آخرین اخبار
آه اگر آزادی سرودی می خواند/کوچک/همچون گلوگاه پرنده ای/هیچ کجا دیواری فرو ریخته برجای نمی ماند. (احمد شاملو)      
کد خبر: ۳۴۵۵۴
تعداد نظرات: ۴۴ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
صحبتی با آقای ثامری نماینده محترم مردم خرمشهر
به گزارش خبرنگار فیدوس انتشار اخباری در خصوص بر خورد نماینده محترم مردم خرمشهر در مجلس با نماینده مردم آبادان و انتشار مطلبی از ایشان در مورد آبادان باعث موجی از ناراحتی میان مردم این شهر شده که بهتر است در قالب اشاره به هفت نکته آن را روشن کرد.

به گزارش خبرنگار فیدوس انتشار مطلبی به نقل از نماینده محترم مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی جناب آقای ثامری که خود پیش از دوره نمایندگی از شهروندان دلسوز آبادان و خرمشهر بوده‌اند و تا امروز نیز در نظر مردم آبادان به عنوان نماینده چهارم آبادان در نظر بوده‌اند در خصوص آبادان و خرمشهر، همچنین برخورد ایشان در جلسه‌ای در خصوص بازار کنزالمال با نماینده مردم آبادان که خارج از عرف معمول بود، باعث گلایه و موجی از ناراحتی میان مردم آبادان و خرمشهر شد.

از سالهای پیش از جنگ تا سالهای جنگ و دوران بازسازی تا امروز خرمشهر و آبادان نه به عنوان دو شهر جدا که به عنوان دوشهر برادر در نقشه ملی و منطقه‌ای دیده شدند، شاید از همین نظر بوده که همواره در این سالها نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خود را نمایندگان خرمشهر و آبادان می‌دانستند و نماینده خرمشهر خود را نماینده آبادان و خرمشهر می‌دانست، در موضوع حق السهم آلایندگی پالایشگاه، تاسیس شرکت‌های بزرگ صنعتی، موضوع تاسیس بازارها، موضوع انتقال آب شرب، موضوع استفاده از تسهیلات و امکانات مالی منطقه آزاد اروند در بخش‌ها مختلف به گواهی مستندات طی سالهای گذشته همواره مردم آبادان و نمایندگان و مسئولین این شهر به خرمشهر و مردم خرمشهر نگاهی برادرانه داشته و دارند، پیوند مردم در خرمشهر و آبادان و آمیختگی فرهنگی و اجتماعی ایشان با همدیگر چنان است که هیچ مرزی حتی در تاسیس منطقه آزاد اروند امکان جدا کردن این دو شهر از همدیگر را نداشته است، اگر خرمشهر در موضوع گردشگری و گمرک توسعه بیشتر داشته آبادان تلاش کرده بیشتر در موضوع توسعه بازار نظر کند و نگاه به آن مباحث را در اولویت بعد قرار دهد، اگر شرکت صنعتی آمده آبادان امتیاز را به شهرک صنعتی خرمشهر داده و برادر خود و برادران خود را بهره‌مند کرده است.

اما به واسطه موضوع بازار کنزالمال با انتشار اطلاعیه جدید آقای ثامری در کنال خبری وابسته به پایگاه اطلاع رسانی در خصوص بازار کنز المال و لحن غیر معمول ایشان در موضوع توسعه بازارها و تاسیس بازارهای جدید خوب است نگاتی را با نماینده محترم مردم خرمشهر در میان بگذاریم:

یک- همانطور که اشاره شد منافع آبادان و خرمشهر در موضوعات مختلف اهم از صنعت، گمرک و تجارت و بازار منافعی به هم پیوسته و غیر قابل تفکیک است و اساساً به همین دلیل قانون گذار منطقه آزاد اروند را شامل هر دو شهر دانست و نه یک شهر

دو- در موضوع بازار کنزالمال این درایت یا موقعیت خاص خرمشهر نبوده که موجب توسعه بازار کنزالمال شده است، بلکه درایت و حضور و مسافرانی بوده که از ورودی آبادان و شهر آبادان به خرمشهر رسیده اند و در بازار کنزالمال خرید کرده‌اند کما اینکه اگر همین امروز آبادان بازاری در ورودی فلکه فرودگاه و محدوده شهری آبادان در وسعه برابر بازار کنزالمال از نوع پیش ساخته مشابه کنزالمال با سرمایه بازار تاسیس کند روشن است بخش عمده مشتریان آن بازار از دست رفته و حتا کسبه خود را از دست خواهد داد، به نسبت جمعیت، مسافر پذیری و ورودیهای اصلی منطقه هیچ کس نمی‌تواند در موضوع بازار کنزالمال مدعی حساب مستقل آن از آبادان شود.

سه- اگر در آبادان موضوع بازار اروند جدی گرفته نشده و رقبتی به جانمایی وسیع از نوع کنزالمال نشان داده نشده است، به این دلیل بوده که طبق وعده رئیس جمهور اداره رانتی و استفاده رانتی این بازارها با فرصت معافیت گمرک تنها قرار بوده برای یکسال باشد و نه چند سال و دائم، وگرنه بازار آبادان دو راه پیش رو دارد یا تعطلی همه اصناف همگن و روی آوردن به مبادله قاچاق کالا در منازل مشابه شهرهایی مانند هندیجان، یا انتقال کل بازارهای آبادان و خرمشهر در اصناف همگن به یک بازار بزرگ در ورودی فلکه فرودگاه با عنوان شهرک بازار و مبدل کردن آن به بازار بزرگ بهره مند از فرصت معافیت گمرکی که در آن صورت هم بازار خرمشهر و هم موقعیت سنتی بازار آبادان از بین خواهد رفت

چهار- آیا امکان دارد که ما نزدیک به 16 هزار واحد صنفی و حداقل 10 هزار واحد صنفی همگن بازارچه‌ها را در شرایط فعلی فدای نهایتاً هزار واحد صنفی کنیم که بخشی از آن در اختیار تجار غیر بومی قرار دارد، پس توجه و دقت در مسئله مهم حفظ معیشت و شرایط زندگی 150 هزار نفر خانواده بازار کجا رفته است!؟

پنج- آقای ثامری مگر تا امروز اینطور مطرح بوده که در آبادان و خرمشهر حق بهره مندی از آورده ثروت و فرصت و بازار و جاده و صنعت و اشتغال اختصاصی باشد که امروز چنین بحثی برای یک بازار مطرح شود.

شش- شخصی که طبق اسناد رسمی منتشر شده توسط سازمان منطقه آزاد اروند 28 میلیارد تومان به این سازمان بدهکار است، در شرایطی که کل بازار آبادان و خرمشهر پیگیر اعاده حق خود در خصوص تحقق وعده رئیس جمهور برای استقرار گمرک در خروجی منطقه آزاد اروند می‌باشد چرا باید خدای ناکرده مایه اختلاف میان نمایندگان محترم آبادان و خرمشهر، مردم این شهرها و مسئولین شود، مصحلت آیا در این نیست در شرایط فعلی همه نمایندگان مردم، مردم آبادان و خرمشهر و مسئولین، همچنین ائمه انقلابی و همیشه در صحنه منطقه آزاد اروند در کنار هم از طریق قانونی با تشریح شرایط منطقه پیگیر استقرار گمرک طبق دستور رئیس جمهور در خروجی باشند و پیگیر موضوع جاری شدن قوانین مناطق آزاد بوده و اساساً به چنین موضوعات مناقشه برانگیزی نپردازند!؟

هفت- کدام  مردم آگاهی در شرایط فعلی با درک اهمیت همبستگی قدیمی آبادان و خرمشهر می‌پذیرد منافع این دو شهر را از هم جدا کرده و در خصوص موضوعی روشن مانند یک بازارچه این همبستگی و اتحاد و دوستی را خدشه دار کند، بدون شک نماینده دلسوز مردم خرمشهر که در تعهد، مردم‌داری و شرافت نمایندگی ایشان تردیدی نیست، و می‌دانیم از سر دلسوزی برای مردم احساس کرده‌اند این موضوع شاید کورسوی امیدی باشد، هم می دانند مردم آبادان، امتیاز آبادان و مردم خرمشهر و امتیاز خرمشهر یک چیز در یک چیز خلاصه می‌شوند همبستگی و درک درست از مسائل و موضوعات.

انشاالله که در خصوص بر خورد بانماینده مردم آبادان در مجلس و موضوع خبر طرح شده در فضای مجازی با عنوان نماینده محترم مردم خرمشهر نجدید نظری حاصل شود و مصالح همه بازار آبادان و خرمشهر و همبستگی این دو شهر در نظر گرفته شود.

 

انتشار یافته: ۴۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ابادانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
1
1
ابادان و خرمشهر هیچگاه جدا از هم نبوده ونیستند.به هرحال خرشمهر وابادان به عنوان دو محله بزرگ از یک شهر نسبتا بزرگ یعنی شهر اروند هستند.منافع دوشهر مشترک است.رشد هر یک از دوشهر به نفع همه هست.به نظر من حتی رشد شادگان وماهشهر و سربندر و حتی اهواز هم به نفه ابادان وخرمشهر هست.
فرید شهدادیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
0
4
توی این چند سال با دایر کردن کنزالمال کسبه آبادان و خرمشهر که کلی هزینه مغازه داری میدهند،متزرر شدند.در مقابل چند نفری که گردانندگان اصلی کنزالمال هستند،سودهای کلان به جیب زدند.و حالا که نماینده محترم آبادان تظلم خواهی از وکلایشان میکنند،باید مورد بی احترامی از طرف همکارشان که در همسایگی آبادان هستند بس(هر چی بگندد نمکش میزنند،وای به روزی که بگندد نمک).امیدوارم آقای سامری که از رزمندگان زمان جنگ هستند،بنحوی که مردم آبادان و خرمشهر قانغ بشند عمل خود را توجیه نمایند.یادمان نرود که مردم آباداندر زمان جنگ از خرمشهر دفاع کردند و مردم خرمشهر هم برای آبادان جنگیدند.همیشه هم مردم این خطه را (مردم آبادان و خرمشهر) خطاب شدند.پس لطفا تفرقه بین (از نظر جغرافیایی)خرمشهریها و آبادانیها نیاندازید که به گذشتگان ما هم خیانت میشه.
ررعبدالحسين فريدوني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
1
3
استقرارگمرگ در خروجي شهر به عنوان منطقه ازاد اروند براي مدم الادان وخرمشهر دوم عذرخواهي اقاي سامري ازجناب اباي شرفي نماينده محترم ابادان تشكو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
1
2
خواهشن این دوشهرکه هم مردمش باهم قاطی هستند و هم هیچ زمانی یادنداریم کسی بگوید آبادان و خرمشهر همیشه این دوشهرازمتظر ابادانیها و خرمشهریها یکی بوده اند را با این حرفها و حدیثها خدشه دارنکنید.
من یادم هست وقتی جنگزده شده بودیم هرکس میگفت خرمشهری هستی؟
میگفتیم بله
میگفتند بچه آبادانی میگفتیم بله
چونکه همیشه خودمان را اهل این دوشهرمیدانستیم و فرقی بین دوشهرنمیذاشتیم
سامان وشاحی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
4
چرا تو خوزستان بخصوص آبادان و خرمشهر مردم در خواب زمستانی بسر میبرند تا کی باید ببینیم از این شهر بخصوص آبادان دزدی میشه و چشم پوشی کنیم.....
الان هم که جریان منطقه آزاد و حذف آبادان از منطقه آزاد ای کاش مردم آبادان غیرتی مثل ترک زبان داشتند و کاش اراده ای به اراده ی اصفهانی ها داشته باشند....باید ما مردم پشت هم باشیم تا مسولین حساب کار دستشان آید.با هم میتوانیم شهر و به واسطه آن وضع اقتصادی را درست کنیم اما باهم...باهم...وباهم..سامان وشاحی
کاظم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
1
امیدوارم آقای ثامری باعث اختلاف نشوند
عبدالباری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
4
اگر پیمانکار کنزالمال بجای لابی گری با سامری و معتمدی به فکر بازار و رفاه ان بود،هیچکدام از این اتفاقات رخ نمیداد.چرا جناب سامری باید تحت تاثیر رفتار یک شخص و برای حمایت از او و تمام کردن حرکت ناشایستش به عنوان دفاع از خرمشهر و نه دفاع از بابارحمتی این رفتار رو انجام دهد؟ایا کنزالمال باعث رشد بازار خرمشهر و رونق شهر گشته یا رونق جیب برخی افراد؟از مردم که هیچ از خدا...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
0
با سلام ولی همیشه ثابت شده در طرح های شراکتی بین ابادن و خرمشهر ابادن همیشه به منعفت خود اندیشیده است برای مثال دانشگاه آزاد واحد ابادن و خرمشهر که بعداز وسعت واحد ابادن اعلام استقلال کرد و نمونه های دیگر آن همین منطقه آزاد شنا یک آمار کلی از استخدامی های این نهاد در ابادن و خرمشهر بگیرید وببینید که در این نهاد چند نفر خرمشهر مشغول به کار میباشند و چند نفر آبادان من با باز واحد موافق نیستم در زمان قدیم هر چیزی آدر یک شهر احداث میشد در شهر دیگر نیز کار دیگه ای انجام شده که شهر ها مکمل هم رونق پیدا کنن ولی امروزه این دو شهر البته نمایندگان این دوره تیشه به دست گرفته و به ریش این دوره حمله کرده برای منافع شخصی و قبیله ای خود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
1
با سلام ولی همیشه ثابت شده در طرح های شراکتی بین ابادن و خرمشهر ابادن همیشه به منعفت خود اندیشیده است برای مثال دانشگاه آزاد واحد ابادن و خرمشهر که بعداز وسعت واحد ابادن اعلام استقلال کرد و نمونه های دیگر آن همین منطقه آزاد شنا یک آمار کلی از استخدامی های این نهاد در ابادن و خرمشهر بگیرید وببینید که در این نهاد چند نفر خرمشهر مشغول به کار میباشند و چند نفر آبادان من با باز واحد موافق نیستم در زمان قدیم هر چیزی آدر یک شهر احداث میشد در شهر دیگر نیز کار دیگه ای انجام شده که شهر ها مکمل هم رونق پیدا کنن ولی امروزه این دو شهر البته نمایندگان این دوره تیشه به دست گرفته و به ریش این دوره حمله کرده برای منافع شخصی و قبیله ای خود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
1
با سلام ولی همیشه ثابت شده در طرح های شراکتی بین ابادن و خرمشهر ابادن همیشه به منعفت خود اندیشیده است برای مثال دانشگاه آزاد واحد ابادن و خرمشهر که بعداز وسعت واحد ابادن اعلام استقلال کرد و نمونه های دیگر آن همین منطقه آزاد شنا یک آمار کلی از استخدامی های این نهاد در ابادن و خرمشهر بگیرید وببینید که در این نهاد چند نفر خرمشهر مشغول به کار میباشند و چند نفر آبادان من با باز واحد موافق نیستم در زمان قدیم هر چیزی آدر یک شهر احداث میشد در شهر دیگر نیز کار دیگه ای انجام شده که شهر ها مکمل هم رونق پیدا کنن ولی امروزه این دو شهر البته نمایندگان این دوره تیشه به دست گرفته و به ریش این دوره حمله کرده برای منافع شخصی و قبیله ای خود
علی رفیعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
1
ابادان و خرمشهر شریان واحد یک جریان هستند تفکیک این دو از هم حرکتی منافقانه میباشد در جهت تفرقه افکنی میان برادران اینجانب ضمن محکوم کردن توهین نسبت به جناب اقای شرفی نماینده غیور و انقلابی با سابه ای بس طولانی در رابطه با وفاداری به امام و ارزشهای اسلامی خستار دلجویی از ایشان از طرف شخص توهین کننده هستم و ضمنا تقاضا دارم که شرایط بازار کنز شامل تمامی نواحی ابادان و خرمشر شود و نستب به جمع اوری سود جویی و رانت خواری افراد خاص اقدام عاجل صورت گیرد و من الله توفیق
علی رفیعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
1
ابادان و خرمشهر شریان واحد یک جریان هستند تفکیک این دو از هم حرکتی منافقانه میباشد در جهت تفرقه افکنی میان برادران اینجانب ضمن محکوم کردن توهین نسبت به جناب اقای شرفی نماینده غیور و انقلابی با سابه ای بس طولانی در رابطه با وفاداری به امام و ارزشهای اسلامی خستار دلجویی از ایشان از طرف شخص توهین کننده هستم و ضمنا تقاضا دارم که شرایط بازار کنز شامل تمامی نواحی ابادان و خرمشر شود و نستب به جمع اوری سود جویی و رانت خواری افراد خاص اقدام عاجل صورت گیرد و من الله توفیق
سیاوش بری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
2
سلام،
* آبادانی خرمشهر،خرمی آبادان*
دیواری که منطقه آزاد اروند را ازسایر مناطق جداکرده گویای مشترک المنافع بودن این دوشهر و اتحاد ویکپارچگی مردم و مسولین این شهرهاست.
بدترین اتفاق ممکن ایجاد نفاق بین این دوشهر بوده که اگرخدایی ناکرده مسولین ما به این سمت وسو سوق پیداکنند،دودش درچشم مردم منطقه خواهد رفت وبیشترین ضرر را مردم سختی کشیده در ادوار مختلف این خطه خواهند کرد.
خانم موسوی زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
2
از نماینده خرمشهر خواستارم که نسبت به توهینی که به نماینده شهر آبادان کرده عذرخواهی کند ضمنا به عنوان یک شهروند آبادانی خواستار اعلام نمودن آبادان و خرمشهر به عنوان منطقه آزاد اروند هستم نه فقط یک بازار کنزالمال که منافع عده خاصی در آن نهفته است..
شاه کرمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
1
متاسفم که آقای سامری نماینده خرمشهربعد از چندین سال ارتباط اخوت ودوستی ورفت وآمد صمیمانه بین این دو شهر که زبان زد همه ایران بود به تفرقه بین اصناف این دو شهر پرداخته وبه نماینده شهر آبادان اهانت میکند لذا خواستار عذر خواهی ایشان میباشم.ضمنااز ریاست جمهوری خواستار وعده ایشان میباشم که رسما کل منطقه آبادان وخرمشهر را منطقه آزاد اعلام نماید که به حداقل خواسته مردم این دوشهر که دوران سختی راطی نمودندمرهمی باشد
شاه کرمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
1
متاسفم که آقای سامری نماینده خرمشهربعد از چندین سال ارتباط اخوت ودوستی ورفت وآمد صمیمانه بین این دو شهر که زبان زد همه ایران بود به تفرقه بین اصناف این دو شهر پرداخته وبه نماینده شهر آبادان اهانت میکند لذا خواستار عذر خواهی ایشان میباشم.ضمنااز ریاست جمهوری خواستار وعده ایشان میباشم که رسما کل منطقه آبادان وخرمشهر را منطقه آزاد اعلام نماید که به حداقل خواسته مردم این دوشهر که دوران سختی راطی نمودندمرهمی باشد
بهرام عباسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
0
اینجانب هرچندازروزاول باتاسیس منطقه آزاد مخالف بوده وهستم،ولی بنابه کارم که کاسب بوده وسالهاست که برای کارم زحمت کشیدم وحالامی بینم که باتوجه به وضعیت نابسامان فعلی داریم له میشیم،نظربنده اینه که اگرمزایایی هست بایستی برای همه باشه وچرامن وشانزده هزارکاسب این شهرزیراین فشارازبین بریم،چرابایستی این همه هزینه که برای این منطقه شده بلااستفاده وازبین بره مثل ماکسبه این دوشهر،بنظرم آقای ثامریونقطه نظراتش نمی تونه نماینده مردم وکسبه رنج دیده خرمشهرباشه،چراکه اگربود،اینکونه رفتاروصحبت نمی کرد،بایستی باین وضع پایان داد،همه دارندورشکسته میشن،منطقه آزادیابرای همه یابرای هیچکس.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
0
به نظر من جز گرانی و تورم چیزه دیگه ای نصیب مردم بومی نشده مگر اینکه با سرمایه گذاری خارجی تولیدی وکارخانجات بیارن تو این ۲ شهر وگر نه این که همه فروشنده و خریدار باشن که نشد که بشه فردا میشیم مبادله کالا با کالا
محسن فروزنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
0
چرا باید دعوا سر بازار باشه چرا نباید به سرمایه گزارهای خارجی فرصت بدیم تا با اوردن کارخانه و تکنولوژی برای بچه های این ۲ شهر کار بسازیم که همبستگی هم بیشتر بشه معافیت که فقط برای واردات کالا نیست
فرزاد پور هاشمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
1
از دست کنزالمال نابود شدیم
فرزاد پور هاشمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
1
از دست کنزالمال نابود شدیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
0
من به عنوان يك ابادانى و كاسب ميخوام كه اول نماينده ى شهر خرمشهر از تمام مردم عزر خواهى كنه و كل بازار ابادان و ابادان جزو منطقه ى ازاد باشه با تشكر از مسءولين شهر
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
0
در حالی که نماینده شریف مردم آبادان از حق و حقوق آبادان و خرمشهر دفاع می کند . نماینده خرمشهر فراموش کرده که با ما در یک کشتی نشسته و اگر این کشتی غرق شود همه با هم هستیم .
یا حق
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
0
نماینده مردم محترم خرمشهر باید بداند که مردم آبادان و خرمشهر به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی از هم جدا نخواهند شد منافع خود را در گرو منافع همدیگر میبینند
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
0
آقای ثامری باید بدانند که انجام اینگونه تحرکات و شیطنت‌ها بجز ضربه زدن به مردم مستقر در آبادان و خرمشهر ثمری نداشته و مردم فهیم آبادان از نماینده خود حمایت کرده و خواستار عذرخواهی آقای ثامری از آقای شرفی و مردم آبادان هستند
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
0
به آقای ثامری گوشزد میکنیم که نماینده تمام مردم مستقر در آبادان و خرمشهر هستند نه نماینده یک سری قشر خاص که خون این دو شهر را در شیشه کرده‌اند
ابادانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
0
اصلا من درک نمی کنم.چه فرقی داره که به کدوم شهر امکانات بدن.مثلا اگه فقط همه چیز تو خرمشهر خلاصه بشه چه اتفاقی میا فته.مثلا امکانات درمانی و تفریحی و اموزشی.خوب من ابادانی تو ده دقیقه می رسم خرمشهر و از این امکانات استفاده می کنم.چه فرقی داره؟ مهم فاصله س که بین این دوشهر نیست.البته بحث کنز المال جداست.چون متاسفانه به نفع هیچکدام از این دو شهر نیست.وامیدوارم گمرک بالاخره در خروجی اروند مستقر بشه.متاسفانه صدای مردم منطقه اروند به گوش مسپولین نمیرسه.سایت فیدوس هم فقط در همین منطقه اونهم بسیار کم شناخته شده اس.من از مسپولین سایت خواهش می کنم به نحوی راهی رو \یشنهاد بدن تا درخواست مردم به رپیس جمهور محترم و همچنین ریاست محترم مجلس برسه.اینجوری که فایده نداره.
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
0
ابادان توي جنگ به اندازه خرمشهر بهش خسارت وارد شد و همه تلاش كردن كه اين دوتا شهر سرپا باشه و بازسازي بشه پس بهتره هر امكاناتي هست واسه جفتشون باشه و تبعيض قاعل نشن همه سختي كشيدن تا اابادان شد ابادان و خرمشهر شد خرمشهر. تنها جايي از ايرانه اينجا كه نه كسي بايد دنباله طايفه بازي و باند بازي باشه اينجا خاكش مقدسه چون با خونه شهدا پس گرفتيم. مگه ميشه ابادان و خرمشهر جدا باشن و امكانات فقط واسه ي نقطه مشخص باشه ذره ذره اين دو شهر وجب به وجبش خونه شهداست نميشه كه خوني رنگين تر باشه
ابادانی و خرمشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
0
تمام فتنه ها از کاسبکار سیاسی جناب بابا رحمتی نشات میگیره،روزی که اصناف ابادان به منطقه نامه نوشت ایشان با سیاسی کاری این نفاق را پاکنده کرد تا جایی که سامری هم تحت شعاع قرار گرفت ،و تا جایی پیش رفت که به همکار خودش جسارت کند،تنها در راستای حمایت ناسالم از این کاسبکار سیاسی،تا موقعی که این لابی گرها وجود دارد باید منتظر ویران تر شدن این دو شهر باشیم.
فرهاد عباسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
0
منطقه ازاد اروند یا باید برای همه باشد یا اصلاً نباشد پدر من الان کاسب میباشد ودارد بخاطر همین موضوع ضرر میکند
Farid fatemizadeh
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
0
جناب ثامري در رفتار خود تجديد نظر كنيد اين مردم هستند كه ميمانند سمتها جابجا ميشوند در ضمن سعي كنيد گفتمان پيشه كنيد نه ضرب وشتم
Farid fatemizadeh
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
0
جناب ثامري در رفتار خود تجديد نظر كنيد اين مردم هستند كه ميمانند سمتها جابجا ميشوند در ضمن سعي كنيد گفتمان پيشه كنيد نه ضرب وشتم
سینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
0
باید نماینده خرمشهر ازبابت حرکت ناشایستی نسبت به نماینده آبادان داشتند عذر خواهی کند وبه گونه ای رفتار نکند که بعضا تصور کنند بین آبادانی وخرمشهری اختلاف نظری است ضمنا کل آبادان وخرمشهرباید در زیر پوشش منطقه آزاد باشند
کوروش کبیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
0
امیدوارم که آبادان و خرمشهر از پوشش مناطق آزاد خارج شود و این دوشهر به حالت سابق برگردند چراکه جز گرانی زمین و مسکن و ارزاق برای مردم بی بضاعت این دوشهر چیزی نداشته جزاینکه عده زیادی سرمایه دار ازاین فرصت سوءاستفاده خود را کرده اند و دوم اینکه باوجود ایجاد منطقه آزاد بصره درکشور عراق دردهنه خلیج فارس تحت سرمایه گذاری کشور کره جنوبی آبادان و خرمشهر هرگز توان رقابت بااین بندرعراق را نخواهند داشت زیرا موقعیت جغرافیایی بهتری دارد
کاظم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
0
سه سال پیش رئیس جمهور با وعده توسعه منطقه آزاد اروند مردم این دو شهر را امیدوار به زندگی بهتر کرد که حق مسلم آنها هم هست و امیدوار شدیم که این دو شهر به جایگاه اصلی خود برسد اگر توسعه این منطقه در هیات وزیران تصویب شده بود ورئس جمهور وعده آن را داد پس چرا آقای کرباسیان رئیس گمرکات کشور که زیر نظر وزیر اقتصاد میباشد مخالف مستقر شدن گمرک در خروجی های این دو شهر میباشد آقای ثامری با رفتاری که با نماینده شهر آبادان کرد متاسفانه نشان داد که در حد نماینده خرمشهر نیست و لازم است که از ایشان و از مردم آبادان عذر خواهی کند
رحيم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
0
اين مردم هستند كه زير پاي سودجويي و رانتخواري اين مسعوليني كه عاري از هر مسعوليتن له ميشن اين دوشهر برادربوده و هستند اگرشما جداي را طلب داريد خود جدا ميماني لازم به ضكر است وظيفه شما حمايت از اين مردم است نه حمايت از سودجويان به هردليل
رحيم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
0
اين مردم هستند كه زير پاي سودجويي و رانتخواري اين مسعوليني كه عاري از هر مسعوليتن له ميشن اين دوشهر برادربوده و هستند اگرشما جداي را طلب داريد خود جدا ميماني لازم به ضكر است وظيفه شما حمايت از اين مردم است نه حمايت از سودجويان به هردليل
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
0
1
جناب آقاي ثامري شما نماينده شهري هستي كه نماد ايستادگي و مقاومت است با اين رفتار ... مايه شرمساري اين مردم غيور شده ايد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
0
1
سلام من موافق هستم
الف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
0
0
خرمشهر و آبادان دو برادر جدا ناشدی هستند و باج های بابا رحمتی ها هم نمیتونه این برادری رو از هم بپاشونه
رهام
|
United States
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
0
0
ایا منظور از ان شخص بابارخمتی میباشد؟؟؟؟ایشان کاسبکا است
قربانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
0
0
اقای سامری باید از نماینده ابادان که مورد هتاکی و بی حرمتی شدو از مردم ابادان و خرمشهر واز جامعه اصناف دوشهر بدلیل برخورد غیر منطقی و فیزیکی و بدلیل حمایت کور از بابارحمتی عذر خواهی کند .
قربانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
0
0
اقای سامری باید از نماینده ابادان که مورد هتاکی و بی حرمتی شدو از مردم ابادان و خرمشهر واز جامعه اصناف دوشهر بدلیل برخورد غیر منطقی و فیزیکی و بدلیل حمایت کور از بابارحمتی عذر خواهی کند .
قربانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
0
0
اقای سامری باید از نماینده ابادان که مورد هتاکی و بی حرمتی شدو از مردم ابادان و خرمشهر واز جامعه اصناف دوشهر بدلیل برخورد غیر منطقی و فیزیکی و بدلیل حمایت کور از بابارحمتی عذر خواهی کند .
Histats.com START (standard) Histats.com END