا هستن و بسوی اویند.
بابک
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
سلام من تبریز رفتم شهر بدی نیست ولی از لحاظ بزرگی نصف شیراز یا اصفهان هم نیست
سودابه
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
عزیزان همه شهرهای ایران ارزان و گران دارند ولی تهران به دلیل پایتخت بودنش مسلما گرانترینها رو داره. اقای مدیر املاک حقیقت رو نگفت چون براش دردسر میشه. کمی بعد کاخ نیاوران زمینی هست که ۶۰۰۰ متر وسعت داره و قراره اتوبانی از نزدیکیهاش رد بشه. این زمین متری ۶۷۰ میلیون تومن قیمت گذاری شده توسط املاک منطقه. قیمتهای این چنینی در تهران خیلی زیاده فقط مقصر مشاورین املاک نیستند هم املاکیها، هم مردم، و هم دولت ناظر. متاسفم برای مملکت خودمون.
سودابه
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
عزیزان همه شهرهای ایران ارزان و گران دارند ولی تهران به دلیل پایتخت بودنش مسلما گرانترینها رو داره. اقای مدیر املاک حقیقت رو نگفت چون براش دردسر میشه. کمی بعد کاخ نیاوران زمینی هست که ۶۰۰۰ متر وسعت داره و قراره اتوبانی از نزدیکیهاش رد بشه. این زمین متری ۶۷۰ میلیون تومن قیمت گذاری شده توسط املاک منطقه. قیمتهای این چنینی در تهران خیلی زیاده فقط مقصر مشاورین املاک نیستند هم املاکیها، هم مردم، و هم دولت ناظر. متاسفم برای مملکت خودمون.
سودابه
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
1
من با اون دوست عزیز موافقم که گفته تبریزیها خیلی خودخواهن. مدتی منم اونجا زندگی کردم و با زبان اونها اشنا نبودم. وقتی وارد مغازه ای شدم خانمی وارد شد و ازم به اذری پرسید ساعت چنده من متوجه نشدم و گفتم ببخشید من زبان شما رو بلد نیستم اگه میشه فارسی بگید . با تندی بهم گفت من همینجوری صحبت میکنم تو یاد بگیر اذری صحبت کنی. فروشنده متوجه شد و از مغازه بیرونش کرد و بعد برام توضیح داد چی گفت. متاسفانه ترکهای تبریز ارومیه اردبیل و هرجای دیگه ایران احترام به دیگران نمیگذارند و تو مهمونیها و جمعهای مختلف کاملا بی ادبانه فقط به زبان خودشون صحبت میکنند و براشون اهمیت نداره دیگران متوجه صحبت هاشون نمیشم. کلا متاسفانه ترکها خودخواه هستند و بزور به مملکت ایران خودشون رو چسبوندن چون اواره بودن. حالا زبونشونم دراز بوده. من بچه تهرانم و واقعا اصالتا بچه تهرانم ولی اولین قومی که وارد ایران شد مادها بودند که بازماندگانش مازندرانیها و کردها هستند ، نه هیچ قوم دیگه ای. پس بهتره تا اطلاعات دقیقی ندارید از رو تعصب حرف نزنید. و متاسفم برای املاکیهامون بابت این قیمتهای سرسام اوری که مخفی کردند.
الشن
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
1
0
سودابه قشنگ معلومه کردی اونم نه هر کردی پژاکی بارزانی... تومبون گشادااا یه لطفی کنید..دیگه به شهر اولینها پاتونو نزارین...ممنون نمیشم.
الشن
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
سودابه قشنگ معلومه کردی اونم نه هر کردی پژاکی بارزانی... تومبون گشادااا یه لطفی کنید..دیگه به شهر اولینها پاتونو نزارین...ممنون نمیشم.
علی
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
مشهد بهترییین شهر برای زندگی ( بجز آدماش ) الان تهرانم دارم دیوانه میشم جای خوبش که میشه نفس کشید و مـثلهجاهای معمولیه مشهده 15 میلیوونه !! مگه دارییم؟
امیر
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
علی عزیز مگه میشه یه شهر بهترین شهر واسه زندگی باشه اما ادماش بد باشن؟خوب و بد همه جا هست.همه میگن اصفهانیا... تهرانیا... شیرازیا... تبرزیا... من باور نمیکنم چون ادم بد همه جای دنیا پیدا میشه.مثل اینکه نمیدونی نصف فیلسوف ها و مشاهیر ایران از این خطه بلند شده اونا هم بد بودن؟نه عزیزم این چیزا قدیمی شده.لهجه ما رو مسخره کردن اما همین بان فارسی از خراسان بزرگ بلند شده برو بخون زبان فرسی چیه. همه جای ایران رو دوست دارم و لذت میبرم میرم این رو بی غلو و چاپلوسی میگم
كورش
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
واقعا حال شما ها خوش نيست بابا ايران سراي من همه جاش عشقست ولي مسعولين لاشي به بعضي جاها اصلا نگاه هم نمي كنن به هر حال ايران هشق
كورش
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
واقعا حال شما ها خوش نيست بابا ايران سراي من همه جاش عشقست ولي مسعولين لاشي به بعضي جاها اصلا نگاه هم نمي كنن به هر حال ايران هشق
حسن
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
حسن
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
توبازارامیرتبریزمتری دومیلیارده برین بپرسین تبریز سه میلیون وسیصدونودسه هزارونهصدوبیست نفرجمعیت دارد
sadegh
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
فقط تهران شهر رویاها بقیرو بریز تو اقیانوس
sadegh
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
فقط تهران شهر رویاها بقیرو بریز تو اقیانوس
Vesta
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
اگه یکم کتابای تاریخی مطالعه کده باشید میدونید که شیراز از همه نظر از تهران بهتره.من خودم تهرانی ام اما باید بگم که شیرازی ها هم اخلاق عالی دارن هم از نظر تمدن کامل تر هستند.
صادق رضوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
0
0
سلام علیکم جمیعا
این بی نزاکتی بعضی ازنویسندگان ذیل این گزارش حال ادم را بد میکنه این چرندیات چیه که بعضیها نوشتند , چرا به اهالی یک شهر!!!!!! توهین اشکار میشه !!!؟؟؟ این چه بی تدبیری هست که رخ میده بحث قیمت زمین و مسکن هست نه بحث رفتار شناسی و تبار و تیره شناسی مردم بعضی ها هم نابخردانه چوب جهل و خود خواهی خودشونو با بی رحمی به تن اهالی محترم بقیه بلاد میزنن , همون اقا یا خانمی که در مورد دیگر مناطق رعایت انصاف را نمیکنه یه سر بره به زندان یا ندامتگاه محل سکونت شهر و استان بزنه !!! دوست داره بزه انتصابی اون زندانی را به همه اهالی تصری بدن , پس لطفا از خلط مطالب پرهیز کنید و با رعایت نزاکت فقط در مورد مطالب منرج در متن گزارش نظر موثق بدید والا در حد خواننده متن از دیگر نظرات استفاده کنید . از محضر دیگر عزیزان محترم بابت این گلایه عذرخواهی میکنم
بچه آبادان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۲
0
3
هم وطنان عزیز.بزودی پروژه مدرنترین و زیباترین شهر خاورمیانه بنام اوپاتان{نام آبادان در دوران هخامنشی}در منطقه تانک فارم آبادان نازنین بعنوان بزرگترین پروزه شهرسازی کشور با مشارکت پیمانکاران خارجی اجرا میگردد تا آبادان بار دیگر عنوان عروس خاورمیانه را یدک بکشد.فرصت خوبی برای سرمایه گذاری همه هموطنان گرامی میباشد.زنده باد ایران متحد
بهروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
0
0
در ابادان زمینهای حاشیه اروند متری ۴۵تا۵۰میلیون قیمت داره,مناطق بریم,بووارده,دیری فارم و سیکلن بافتی اروپایی دارند که البته در گذشته بهمنشیر,شاه اباد و فرح اباد هم همینطور بودند و دوسوم شهر بافتی کاملا اروپایی داشت با امکاناتی بی نظیر و از همه جای ایران برای تفریح وخرید به ابادان میامدند,با اعلام ابادان بعنوان منطقه ازاد این شهر دارد به شکوه گذسته خود باز میگردد و در اینده ای نزدیک در کل منطقه بی رقیب خواهد بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
0
0
قیمت هایی که تو اصفهان گفت اشتباهه حداقل به چهار برابر این عدد میرسه.مانند خیابان عباس آباد اصفهان که متری 30ملیون پولشه
علی
|
Netherlands
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۶
0
0
خوب گوش کنید
من بچه مشهدم.دانشجو تبریزم..خوابگاهمم ولی عصره.
همین جایی که تبریزیا سنگشو به سینه میزنن...اینجا 9 شب به بعد کل شهر تعطیله..پس امنیت نداره..واسه من که از مشهد اومدم اصلا هیچیش به چشم نمیاو..شاید واسه هودشون خیلییی باشه ولی واسه من و یک دوست اصفهانیم اصلا هیچ جذابیتی نداره تبریز...همین ولی عصر تو جوب های آبش مر از لجن و کثافته...پیاده رو هاش دونفر به زور از کنار هم رد میشن جایی که بلوار سجاد مشهد باشه ولی عصر تبریز کوچه م حساب نمیشه
والسلااااام.اونایی م که میگن نه حتما تاحالا از روستای تبریز بیرون نرفتن.
محمد
|
Germany
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
0
1
تبریز رفتم اصلا ارزش دیدن نداره شیرینی هاش خوبه، شیراز عالیه برا زندگی مردمش اروم و خوبن اصفهانم بخاطر مهاجرت سایر شهر ها شده ملقمه زیاد فرقی با تهران نداره بیشتر مهاجر و البته رانندگی لج و لج بازی و لاتها و ... ولی شهر زیباییه ولی تهران واویلاست همه در حال دویدن هستن و مشهد رو دوست ندارم اگر چه اصالتا مشهدیم بیش از حد مسافر زدست حالا اصفهان و شیراز مسافرای خارجی با کلاس داره ولی مشهد بی کلاسه مردمشم جالب نیستن تهرانی ها هم بد اخلاقن ضمناقیمتهایاصفهانش اگه همینه من خریدارم ! قیمتهای اصفهان چندین برابر اینه و واقعا گرونیه برا همین همه روی اوردن به سپاهان شهر شاهین شهر و بهارستان رفتن درمورد تبریزم دوستم دانشجو بود همیشه مینالید و راضی نبود ، در مورد تورک یا ترک یا هرچیز دیگه متاسفانه ایران مدتی حاکمات ترک و مغول تبار داشت برا همینم عده ای از مردم ترک زبان شدن نه ترک نژاد ترک های ترکیه خودشون ترک زبان هستن و نژاد واقعیشون یونانی کرد و ایرانیه نه ترک ! حالا اگه زبان مردم فیلیپین انگلیسی شده معنیش این نیست که اونها انگلیسی هستن بلکه انگلیسی زبان هستن
فریده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
0
0
یاشاسین آذربایجان
Ahura
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
0
0
من روستاییم
ولی بزرگ شده شهر یزدم
چون راهنمای تور هستم و مسافرت زیاد میرم همه این شهرها(مشهد،تهران،تبریز،شیراز،اصفهان)رو چندین بار رفتم.
راجع به قیمتا نمیدونم ولی میتونم راجع ب چیایی ک دیدم بگم
تبریز شهری زیبا،خوش آب و هوا هست ولی متاسفانه برخی مردمش در طول چند سال اخیر نژاد پرست شدن و خودشیفته!
مشهد شهر خوب و مسافر پذیر و شلوغ و با بازارهای خوب و نکته منفی هم اینه ک ب دلیل رفت و آمد زیاد مسافر مغازه دارها و کاسباش رفتن سمت کلاهبرداری و...
تهران شهر شلوغ و آلوده وپرسروصدا ونا امن و مردم بی تفاوت که فقط دارن میدوند وفقط شمال و غرب تهران حدود ده درصد مردم زندگی آروم و بی دغدغه ای دارن!
اصفهان شهرسبز و تاریخی و زیبایی ایران باخیابونای خوب و زیبا ،مردم اصفهان خوبن ولی باز هم درصدی ازشون خیلی خودشیفته هستن متاسفانه!
شیراز شهر خوبیه،هم سبزه،هم آب و هوای عالی ،تاریخی ،فرهنگی و مردم باکلاس و بسیار مهمون نواز اما مشکلش زیر ساخته و نبود خیابونای پهن و خوب و...
اما یزد ما:
تاریخی و مردم خوب و زیرساخت و امکانات بسیار عالی و ارزون واسه زندگی و آب و هوای بسیار بد، فضای سبز بد و کم، ومردم محافظه کار و خشک مقدس
ماهسون
|
France
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
0
0
بنده شهرستان مراغه یه مدت کار کردم به نسبت وسعت و شهرستان بودنش قیمت زمین در بعضی جاهاش مثل شهرک ولیعصر ، منطقه سه راه مسجد، مولوی دارایی خیلی خیلی بالاس. مثلا در سه راه مسجد که منطقه اعیان نشین مراغس قیمت زمین مسکونی متری 35 الی 40 میلیونه که واقعا برام جای سوال هس ک چرا انقدر باید قیمت زمین تا این حد بالا باشه
ماهسون
|
France
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
0
0
بنده شهرستان مراغه یه مدت کار کردم به نسبت وسعت و شهرستان بودنش قیمت زمین در بعضی جاهاش مثل شهرک ولیعصر ، منطقه سه راه مسجد، مولوی دارایی خیلی خیلی بالاس. مثلا در سه راه مسجد که منطقه اعیان نشین مراغس قیمت زمین مسکونی متری 35 الی 40 میلیونه که واقعا برام جای سوال هس ک چرا انقدر باید قیمت زمین تا این حد بالا باشه
سعيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
0
0
با توجه به اينكه چندتا دوست اصفهاني دارم مي گم. اين اصفهانيا انقدر اصفهان اصفهان مي كنن آدم حالش بد مي شه.
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
0
0
مشهدیها زیادی پز میدن
پزوترین مردم ایران متاسفانه مردم مشهد هستن
شهرشون قشنگه مثل خیلی از شهرهای ایران مثل اصفهان شیراز تبریز اما باید واقع بین بود
تهران همیشه حرف اولو میزنه
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
0
0
مشهدیها زیادی پز میدن
پزوترین مردم ایران متاسفانه مردم مشهد هستن
شهرشون قشنگه مثل خیلی از شهرهای ایران مثل اصفهان شیراز تبریز اما باید واقع بین بود
تهران همیشه حرف اولو میزنه
یاسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
0
سلام حرف اول انسانیت بعد تلاش و غیرت لشکر سی و یک عاشورای اذربایجان روح شهدا شاد
خطیبی
|
United Arab Emirates
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
فقط تبریز..ولی عصر رشدیه ابرسان اشكان نصف راه...تبریز شهر بدون گداااااا......اول برین گدا هارو جمع كنین از شهرتون بعد زر بزنید...تیریز شهر اولین ها....تو اصفهان گدا ب مسافرین چاقو میكشن.....تیریز...یاشاسین تبریزیم
خراسان رضوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
0
0
شهر شاندیز تنها و اولین منطقه نمونه گردشگری ایران
کامران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
0
0
اینجاست که باید گفت .. وطنم پاره تنم ...
ترانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
0
0
چرا ترک های ایران به شاهان قاجار اشاره نمیکنن ...نکبت تر از قاجاریه خودشون ایران و ایرانی و تحقیر کردن و خاک وطن مون پای خوش گذروندم هاشون دادن ....من اگه ی ترک بودم سر میزاشتم از شرم واحساس گناه وطن فروشی میمردم .صدا ممنون در نمیومد ...بابا اینا دیگه اعتماد به سقفن
ترانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
0
0
چرا ترک های ایران به شاهان قاجار اشاره نمیکنن ...نکبت تر از قاجاریه خودشون ایران و ایرانی و تحقیر کردن و خاک وطن مون پای خوش گذروندم هاشون دادن ....من اگه ی ترک بودم سر میزاشتم از شرم واحساس گناه وطن فروشی میمردم .صدا ممنون در نمیومد ...بابا اینا دیگه اعتماد به سقفن
ترانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
0
0
چرا ترک های ایران به شاهان قاجار اشاره نمیکنن ...نکبت تر از قاجاریه خودشون ایران و ایرانی و تحقیر کردن و خاک وطن مون پای خوش گذروندم هاشون دادن ....من اگه ی ترک بودم سر میزاشتم از شرم واحساس گناه وطن فروشی میمردم .صدا ممنون در نمیومد ...بابا اینا دیگه اعتماد به سقفن
دانیال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
0
0
ترکها کجابودندن وقتی بختیاریها تهران را فتح کردند وازچنگ بیگانه درآوردند بختیاری سرفراز و همیشه سربلند وقندهاروفتح کردند
دانیال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
0
0
ترکها کجابودندن وقتی بختیاریها تهران را فتح کردند وازچنگ بیگانه درآوردند بختیاری سرفراز و همیشه سربلند وقندهاروفتح کردند
آرمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
0
0
نمیدونم چرا اکثر پایگاه های خبری خوششون نمیاد تبریز رو هم در بین کلانشهر ها بنویسنش! تبریز هرچی هم باشه از شیراز جلوتر هستش (البته از بابت کلانشهری) و قیمت ها در منطقه ولیعصر تبریز از پنج میلیون تا ۲۰ میلیون ادامه پیدا میکنه. قیمت زمین های تجاری هم که دیگه نگو. زیر ۸ میلیارد در هر مساحتی جا نیستش.
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
بعضی از قسمتهای اصفهان بالای متری 20 الی تا 30تومنه البته تجاری ولی تهران قسمت بازارش قیمت نداره یعنی خود شخص قیمت روش میذاره هیچ بنگاهی دخل تصرف رو قیمت نداره در این حد قیمت بالاس.
کاکو سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
0
هیچ جای ایران شیراز نمیشه
آخه تبریز جاست که اینجا اسمش رو بیارن هههه
امیر
|
Germany
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
0
0
واقعا متاسفم به اصطلاح هموطنانم مخصوصا این اصفهانیها که نمک نشناسترین هستند.همه این آثارها و بناهایی که دارین مدیون ترکها هستید چه در دوران سلجوقی چه در صفویه که هر دو ترک بودند.فقط سوالم اینکه شما اصفهانیا برای تبریزی‌ها چکار کردید جز اینکه بودجه شهرما رو برای خودتون مصادره کردید.واقعا متاسفم!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۸
0
0
تبریزیا زیاد چوسی نیاین تمام ایران تو شمال ولو هستن اونوقت از شهر خودشون تعریف میکنن
بینام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
0
0
واقعامیگن ایرانیافرهنگ ندارن درست میگن این قیمتایی که درموردشهرهاگذاشتن میانگین قیمت شهرهاست امادرموردتبریزمن خودم اراکی هستم ولی تواینترنت نوشته بودتبریزشهرتوسعه یافته وازلحاظ پیشرفت وامکانات سطح بالاست هرکجاازایران ویژگی خاص خودشوداره ولی تهران اصفهان شیرازمشهداراک واهوازبه دلیل ویژگی های خاصشون ازشهرهای مهم وپیشرفته ایرانند
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
0
0
من اهل یزدم اخه مشهد هم شد شهر با شهر وندان افغانی اش
همایون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
0
0
از مجموعه کامنتهای مختلف میشه بخوبی فهمید که غالب ایرانیان این روزگار ( و البته به اعتقاد من و به ظن محتمل ، ایرانیان همه قرون و اعصار) از هر قوم و شهر و زبان و لهجه و نژاد بسیار به لحاظ فرهنگی انسانهای توسعه نیافته ، هیجانی ، متعصب ، کم مطالعه و متاسفانه کم معلومات و کم سوادی هستند ( اغلاط املایی در یک کامنت دو خطی ،اگر موید این مطلب نیست پس خبر از چه واقعیت میمون و مبارکی میده!) که رواداری انسانهای اروپایی که هیچ ،شاید حتی به اندازه یک هندی هم به مفاهیم خیلی رایج و آوانگارد جهانشهری و جهان وطنی نه باور دارند و نه حتی شاید اطلاعی دارند . و عجیبه که در کوچه و خیابون هم همیشه داد سخن سر میدن و از مزیت ها و انسانیت ها و درستی و صداقت جهان اولی ها و اروپایی صحبت میکنن بعد در پایان یک گزارش از وضعیت بازار مسکن چه توهین ها و فحش و فضیحت هایی که به همدیگه نمیکنن!!!
دوستان عزیز من عین اون ماهی که همیشه میگفت دریا کجاست و بهش میگفتن دریا خب همین جاییه که الان هستی و باز نمیفهمید تا اینکه یک روز از آب پرید بیرون و یک لحظه دریا رو دید ، شما هم جنگ هفتاد و ملت رو کنار بذارید همه ایرانی هستیم همه جهان سومی هستیم هم در یکی از ممالک توسعه نیافته جهان زندگی میکنیو و همه به هزار یک چیز بد و ناپسند از دید کشورهای دیگه شناخته میشیم و تهرانی و تبریزی و مشهدی و کرمانی هم نداره . شاید این هم به این دلیله که هیچ توریستی به این کشور نمیاد و ایرانیهای زیادی هم به خارج سفر نمیکنن و اگر میکنن فقط برای تفریحات سطحی هست که امکانش در کشورمون نیست و کمتر به موزه ها سر میزنند. به امید روزی که من ایرانی انقدر کم مایه و سخیف و کوته نظر نباشم.
فاطی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
0
0
سلام همه جای ایران رفتم اصفهان ب واسطه اثار تاریخی معروف شده بجز اون هیچی نداره و ی شهر معمولیه.شیراز رو دوس دارم شهر شعر و ادب فارسی هس و مردمش هم بافرهنگ و مهربونند.تهران ک پایتخت باید ی سر و گردن بالاتر باش.تبریز آثار تاریخیش کمه و ازاین لحاظ از اصفهان شیراز عقبه ولی شهر شیک با ساختمانهای زیبا و مدرن هس و ازلحاظ تمیزی ب جرات میگم تو ایران تکه.و شاید از لحاظ ساختمانی و زیبایی شهر و مدرنیته بودن پیشگام هس تو ایران.البته چون ب اروپا نزدیکه بایدم اینجوری باش.الکی بحث نکید
جابر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
0
0
اگر تبریز ما دامن تکاند
اکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
0
0
اینا که چیزی نیست همسایه ما ژیان داره
معصومه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
0
0
سلام دوستان عزیز . به خدا هیچ چیز جای ارامش را نمی گیرد زندگی در قم ارامش درونی به ادم میده . زیباییشهر خیلی مهمه ولی مهمتر از اون ارامش هست البته من برای زندگی کردن شهر قم را بیان کردم موفق باشید
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
0
0
تبریز از ایران نیست
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
0
0
سلام
راست میگن تبریز اروپاست ولی فقط بخاطر دخترای خشگل و خوش هیکلی که داره
زیباتریت دخترای ایران دخترای ترک تبریزه
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
0
0
سلام
راست میگن تبریز اورپاس ولی فقط بخاطر دخترای خشگل و خوش هیکلی که داره
خشگلترین دخترای ایران دخترای ترک تبریزن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
0
0
نسبت ادعای هر فرد با توان او نسبت عمس داره. ضمنا برین یکم مطالعه منین تا از اینجور صحبت های عامیانه نجات پیدا کنین. زنده باد ایران
یاسر
|
France
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
0
0
یاشاسین زنجان قیزیل آزربایجان زنجان رو عشقه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
0
0
شهررویای میخایی اصفهان،دلگیرترین شهرایرا یزدخودم شیرازیم.حیف عمرمون تویزدتلف شد

خیلی دلگیره استان یزد
مخصوصن شهریزد
هیچ جای دیدنی ندره.4تاخونه خشت وگلی هرسال ترمیمش میکنن اینم بخاطرخارجیا
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
0
0
سلام واقعا تاسف داره تو این وضعیت اقتصادی که مردم گرفتار اون شدن ما داریم پوز گرونی شهرمون را به هم میدیم کاش وضعیت جوری بود که از ارزونی زمین وملک تو شهرمون بحث میکردیم
Hamed
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
0
0
اعراب جاهلیت رو به نفهمی میشناسیم در تاریخ.چون سر همین مساعل نزاع میکردن حتی در مورد تعداد قبرهای تو قبرستونشون و تعداد مرده هاشون به هم فخر میفروختن.اخه کل ایران چیه؟جایی که هیچ امکانات رفاهی و لاکچری و حتی یه کنسرت درست حسابی و یه آزادی درست حسابی نداره.بزن یه چند روز برو اوپا تا معنی زندگی رو بفهمید.اینقدر هم چس کلاس نذارید.همه جای ایران مثل همه همه جا تو پفکمون هوا میکنن تاریخ کنسرو ماهیامون رو عوض میکنن و جنس فاسد بهمون قالب میکنن.همه جا حقمونو میخورن.همه جا ناموسمون در خطره همه جا باید خفه خون بگیریم.در کل همه این قیمتا هم بدبختی خودمونه.زمینی که تا دیروز روستا بوده و سگ توش جفت گیری نمیکرده حالا شده متری ده میلیون و ما بهش افتخار میکنیم.خب بدبختا خود ما و بچه های ما قراره برن همین متری ده میلیونیا رو بخرن.به جای این کوته فکریا برید یه فکری به حال اینده تون بکنید که با این قیمتا قراره چجوری زندگی کنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
0
0
یکی میمرد ز درد بی دوایی یکی می گفت خانم زردک میخواهی به چه چیزای مضخرفی تفاخر میکنند الهکم التکاثر حتی زرتم المقابر دو روز دیگه هم به تعداد قبراتونم افتخار میکنید من اصفهانیم حالا اطراف زاینده رود پر کاخه چه دخلی به من و تو دارد داداش بیکار . یا نمیدونم تبریز فلانه بازم ما را سن ننه خدایا شفای عاجل به مردم الاف و بیکار بده
تبریزی
|
Portugal
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
0
اتلتتات
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
0
0
من يك شيرازى ام، عاشق شهرمم و به زيبايى و غناى فرهنگ و هنر شهرم مى بالم ، اما كجا مى تونم اصفهان و زنده رود رو دوست نداشته باشم ، كى مى شه تبريز باشم و چشم ببندم به روى اين همه زيبايى ، يا مشهد و اهواز و گيلان و تهران ..
چرا مى تونيم يه سفر به إستانبول بريم و تا سالها زيبايى هاشو براى ديگران وصف كنيم و در باره ى شهرهاى كشورمون اين همه تنگ نظر و خسيس باشيم ، تنها سيل و زلزله و ويرانى هست كه بايد دلهامون رو از به آوار نشستن شهرى به درد بياره ؟
چرا اين همه خود زنى و تكبر بى جهت ؟؟
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
0
0
من يك شيرازى ام، عاشق شهرمم و به زيبايى و غناى فرهنگ و هنر شهرم مى بالم ، اما كجا مى تونم اصفهان و زنده رود رو دوست نداشته باشم ، كى مى شه تبريز باشم و چشم ببندم به روى اين همه زيبايى ، يا مشهد و اهواز و گيلان و تهران ..
چرا مى تونيم يه سفر به إستانبول بريم و تا سالها زيبايى هاشو براى ديگران وصف كنيم و در باره ى شهرهاى كشورمون اين همه تنگ نظر و خسيس باشيم ، تنها سيل و زلزله و ويرانى هست كه بايد دلهامون رو از به آوار نشستن شهرى به درد بياره ؟
چرا اين همه خود زنى و تكبر بى جهت ؟؟
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
0
0
من يك شيرازى ام، عاشق شهرمم و به زيبايى و غناى فرهنگ و هنر شهرم مى بالم ، اما كجا مى تونم اصفهان و زنده رود رو دوست نداشته باشم ، كى مى شه تبريز باشم و چشم ببندم به روى اين همه زيبايى ، يا مشهد و اهواز و گيلان و تهران ..
چرا مى تونيم يه سفر به إستانبول بريم و تا سالها زيبايى هاشو براى ديگران وصف كنيم و در باره ى شهرهاى كشورمون اين همه تنگ نظر و خسيس باشيم ، تنها سيل و زلزله و ويرانى هست كه بايد دلهامون رو از به آوار نشستن شهرى به درد بياره ؟
چرا اين همه خود زنى و تكبر بى جهت ؟؟
یاسمن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
0
0
لاله چون خیلی به خودت فشار نیار قبول ک با یه سفر نمیشه جایی رو قضاوت کرد اما ما 8 سال به خاطر کار پدرم تبریز زندگی کردیم , واقعا بدترین جای ایران ک نه بدترین جای دنیاس , از بس مردمش بی فرهنگ و عقب مونده و حسودن. , و لاله جون انگار این واقعیت تلخ و شما نمیتونی باهاش کنار بیای , سعی کنید رو فرهنگتون کار کنید شاید در صد سال آینده کمی بهتر شید شاید , و این چیزی هم ک تو این چند سال فهمیدم این ک به شدت به اصفهان و اصفهانی ها حسودی میکنن , بابا انقد عقب مونده نباشید دنیا کلی پیشرفت کرده , شماها هنوز عقب مونده و امل هستید
جهانگرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
0
0
دوستان حرف های تبریزی ها رو در نظر نگیرد و حتی به دل , میدونید ک تبریزی ها در ایران و دنیا به بیشعوری , بی فرهنگی , و البته نفهههههههمی بیش از اندازه معروف هستن
آیتک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
0
0
دوستان من تورک هستم ولی چون اینجا همدیگ رو نمیشناسیم اعتراف کردم , واگرنه هیچ جا بروز نمیدم, خوشحالم ک حتی در تبریز متولد نشدم , فقط یه سوالی از دوستای تورک دارم اگ تبریز انقد خوب و با صفا و عالی هس , چرا همه تورک ها پاشون ک از تبریز میاد بیرون هیچ جا نمیگن تورکن و خودشون و جای فارس ها جا میزنن ؟؟؟؟؟؟ لطفا اگر این سوال جوابی داره دوستان تورک به سرعت جواب بدن , ممنون میشم
مسیح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
0
0
تبریز به لعنت یزید هم نمی ارزه , بعد بعضی دوستان اعتراض میکنن چرا جزء شهرهای مهم نیس , واقعا چه انتظارات بیجایی
ایمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۲
0
0
من خودم کرد هستم و در بوکان زندگی می کنم و کلانشهر نشین نیستم ولی تبریز روز به روز دارد تغییرات عجیبی می کند و زیباتر و لوکس تر می شود من مشهد،اصفهان و شیراز را دیده ام ولی هیچ کدام به اندازه تبریز مدرن و مرتب نیستند و در ضمن تبریز سومین کلانشهر بزرگ ایران و دومین شهر برج ساز ایران بعد از تهران است.
ایمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
0
0
تهران:قلب تپنده ایران و شهر امکانات و کمالات
مشهد:شهر عرفان و ادب
اصفهان:نصف جهان
تبریز: اولین ها و تمام زیبایی ها
شیراز:شعر و ادب
زنده باد پنج کلانشهر ایران.
Mari
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
0
0
رفته بودم برای گردش ارومیه.جایی داره تفریحی بنام دربند وقتی ازخیابونش میگذری فقط باخونه های ویلایی مثل قصر مواجه میشی .خیلی قشنگ وباکلاس البته قیمت خونه های اونجارونمیدونم ولی من هیچ جایی مثل اونجاندیده بودم .
خودم بچه گیلانم بیشترشهرهاهم رفتم ودیدم ولی منطقه ای به اون باکلاسی وزیبایی درعمرم ندیدم
Mari
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
0
0
رفته بودم برای گردش ارومیه.جایی داره تفریحی بنام دربند وقتی ازخیابونش میگذری فقط باخونه های ویلایی مثل قصر مواجه میشی .خیلی قشنگ وباکلاس البته قیمت خونه های اونجارونمیدونم ولی من هیچ جایی مثل اونجاندیده بودم .
خودم بچه گیلانم بیشترشهرهاهم رفتم ودیدم ولی منطقه ای به اون باکلاسی وزیبایی درعمرم ندیدم
Mari
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
0
0
رفته بودم برای گردش ارومیه.جایی داره تفریحی بنام دربند وقتی ازخیابونش میگذری فقط باخونه های ویلایی مثل قصر مواجه میشی .خیلی قشنگ وباکلاس البته قیمت خونه های اونجارونمیدونم ولی من هیچ جایی مثل اونجاندیده بودم .
خودم بچه گیلانم بیشترشهرهاهم رفتم ودیدم ولی منطقه ای به اون باکلاسی وزیبایی درعمرم ندیدم .هرشهری زیبایی خودش روداره.بجای توهین به یکدیگر بهترهستش باهم مهربون باشیم.
پژمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
0
0
سلام من اول یه ایرانیم بعدش کورد کرمانشاه تمام نظرات رو خوندم حقیقتا خیلی ناراحت شدم گران بودن جایی باعث خاص بودن جایی نمیشه هپینطور که خیلی هامون بهترین خاطرات را حتی از دور افتاده ترین مناطق داریم که از لحاظ قیمت پایین هستن داریم من همه جای ایران سفر کردم به خاطر شغلم چون راننده ماشین سنگین هستم بخدا تمام شهرهای ایران قشنگ انقدم پشت هم بد حرف نزنین میگن تورک با کورد لج هستن بخدا من انقد که تبریز میرم خوبی میبیتم حد و حساب نداره اینو مثال زدم بدونین تمام مردم ایران خوبن وقتی مشکلی یع جایی پیش میاد تمام مردم با هر قومیت که دارن شتابان به فکر کمک میفتن امیدوارم پیروز باشید ضمنا خانم اصفهانی انقد اصفهانی هارو دوس دارم که زن اصفهانی گرفتم
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
0
0
سلام.من تهرونیم .همه شهرهاقشنگن.درباره اصفهان مزیتی که به تهران داره اینه که اگه بلد شهرنباشی آدرس ونشونیاشوپیدامیکنی اماتهرون خدانیاره واسه کسی که غریب باشه .ولی اینم بگم قابل قیاس با هیچ شهری نیس چون قلب تجارت یارانه خصوصا بازارش که همه از اونجا خریدمیکنن میفرستم شهرشان.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
0
0
سلام.من تهرونیم .همه شهرهاقشنگن.درباره اصفهان مزیتی که به تهران داره اینه که اگه بلد شهرنباشی آدرس ونشونیاشوپیدامیکنی اماتهرون خدانیاره واسه کسی که غریب باشه .ولی اینم بگم قابل قیاس با هیچ شهری نیس چون قلب تجارت یارانه خصوصا بازارش که همه از اونجا خریدمیکنن میفرستم شهرشان.
زهره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
من اصفهانی هستم ولی هیچ تعصبی به اصفهان ندارم عاشق اینجام چون اینجا به دنیا اومدم و اینجا بزرگ شدم همه جای ایران سرای من است عاشق مردم کشورم هستم کاش قیمت ها اونقدر بود که ما می تونستیم بی دغدغه زندگی کنیم و برای خرید یک متر درگیر چند سال کار نمی شدیم خدا وضع اقتصادی مردم رو خوب کنه بیاین برای هم آرزوهای خوب داشته باشیم این که کجا زندگی می کنیم و افتخار به فارس بودن و ترک بودن کردن یک افتخار جاهلانه س مگه ما انسانهای عصر حجریم؟!!!
اگه در خانواده لر به دنیا بیای لر میشی و اگر در خانواده مسیحی به دنیا بیای احتمال ۹۹درصد مسلمون نمیشی پس تعصب داشتن نسبت به آنچه که دست ما نبوده مثل مذهب و قومیت تعصب جاهلانه و دور از اندیشه ست اون چه که ارزشمند اصالت هست و اون هم نه اصالت خانوادگی بلکه اصالت فردی
ادب و شعور و انسان دوستی و فرهنگ که خودمون به اون رسیده باشیم
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
0
0
تو شیراز بین بولوار شاهد و پل معالی،محمودیه و نیایش بهترین مناطقه
امير
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
0
0
اصفهان: مرداويچ،ملاصدرا،كوي استادان،چهارباغ بالا،نظر،اپادانا،حاشيه رودخانه،عباس اباد،ارديبهشت،ولي از لحاظ محله فقط مرداويچ و ملاصدرا و كوي استادان.
امير
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
0
0
اصفهان: مرداويچ،ملاصدرا،كوي استادان،چهارباغ بالا،نظر،اپادانا،حاشيه رودخانه،عباس اباد،ارديبهشت،ولي از لحاظ محله فقط مرداويچ و ملاصدرا و كوي استادان.
امير
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
0
0
اصفهان: مرداويچ،ملاصدرا،كوي استادان،چهارباغ بالا،نظر،اپادانا،حاشيه رودخانه،عباس اباد،ارديبهشت،ولي از لحاظ محله فقط مرداويچ و ملاصدرا و كوي استادان.
زهرا
|
United Arab Emirates
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
0
0
سلام
چی بگم ..
راستش من نه بچه مشهدم نه اصفهانم نه تبریزم نه شیرازم تهرانی هم نیستم
مازندرانی هستم اگه به گرانی و رویایی باشه از گرانی در مناطق این شهرها بی خبرم اما رویایی یقینا تبریز ..
داشتن آب و هوای تمیز، خنک و مطبوع برای انسان ها جزء جداناپذیری از شرایط آن‌ها برای زندگیست ..
نمیدونم ولی ی حس درونی میگه شاید آب هوای تمیز و بی همتایی تبریز دلیل اصلی من برای ستایش تبریز نباشه قطعا هم چنین خواهد بود فرهنگ مثال زدنیشون با مردمانی مهمان نوازی که همواره بخشی از فرهنگ و تاریخ ایران بزرگ را تشکیل میدهند خدا پدر بزرگمو رحمت کنه همیشه میگفت ترکا ی رگ غیرتی دارن ایران ما مدیون همون رگیست که ۸ سال در یک جنگ ناجوانمردانه جنگید و پیروز شد ..
والسلام ...
زهرا
|
United Arab Emirates
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
0
0
سلام
چی بگم ..
راستش من نه بچه مشهدم نه اصفهانم نه تبریزم نه شیرازم تهرانی هم نیستم
مازندرانی هستم اگه به گرانی و رویایی باشه از گرانی در مناطق این شهرها بی خبرم اما رویایی یقینا تبریز ..
داشتن آب و هوای تمیز، خنک و مطبوع برای انسان ها جزء جداناپذیری از شرایط آن‌ها برای زندگیست ..
نمیدونم ولی ی حس درونی میگه شاید آب هوای تمیز و بی همتایی تبریز دلیل اصلی من برای ستایش تبریز نباشه قطعا هم چنین خواهد بود فرهنگ مثال زدنیشون با مردمانی مهمان نوازی که همواره بخشی از فرهنگ و تاریخ ایران بزرگ را تشکیل میدهند خدا پدر بزرگمو رحمت کنه همیشه میگفت ترکا ی رگ غیرتی دارن ایران ما مدیون همون رگیست که ۸ سال در یک جنگ ناجوانمردانه جنگید و پیروز شد ..
والسلام ...
زهرا
|
United Arab Emirates
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
0
0
سلام
چی بگم ..
راستش من نه بچه مشهدم نه اصفهانم نه تبریزم نه شیرازم تهرانی هم نیستم
مازندرانی هستم اگه به گرانی و رویایی باشه از گرانی در مناطق این شهرها بی خبرم اما رویایی یقینا تبریز ..
داشتن آب و هوای تمیز، خنک و مطبوع برای انسان ها جزء جداناپذیری از شرایط آن‌ها برای زندگیست ..
نمیدونم ولی ی حس درونی میگه شاید آب هوای تمیز و بی همتایی تبریز دلیل اصلی من برای ستایش تبریز نباشه قطعا هم چنین خواهد بود فرهنگ مثال زدنیشون با مردمانی مهمان نوازی که همواره بخشی از فرهنگ و تاریخ ایران بزرگ را تشکیل میدهند خدا پدر بزرگمو رحمت کنه همیشه میگفت ترکا ی رگ غیرتی دارن ایران ما مدیون همون رگیست که ۸ سال در یک جنگ ناجوانمردانه جنگید و پیروز شد ..
والسلام ...
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
0
0
یه خارجی بیاد کامنتها رو بخونه فکر میکنه شهرهای ایران از بورلی هیلز کالیفرنیا هم بهتره
جمع کنید اگه خوب بود که مردممون اواره کشورای دیگه برای پناهندگی نبودن
مارتین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
0
0
ما اصفهانیها یه ضربالمثل داریم که با نظر دوستان تبریزیمون صدق میکند . میگه:سرخاب به لبو سماغ به دندون از سوز ....اونه نه درد دندون
اشکان
|
United Arab Emirates
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
0
0
شمالی مقیم کرج زیبا هستم هیچ جا برای زندگی کرج نمیشه برای تفریح هم شمال وسرعین زمستون هم تفریح فقط کیش
شاهین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
0
0
مردم تبریز تو مجازی فعالن به اسم کورد اراکی مشهدی میان‌میگن ما بچه فلان جاییم اما تبریز شهر خوبیه بسه دیم تبریز اگ خوب بود رتبه اول مهاجر فرستی تو ایران نداشت مردمش آرزوی زندگی تو تهران کرج قم مشهد هستن
ایمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
0
0
اون دوستم که میگه مردم تبریز به اسم شهرهای دیگه میان از خودشون تعریف میکنن به هیچ وجه این طور نیست هیچ وقت از یه تبریزی ندیدم تعریف شهرشو بکنه ،من خودم اهل بوکان تو آذربایجان غربی هستم تقریبا تمام ایران رو گشتم اما هیچ جا مثل تبریز شیک و مدرن نیست.
سولی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
من مسافرت زیاد میرم حسی که با ورود به هر شهر وحتی روستای کشورم تجربه میکنم فقط عشقو عشقه وعشقه.عشق به هموطنان جانانم...
دوست داشتم عمری دراز می‌داشتم که تو تک تک شهرهای ایران واسه یه ماهم که شده زندگی کنم. همنشین مردم کشورم باشم که حتی تو دزدی وخلافکاریشونم مرام ومعرفت دارن!
حتی اگه خوبم نباشن تلاش میکنن که خوب جلوه کنن نه اینکه با یه غریبه مث دشمن رفتار کنن وککشونم نگزه.
براشون مهمه که راجع بهشون چی فکر میکنی...
اهل این شعار ضد انسانی دنیای مدرن نیستن که: (فقط وفقط واسه دل خودت زندگی کن.)
کشور من هنوزم پر از آدمایی یه که هر (ببخشید) غلطی دلشون خواست نمی کنن بعد رو عکس پروفایلشون بنویسن:( قضاوت نکنید)!!!
دوست دارم با همچین آدمایی همشهری باشم هنوزم این جور آدما خیلی زیادن....
یا من خیلی خوش شانسم... یا واقعا غیر از خوبی وغیرت ومهمون نوازی از مردمم چیزی ندیدم.
یه ایرونی
زهرا
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
سلام بچه ها چرا بحث ميکنين؟؟؟؟باشه شهرشماها خوب توپ عالييييييي فهميديم آيا به شما چيزي ميرسه ؟؟؟در هرشهري جاهاي خوب ولاکچريم هست جاهاي متوسط وروبه پايينم هستش خوب که چي؟؟؟؟؟آدمايه پولدار دارن خوش ميگذرونن کيفشونم ميکنن مام داريم ب گردنيه شهرمون افتخارميکنيم اي کاش همه جا ارزون بود مستعجرنبوديم يا خونه هامون بزرگ بود آدمايه موفقم دارن يکاري برا پيشرفت کشورشون ميکنن مام اينجا نشستيم داريم بحث ميکنيم ک شهرما پولداره فلان شهرخوب نيس و....يکم خجالت بکشين
والا برين ي نگاه ب خارج ازکشور بندازين پولدارا دارن ميرن بچه هاشونو تو خارج بدنيا ميارن ماهم داريم واسه بدبختيامون ب خودمون افتخارميکتيم ارره شهرمن خيلي گرونه خيلي خوبه خيلي عاليه فلان شهرم هيچي نيس خيالتون راحت شد؟؟؟بجايه اينا بياين بگين من ايران زندگي ميکنم خيليم خوبه ولي اي کاش گرون نبود همين
زهرا
|
United Arab Emirates
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
دوستان چرا بحث ميکنين؟؟؟بعضيا ب دروغ ميگن ارره ما فلان شهررقتيم مردماش هيچن و.....من وقتي کامنتارو خوندم ي دوستي ميگفت من 7سال حالا ي شهري موندم ودندون پزشکي خوندم ومردماش****اولا ک دندون پزشکي 7سال نيس 6ساله:/ :/ :/ :/ دوماچرا همه ميخوان وجهه ي شهرروبيارن پايين يا ببرن بالا ؟؟؟؟خوب وبد همه جا هست اينو بفهمين تو شهراي ايرانم محله هاي گرونم هست محله هاي ارزون ومتوسطم هستش
اي کاش بخاطرارزونيه کشورمون ب خودمون افتخارميکرديم ن واسه گروني وبدبختي کم کم داريم ميريم ب بعد توهم
همه پولدارا عيش ونوش کنن مام بحث اينکه شهرمون گرونه وبدبختيم ونميتونيم جايي خونه بگيريم افتخارم ميکنيم:/ :/ :/ :/ :/ :/
نیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
0
0
بابا اینا چیه گداشتین خدایی.خونه ی ما توی یاسوج هست .توی سالم آباد روی بلوار بویر احمد .دوما همینجا که خونه ی ما هستش متری 60000000شصت میلیون هست.سوما ما چهار صد متر زمین داریم توی خیابان فردوسی .توی خیابان فردوسی متری دویست میلیون تومن هست.
نیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
0
0
بابا اینا چیه گداشتین خدایی.خونه ی ما توی یاسوج هست .توی سالم آباد روی بلوار بویر احمد .دوما همینجا که خونه ی ما هستش متری 60000000شصت میلیون هست.سوما ما چهار صد متر زمین داریم توی خیابان فردوسی .توی خیابان فردوسی متری دویست میلیون تومن هست.چهارما الان خونه ای صد متری توی مناطق یک یاسوج هست که شصت میلیارد قیمتشه.پنجما خونه ی دکتر بخت که ساختمان هست مال دایی خودم .جفت خونه ی ما هستش .همون ساختمان رو الان گفتن دویست میلیارد
Histats.com START (standard) Histats.com END