آخرین اخبار
آه اگر آزادی سرودی می خواند/کوچک/همچون گلوگاه پرنده ای/هیچ کجا دیواری فرو ریخته برجای نمی ماند. (احمد شاملو)      
کد خبر: ۸۲۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: تحویل ندادن خودرو از سوی خودروسازان پس از تکمیل وجه از سوی خریداران تخلف است و این سازمان در حال پیگیری موضوع است.
به گزارش فیدوس: رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: تحویل ندادن خودرو از سوی خودروسازان پس از تکمیل وجه از سوی خریداران تخلف است و این سازمان در حال پیگیری موضوع است.

تبعات افزایش قیمت دلار در سال گذشته و تحریم صنعت خودرو همچنان گریبان خودروسازان را رها نکرده است و این صنعت همچنان درگیر مشکلات است.

علی رغم افزایش تولید، تعهداتی که خودروسازان بابت پیش فروش خودرو دارند همچنان برای آن‌ها دردسرساز است و تحویل خودرو‌های پیش فروش شده توسط خودروسازان همچنان حاشیه فراوانی دارد و علی رغم وعده‌های داده شده برای تحویل به مشتریان اما، همچنان بسیاری از مشتریان خودرو‌های خود را ماه‌ها پس از سپری شدن از موعد تحویل دریافت نکرده اند.

نکته جالب اینکه خودروسازان طی تماس با مشتریان به آن‌ها اعلام می‌کنند برای دریافت خودرو تکمیل وجه خود را انجام دهند تا پس از مهلت ۱۲۰ روزه در تاریخ اعلامی خودرو به آن‌ها تحویل داده شود اما، علی‌رغم تکمیل وجهی که از سوی مشتریان صورت می‌گیرد خبری از تحویل خودرو نیست.

در همین رابطه عباس تابش رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اظهار کرد: تحویل ندادن خودرو از سوی خودروسازان پس از تکمیل وجه از سوی خریداران تخلف است.

وی درباره اینکه خریداران در قبال بدعهدی خودروسازان به کجا باید مراجعه کنند، گفت: مشتریان می‌توانند با مراجعه به سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت و همچنین از طریق سامانه ۱۲۴ اقدام به شکایت کنند.

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تصریح کرد: اقدام خودروسازان تخلف است و این سازمان در حال پیگیری موضوع است.
منبع: ایسنا
Histats.com START (standard) Histats.com END