آه اگر آزادی سرودی می خواند/کوچک/همچون گلوگاه پرنده ای/هیچ کجا دیواری فرو ریخته برجای نمی ماند. (احمد شاملو)      
کد خبر: ۳۳۱۲۶
تعداد نظرات: ۱۸۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
به گزارش خبرنگار «فیدوس» معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید از پیشنهاد تغییر قانون برای امکانپذیر شدن استفاده جانبازان زیر۲۵ درصد از تسهیلات آموزش عالی خبر داد.
به گزارش فیدوس، مهدی ایزدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در مورد انتقادات جانبازان زیر ۲۵ درصد نسبت به اینکه خدمات دریافتی آن‌ها حتی از فرزندان جانبازان بالای ۲۵ درصد و شهدا نیز کمتر است، گفت: چنین چیزی نیست و فقط در یک مورد این مساله وجود دارد و آن استفاده از تسهیلات آموزشی در مراکز آموزش عالی، یعنی هزینه دانشگاه و سهمیه کنکور است، هرچند از آنجا که جانبازان عموما رزمنده نیز هستند از سهمیه آن برخوردارند.

وی ادامه داد: به هر حال این اشکال پیش آمده و ما هم پیشنهاد اصلاح قانون را داده‌ایم که جانبازان با هر درصدی بتوانند از تسهیلات مربوط به مراکز آموزش عالی برخوردار شوند.

ایزدی در پاسخ به اینکه اختلاف در درصدهای جانبازی میان کمیسیون‌های پزشکی بنیاد شهید و کمیسیون‌های پزشکی دیگر نهاد‌ها همانند سپاه و ارتش، چالش‌هایی را به وجود آورده است، توضیح داد: مبنای درصد دیگر نهاد‌ها ۱۰۰ است؛ مبنای درصد ما ۷۰ است.بنابراین همواره این اختلاف وجود دارد و اعتراضی نمی‌تواند در این زمینه باشد، زیرا هر کمیسیون مستقل است و می‌تواند؛ نظر متفاوت داشته باشد و وجود نظرات مختلف امری طبیعی است.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد این مساله که برخی تلاش می‌کنند تا توقع و مطالبات جامعه ایثارگری را به صورت غیرمنطقی بالاببرند، اظهار کرد: متاسفانه همواره در سال‌های قبل هم شاهد این مساله بوده‌ایم، اما در آستانه انتخابات و بحث تغییر قانون همیشه این بحث پررنگ‌تر می‌شود که البته در یکی دو سال گذشته این گونه مسائل شدت پیدا کرده و از سوی کسانی که با بنیاد شهید و یا دولت مشکل دارند و یا می‌خواهند دلسوزی غیرکار‌شناسی کنند، مطرح می‌شود که خروجی آن سبب نارضایتی در کشور می‌شود.

ایزدی در مورد مواردی که مطرح شده و غیرمنطقی بوده است، گفت: به طور مثال مطرح شده، قانونی تصویب کنیم که خانه‌اى کامل با همه امکانات به همه جانبازان و خانواده شهدا داده شود، یا اینکه به همه جانبازان معادل دانش‌آموختگان دکتری حقوق بدهیم، برای همه رزمندگان حقوق تعیین کنیم و همه رزمندگان را جانباز محسوب کنیم از جمله مطالبات غیر منطقى است که مطرح شده، اما عملی شدن آن امکانپذیر نیست.

انتشار یافته: ۱۸۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اسماعیل مهدی رودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
0
2
سلام.بالاخره تکلیفم رانمیدانم .دانشجوی دکتری حقوق رافقط برای ژززژظ ترم توان مالی داشتمم دادم میخوام ترم دوم را کنسل کرده چون دیگه توان مالی اجازه نمیدهد این خجالتی فرزندان وشرمساری راباخود به گو ر ببرم‌ یانه به امیدخدا ویاری شما مسئولان امیدوار باشیم جانباز ۲۰درصد
کمال از کردستان ـمریوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
0
2
من جانباز 10دصدوبرادر3شهیدوالامقام وازنظراعصاب وروان مشکلی بە سزایی دارم شایستە ذکرهست رهبر معظم خود شخصٱ درروز حادثەدرروستای درە کی حضورداشتەاند متاسفانەپزشکان کمسیون اعصاب روان توجەخاصی بە من نکردند وعاجزانە بەرهبر عزیزم تقاضای پی گیری موضوع احقاق حق و حقوق من شونند سپاس
ایرج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
0
3
آآقای ایزدآیا تحصیل برای رزمندگان در دانشگاه رایگان بوده است که اون بالا اشاره کرده ایده بنده فوق دیپلم گرفتم با پول خودم لیسانس گرفتم با پول خو دم جانباز 20 درصد د رزمنده 9 ماه هستم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
0
2
آقای ایزدی شما دروغ گفتن هم بلد نیستی ؟ من جانباز 15% بودم اعتراض کردم با مدارک پزشکی ارائه شده درصدم را کم کردن ، درحالی که وضعیت جسمی بنده نسبت به قبل بدتر شده و از هیچ امکاناتی تا بحال هم استفاده نکردم ، شما چی می بافی؟
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
0
4
لطفا از سابقه حضوربرادرایزدی در جبهه بنویسید
جبار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
0
۲۰درصدرجانبازشیمیای هستم تاکنون هیچ حق حقوقی دریافت نکردم هزارباردربنیادزدم هیچ توجهی نکردم انگارپدرشان هم کشتم من ۲۵ماه به کشورم خدمتکردم جلوی بچه هام افتخارمیکنم بی ادعاهستم خدابزرگ است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
0
1
عاجزانه ازشما مسعولین تقاضای کمک دارم جانباز 20درصد عصاب روان سربار خانواده ام شدمه
رزمنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
0
0
باسلام جانبازشیمیای 20درصدهستم همش دروغ میگن کسی بفکرمانیست ازهیچگونه امکانات ابتدایی هم برخوردار نیستیم بلااخره کاسه صبرروزی لبریز خواهد شدازاین همه تبعیض
جانباز ده درصدودانشجوی ازاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
0
3
من دانشجوی ازاد وجانبازده درصدم وشهریه دانشگاهم را خودم پرداخت میکنم اما فرزندجانباز25 ازپرداخت شهریه معافه .پس شما مسوولین چکاره این؟ این ظلم وتبعیض فاحش را کی جوابگوست؟!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
0
0
نادرآقاجا نی ریکینده جا نباز شمیایی هستم بیکارم52 سال سن گذاشت اعصاب رواان دیابت دارم ریه وپوست چشم شمیایی هستم هنوز حقوق نگرفتم شما را به خدا کمی به فکر امسال ما باشیدشما ره پرونده اجانبازی تهران 6162 می باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
0
0
نادرآقاجا نی ریکینده جا نباز شمیایی هستم بیکارم52 سال سن گذاشت اعصاب رواان دیابت دارم ریه وپوست چشم شمیایی هستم هنوز حقوق نگرفتم شما را به خدا کمی به فکر امسال ما باشیدشما ره پرونده اجانبازی تهران 6162 می باشد
عزت درودگری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
0
0
بنده جانبازشیمایی ۱۵درصدهستم ترم آخرکارشناسی تربیت بدنی متاسفانه توان پرداخت شهریه دانشگاه راندارم به دادمان برسید مسولین بنیاد تورا به جان بچه هاتون
محمد رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
0
1
این چه بازیه ،قانون گذاران مملکت هرکجا به نفع خویشه مصوب ه ای راتصویب می کنید جانباز زیر 25 درصد از تسهیلات حذف فرزند جانباز 25 درصد رو ازتسهیلات معاف می کنید خیلی خنده داره ببین چه کسانی دارنن تصمیم می گیرند کلام آخر کمیسیو ن های پزشکی هم خیانت کرده انددرحق جانبازان چون جانباز اعصاب وروان رو چه درصدی می خواهی به او بدی .....؟
حسيني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
1
برادران جانباز چرادر نوشته هايتان ازكلمه عاجزانه ويا كلمات مشابه استفاده ميكنيد .فكركرديد اينها كه مسئول شده اند كي هستند .كدامشان به فكرماجانبازان هستند . بعدازاين همه سال دست اين افراد...مثل ايزدي و ... برايمان روشده .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
تا وقتی این حقوق های نجومی مسولان براه کی فکر جانباز زمان جنگ وسیله بودیم حالاش هم وسیلیم که یه مشت مفخور به اسم خدمت به جانبازن دارن غارت میکنن جانباز کیلو چند از طرف جانباز 15 در صد سرش بی کلاه مانده
محسن احسانی پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
0
0
سلام. لطفا تکلیف جانبازان زیر ۲۵ درصد چه خوب چه بد مشخص کنید. بلا تکلیفی بد هست.چطور خودمان پایبند نیستیم توقع داریم امریکا پایبند باشه
محسن احسانی پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
0
1
سلام. لطفا تکلیف جانبازان زیر ۲۵ درصد چه خوب چه بد مشخص کنید. بلا تکلیفی بد هست.چطور خودمان پایبند نیستیم توقع داریم امریکا پایبند باشه
حجت اله کارزان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
0
0
باسلام..ازرزمندگان هشت سال دفاع مقدس 25,ماه خدمت داوطلبانه درجبهه دارم و15درصدجانبازی چون درکمیسیون اشنانداشتم وگرنه 6بارزخمی شده ام وهنوز یک ریال ازبنیادامتیازنگرفتم .سراغ دارم کسانی پایشان به جبهه نخورده و45 درصدجانبازی دارند..ایا ماجانبازان زیر 25درصدمگرنه اینکه درجبهه بودیم وخالصانه ازمملکت دفاع کردیم وندای پیرجماران را لبیک گفتیم?چرا امتیازی برای جانبازان وخانواده های ما وفرزتدانم. درنظرنمیگیرند?انموقع ما با جنگ ونابسامانها ومشکلات جبهه دست وپنجه نرم کردیم وزجرکشیدم والان فرزندان وزنان مابااین اخلاق بدجانبازی انگاردرجبهه هستند وزجرمیکشند..زحربدون هیچ گونه امتیازی..مگرزن وبچه های ماچه گناهی کرده اند که باید اخلاق گند مارا تحمل کنند..ایا شما خدارادرنظرنمیگیرید که مادرجبهه چه زجری کشیدیم که امتیازی خداقل متل فرزندان 25درصدی برای مادرنظربگیرید?اگرمن قانون گدارباشم کسی که به حبهه رفته با ازمایشات پزشکی همه راجانبازمیکنم چون واقعا هرکدام که میبینی همه جوری ازلخاظ روی در زجرند..
مصطفی واعظی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
0
1
دروغ کلید همه بدیهاست جناب ایزدی چرا دروغ می گویید گزار ش بدی از طریق رسانهها که چه خدمتیرا به این عزیزان اراعه داده اید چرا مارا بد نام کردیبد تا مردم بدانند
سعید جانباز 5درصدو 28ماه خدمت درجبهه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
0
1
برادر ایزدی کجا وکی مارزمندگان وجانبازان زیر 25 در صد از شما آن چیز ها یی را که به ماها نسبت داده اید خواسته ایم حقوق ماهیانه که حق مسلم جانباز زیر 25 درصد هم هست مگر نه
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
1
ماجانبازان غیرت نداریم یهنی باید بریزیم به خیابان تا تکلیفمون روشن بشه یا کلا حزفش کن تا حق ما رو یه عده ای نخورن یا مال ماهم درست بشه
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
0
ماجانبازان غیرت نداریم یهنی باید بریزیم به خیابان تا تکلیفمون روشن بشه یا کلا حزفش کن تا حق ما رو یه عده ای نخورن یا مال ماهم درست بشه
سید اسماعیل آهنج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۱
0
0
ماوقتی مگویم جانبا ز هستیم مدرکی نداریم که بگویم جانباز هستم اشکال دارد کارت شناسای جانبازی داشته باشیم اقلا این توقوع کم را انجام دهید هزینه اش راهم پرداخت می کنیم
سید اسماعیل آهنج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۱
1
0
ماوقتی مگویم جانبا ز هستیم مدرکی نداریم که بگویم جانباز هستم اشکال دارد کارت شناسای جانبازی داشته باشیم اقلا این توقوع کم را انجام دهید هزینه اش راهم پرداخت می کنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
0
0
سلام من جانباز ۱۵ در صد هستم چون من مریزی عصاب روان داشتم گوشام نمشنوی هیچ اورگانی به من کار ندان الان ۵۱ سالم خانه ای که از پدرم رسیده بود فروختم خوردیم تمام شده گوشنه می خاببم کسی سدای من مشنوی همشون دوروغ گو هستن ولی من به هگوق بشر شکایت می کونم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
0
0
سلام من جانباز ۱۵ در صد هستم چون من مریزی عصاب روان داشتم گوشام نمشنوی هیچ اورگانی به من کار ندان الان ۵۱ سالم خانه ای که از پدرم رسیده بود فروختم خوردیم تمام شده گوشنه می خاببم کسی سدای من مشنوی همشون دوروغ گو هستن ولی من به هگوق بشر شکایت می کونم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
0
0
سلام من جانباز ۱۵ در صد هستم چون من مریزی عصاب روان داشتم گوشام نمشنوی هیچ اورگانی به من کار ندان الان ۵۱ سالم خانه ای که از پدرم رسیده بود فروختم خوردیم تمام شده گوشنه می خاببم کسی سدای من مشنوی همشون دوروغ گو هستن ولی من به هگوق بشر شکایت می کونم
محمد رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
0
0
برادر جانباز فعلا احتیاج به شما ندارند پس قراری نیست خبری هم ازتسیهیلات باشد بروبی خیال باش امکانات مال ازمابهترهاست
حسن مزینانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
1
0
سلام و عرض ادب و احترام ،15 تا 17 سالگی ام را داوطلبانه ،از کشورم دفاع کردم وهیچ ما به ازایی هم نخواستم ،در سه عملیات شرکت کردم و ماه ها در خط مقدم خدمت کردم کربلای 5 شیمیایی شدم بعداز 25 سال 5درصد جانبازی گرفتم و حدود دوسال جبهه دارم ، معلم و دانشجوی ارشد هستم بدلیل مشکل مالی ، امکان ادامه تحصیل ندارم ،خدا رو خوش میاد فرزندان جانبازان 25 درصد به بالا رایگان تحصیل کنند ولی من که هم جانباز هستم و دو بال سابقه داوطلب ،شهریه پرداخت کنم ،قانون گذار محترم آیا این عدالته؟ ، که واقعا نیست و بی عدالتی محظه ؟؟؟!!!!
پیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
0
0
آقای ایزدی که فکر می کنم سرتان زیر برف هست
پدر بنده در جبهه شیمیایی شد نمیدانم وقتی تعریف می کرد می گفت بابا خمپاره که به سنگرمان خورد یکی سرش را از دست داد و شهید شد و دیگری پایش را که جانباز شد چه فرقی می کرد مهم خمپاره بود که بر سر ما می ریخت.
شما کجا بودید وقتی که ما از بعد از جنگ تا کنون بدلیل سرفه های شبانه پدر حتی یک شب با آرامش نخوابیدیم و آواره بیمارستان ها و کپسول ها بودیم حتماً شما استخر و جکوزیتان بر سر جایش هست و فرزندانتان از حقوق های مکفیتان راضی!!
مگر مجروح شدن افراد کمیسیون های مختلف می خواهد !!؟ اصلاً چرا به جانبازان زیر 25 درصد شما درصد می دهید؟
یادم می آید رهبر عزیز اعلام کردند اگر درصد جانبازی را بالا نبردید کمش نکنید
کمیسیون پزشکی مسخره شما اصلاً پدر بنده را ندید و پرونده وی را راکد اعلام کرد!! مطمئن باشید با این خیانت و جنایتی که به جانبازان زیر 25 درصد می کنید باعث ریزش آنها و فرزندان استوار آنهاخواهید شد و تاریخ شما را از یاد نخواهد برد. لطفاً بیش از این اعصاب ما را بهم نریزید.
پیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
0
0
آقای ایزدی که فکر می کنم سرتان زیر برف هست
پدر بنده در جبهه شیمیایی شد نمیدانم وقتی تعریف می کرد می گفت بابا خمپاره که به سنگرمان خورد یکی سرش را از دست داد و شهید شد و دیگری پایش را که جانباز شد چه فرقی می کرد مهم خمپاره بود که بر سر ما می ریخت.
شما کجا بودید وقتی که ما از بعد از جنگ تا کنون بدلیل سرفه های شبانه پدر حتی یک شب با آرامش نخوابیدیم و آواره بیمارستان ها و کپسول ها بودیم حتماً شما استخر و جکوزیتان بر سر جایش هست و فرزندانتان از حقوق های مکفیتان راضی!!
مگر مجروح شدن افراد کمیسیون های مختلف می خواهد !!؟ اصلاً چرا به جانبازان زیر 25 درصد شما درصد می دهید؟
یادم می آید رهبر عزیز اعلام کردند اگر درصد جانبازی را بالا نبردید کمش نکنید
کمیسیون پزشکی مسخره شما اصلاً پدر بنده را ندید و پرونده وی را راکد اعلام کرد!! مطمئن باشید با این خیانت و جنایتی که به جانبازان زیر 25 درصد می کنید باعث ریزش آنها و فرزندان استوار آنهاخواهید شد و تاریخ شما را از یاد نخواهد برد. لطفاً بیش از این اعصاب ما را بهم نریزید.
پیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
0
0
آقای ایزدی که فکر می کنم سرتان زیر برف هست
پدر بنده در جبهه شیمیایی شد نمیدانم وقتی تعریف می کرد می گفت بابا خمپاره که به سنگرمان خورد یکی سرش را از دست داد و شهید شد و دیگری پایش را که جانباز شد چه فرقی می کرد مهم خمپاره بود که بر سر ما می ریخت.
شما کجا بودید وقتی که ما از بعد از جنگ تا کنون بدلیل سرفه های شبانه پدر حتی یک شب با آرامش نخوابیدیم و آواره بیمارستان ها و کپسول ها بودیم حتماً شما استخر و جکوزیتان بر سر جایش هست و فرزندانتان از حقوق های مکفیتان راضی!!
مگر مجروح شدن افراد کمیسیون های مختلف می خواهد !!؟ اصلاً چرا به جانبازان زیر 25 درصد شما درصد می دهید؟
یادم می آید رهبر عزیز اعلام کردند اگر درصد جانبازی را بالا نبردید کمش نکنید
کمیسیون پزشکی مسخره شما اصلاً پدر بنده را ندید و پرونده وی را راکد اعلام کرد!! مطمئن باشید با این خیانت و جنایتی که به جانبازان زیر 25 درصد می کنید باعث ریزش آنها و فرزندان استوار آنهاخواهید شد و تاریخ شما را از یاد نخواهد برد. لطفاً بیش از این اعصاب ما را بهم نریزید.
پیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
0
0
آقای ایزدی که فکر می کنم سرتان زیر برف هست
پدر بنده در جبهه شیمیایی شد نمیدانم وقتی تعریف می کرد می گفت بابا خمپاره که به سنگرمان خورد یکی سرش را از دست داد و شهید شد و دیگری پایش را که جانباز شد چه فرقی می کرد مهم خمپاره بود که بر سر ما می ریخت.
شما کجا بودید وقتی که ما از بعد از جنگ تا کنون بدلیل سرفه های شبانه پدر حتی یک شب با آرامش نخوابیدیم و آواره بیمارستان ها و کپسول ها بودیم حتماً شما استخر و جکوزیتان بر سر جایش هست و فرزندانتان از حقوق های مکفیتان راضی!!
مگر مجروح شدن افراد کمیسیون های مختلف می خواهد !!؟ اصلاً چرا به جانبازان زیر 25 درصد شما درصد می دهید؟
یادم می آید رهبر عزیز اعلام کردند اگر درصد جانبازی را بالا نبردید کمش نکنید
کمیسیون پزشکی مسخره شما اصلاً پدر بنده را ندید و پرونده وی را راکد اعلام کرد!! مطمئن باشید با این خیانت و جنایتی که به جانبازان زیر 25 درصد می کنید باعث ریزش آنها و فرزندان استوار آنهاخواهید شد و تاریخ شما را از یاد نخواهد برد. لطفاً بیش از این اعصاب ما را بهم نریزید.
جانباز20درصد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
0
0
سلام.من جانباز57ساله هستم درتاریخ14/11/95به کمسیون پزشکی درشیراز رفتم .متاسفانه دکترهای که ازتهران برای کمسیون امده بودنند .بدون هیچ معاینه ای وهیچ گونه خواستن مدرکی خودشان بریدند وخودشان دوختند.اینجانب اززمانی که دوبار مجروح شدم درسال1366چندبار به کمسیون پزشکی رفتم ولی دراین مدت29سال من ازنظرپزشکان نه پیرشدم نه نتوان نه سنم بالا رفته مجروحیتم 1-موج انفجار که1-گوشم2-سرم3-کمرم 4-پای راستم 5-اعصاب وروانم همه اسیب دیده 2-ترکش به دست چپم که باعث ناتوانی دستم شده 3-کلیه هایم بطورکامل سنگ سازشده 4-غده پروستاتم خیلی بزرگ شده وکمردرد اجازه هیچ کاری به من نمدهد ودراخر بیکاری بدون شغل درضمن من چند باردراین 29سال به کمسیون پزشکی رفته ام که هرچند بار 20در صد زده اند ایا این عدالت است. اهن هم که باشی می پوسی ایا این حق جانبازان زیر25درصداست .خدا رادرنظر بگیرید وبترسید ازعذاب خدا هرچه بگندد نمکش میزنند وای بروزی که بگندد نمک
اصغرمحمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
0
0
من بامجروحیت موج اتفجارسرگوش کمرعصاب وروان ترکش کمروپلاتین سرتاسرستونفقراتم ساسان گذاشتن گلا درصد 5/ دادن ایا ا نصافتان کجاس بخداشب تاصبح ازدرد ناله میکنم راه رفتن پای راستم سرشده جای بعنوان جانبازمسخره میکنندکد1601540957لطفا توجه بفرمایید مگر باایوضع چندسال عمر داریم ولی بزهم جانم فدای ایران
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
0
0
باسلام وتشکرازشمابنده فرزندجانبازمدرک سوخته هستم اوپدرم قادر بکارنیست وباتوجه به وضع جامعه به افراد باحجاب ودیپلم کارنمیدهند تکلیف ماچیت که حتی ارگان های دولتی هم من راجذب نمیکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟لطفارسیدگی کنید09363372719
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۶
0
0
ایزدی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۶
0
0
ایزدی
سام الدین نیازی
|
United States
|
۰۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
0
0
سلام من جوان 31سال دارم وبیکارودرصد جانبازی 5درصدمیباشد وهیچ امیدی به زندگی وآیندم ندارم
ابراهیم شهبازی فرکی ا ز استان قم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
0
0
با سلام دروغ وس کار گذاشتن جانبازان بس است مردم ما خوب قضاوت میکنند تا کی می خواهید دروغ بکوبد کسی از جانبازان باقی نمانند چطور میخواهید جواب دهید بس باشد برای قیامت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
0
0
کمتر دورغ به مردم بکوبد سال65 مجروح شدم سال 67به مدت 4ماه اسیر شدم از چندین ناحیه دچار ساییدگی شدم آیا حق من 5درصد است مردم قضاوت کنند چرا دورغ میگوید و حق و ناحق میکنید کجا باید فریاد زد کجا باید از حقمان دفاع کنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
0
0
کمتر دورغ به مردم بکوبد سال65 مجروح شدم سال 67به مدت 4ماه اسیر شدم از چندین ناحیه دچار ساییدگی شدم آیا حق من 5درصد است مردم قضاوت کنند چرا دورغ میگوید و حق و ناحق میکنید کجا باید فریاد زد کجا باید از حقمان دفاع کنیم
احیا براتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
0
0
به نظرمن تمامی کسانی که جبهه رفتن حقشان خردهشده من خودم جناباز ده صد هستم ترکش از ناحیه سرم اصابت کرده وموج انفجار گرفته ولی دادم بجایی نرسید تمام مسعولین خودشان را بخوا ب زدن کسی خودش رابه خواب بزند بیدار نمی شود
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۲
0
0
هر چه هست شنونده و بیننده ندارد منم همدرد شما هستم
اصغرملکشاهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
0
0
با عرض سلام به تمامی جانبازان عزیزو بعضی مسولین باوجدان.اقای مسولی که پشت میزت راحت نشستی ومیلیارد ها تومان میریزی به حساب خودت وبچه هایت اگه همین جانبازان ورزمندگان نبودن توالان میبایست به صدام حسین بگی دایی وتوسری خور بعثی ها باشی.خجالت بکشید,وجدان داشته باشید یک لحظه فکر کن اگه امثال ما جون شون نذاشته بودن کف دست شون.تمطمین باش توهم به اینجا نمیرسیدی,بچه های شما باید ماشین نیلیاردی سواربشن ولی جانبازان ارزوی خانه وزندگی داشته باشن.واقعن تو الان جای امام علی ع ومالک اشتر نشسته ایدوجدان داشته باشید.حداقل یه فکر اساسی درمورد جانبازان ورزمندگان میکردین.این چه وضعی هسته بسرما دراوردین.کجای قران وسنت اهل بیت نوشته که باید با ایثارگرانش اینطور برخورد بشه.اینقدر ظلم در حق این جانبازان نکنید خلاصه مواظب باشید اه دلاین ایثارگران دامنتونه نگیره.اگه آه دل جانبازان ورزمندگان وایثارگران بگیرتون.مطمین باشید دودمانتون محومیشه از کره خاکی.خود دانید.ازما گفتن بود
اصغرملکشاهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
0
0
با عرض سلام به تمامی جانبازان عزیزو بعضی مسولین باوجدان.اقای مسولی که پشت میزت راحت نشستی ومیلیارد ها تومان میریزی به حساب خودت وبچه هایت اگه همین جانبازان ورزمندگان نبودن توالان میبایست به صدام حسین بگی دایی وتوسری خور بعثی ها باشی.خجالت بکشید,وجدان داشته باشید یک لحظه فکر کن اگه امثال ما جون شون نذاشته بودن کف دست شون.تمطمین باش توهم به اینجا نمیرسیدی,بچه های شما باید ماشین نیلیاردی سواربشن ولی جانبازان ارزوی خانه وزندگی داشته باشن.واقعن تو الان جای امام علی ع ومالک اشتر نشسته ایدوجدان داشته باشید.حداقل یه فکر اساسی درمورد جانبازان ورزمندگان میکردین.این چه وضعی هسته بسرما دراوردین.کجای قران وسنت اهل بیت نوشته که باید با ایثارگرانش اینطور برخورد بشه.اینقدر ظلم در حق این جانبازان نکنید خلاصه مواظب باشید اه دلاین ایثارگران دامنتونه نگیره.اگه آه دل جانبازان ورزمندگان وایثارگران بگیرتون.مطمین باشید دودمانتون محومیشه از کره خاکی.خود دانید.ازما گفتن بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
0
0
سلام جانباز زیر25درصدم وهیچ امتیازی حتی وام خریدمنزل به من تاکنون تعلق نگرفته..4فرزنددارم که همگی دانشکاه آزاددرس میخوانندبارشته های پایین...مسئولین محترم که میشینیدوبرای خودتان وخوشمردی خودتان ازجان فرزندان جانباز که پدرانشان دیروز تازجان گذشتند تورابه قرآن وتورابه خداتلاتش کنیدکه مشکل جانبازان زیر25درصدهم حل بشه...الان من نمیدونم به کی بگم که جانبازان زیر25درصدمانندشهداجنگیدندومانندجانبازان بالای 70درصدتلاش کردندواین درصدها اصلاصحیح نیست مگه موج گرفتگی رامیشه با درصدمشخص کرد...مگه میشه بگی موقعی که من شبهاتالصبح بیدارم کی هست بدادم برسه
قرآنت ازتان نگذره خدا ازتان نگذره اگراین مشکلات راحل نکنید
واقعا بچه ی من چه گناهی داره که در رشته پایین تحصیل کنه ولی جانباز25درصدبچه اش رشته های عالی باشند
روزقیامتی هم هست مسئولین اگه این هارامیخوانیداصلا شک نکنیدکه نزدامامن عزیز ازشما شاکی میشم که اینقدر قانونهای بی خود وبی مورد تصویب واجرامیکنید
اگرشما قانونی برای همه ی جانبازان تصویب می کردید امروز ما اینقدربرای آینده فرزندانمان ناراحت نبودیم
بیایید حالا مشکلات راحل کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
0
0
جانباز زیر 25درصد پیشنهاد دارم وقتی هیچ چیز به ما تعلق نمیگیری چرا درصد به ما دادن سنم شده بالای 55سال اخرای عمرم دارم سپری میکنم فقط حرف مفت و وعده و وعید تو خالی اینا در دلم بود برای ایندگان که مثل بنده کلاه سرشون نره
تقی علیمردان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
0
0
رزمندگان که از اول به جبهه رفتند منت بر کسی نگذاشتند اما بعد که موضوع درصد و تسهیلات بمیان آمد
لازم است رزمنده ای که پنج درصد تا صد درصد جانباز هستند هر جانباز هم برطبق قانون مصوب و درصد خود از تسهیلات استفاده میکردند
تقی علیمردان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
0
0
رزمندگان که از اول به جبهه رفتند منت بر کسی نگذاشتند اما بعد که موضوع درصد و تسهیلات بمیان آمد
لازم است رزمنده ای که پنج درصد تا صد درصد جانباز هستند هر جانباز هم برطبق قانون مصوب و درصد خود از تسهیلات استفاده میکردند
کریم قبادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
0
0
با سلام من پسر مجتبی قبادی بیگوند هستم پدر من جانباز زیر 25درصد هست 11سال حقوق گرفت ولی دوسال قطش کردن میری بنیادم امروز فردا میکنن خدایش این درست نیست نه میتونه کاری کنه منو دداشم 26سال
سن داریم مام باید بریم سر زندگی تکلیف این پدر ما چه میشه لطفا کاری کنید.
صهیل
|
United States
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
0
0
سلام عزیزان...پدرم جانبازه 10 درصده ..27 ماه خدمت جبهه..و 5 سالی سربازی و.... خلاصه از هر نظر بگیم چیزی مربوط به سپاه و وظیفه عمومی و اینا بوده رو بعنوان آدمی فداکار برای دفاع از میهنش انجام داده..الان این مدت میخواستم معافیت دائم بگیرم..خدا رحم کرد با این همه جانبازی و خدمت و کارت سبز و بسیجی فعال و... ب زور بعد 11 ماه فعلا پرونده اش درست شد..حالا 2 ماه دیگه مونده تا کارت بیاد...پدر بنده دچار مشکلات اعصاب و روان..دارای ترکش و همچنین شیمیایی دورانن جنگ تو منطقهی کرمانشاه هستن....

خب یسری میشناسم..یعنی دقیقا 11 نفر میشناسم بدون اینکه کوچکترین مشکل بدنی داشته باشن و یا بیشتر از 2 ماه در جبهه نبودن..جانبازی با 25 درصد و بالاتر دارند....

فرزنداشون همه قبول داشنگاه و ... خلاصه یه تکتومنی برا هیچ نمیدن...

میدیمتون دست خدا..ان شاءالله اون دنیا ریست فکتوریتون میکنن

امسال تو کنکور 95 اومده توی سهمیه جانبازان رو گذاشته..ولی فرزند جانبازان رو نذاشته..آخه لامصب تو میدونی یارو جانباز شده..حتما یه مشکلی داره که جانباز شده..دستش قطعه ..موجی شده..چشش کور شده..پدرش دراومده ..کنکور میخاد برا چهه..سهمیه رو برا فرزنداشون ازاد کنین خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

ن خدایی فک کن چه خیانتی داره میشه ..بنده سایلنت میشم....ملت عزیز و مسئولان گرام خدانکهدارتون
کاوه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
0
0
من جانباز ورزمنده فاقدشغل وحقوق واز استخدامی بهرمند نشدیم لااق به فررندانمان رسیدگی شود
کاوه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
0
0
من جانباز ورزمنده فاقدشغل وحقوق واز استخدامی بهرمند نشدیم لااق به فررندانمان رسیدگی شود
جانباز 5 درصد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
0
0
بنده به عنوان جانباز از گفته های آقای ایزدی تعجب میکنم مگر شما 1 ریال حقوق به جانباز زیر 25 درصد داده اید که می گوییید جانبا زان ادعایشان زیاد است واقعا که
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
0
0
یادگاریهای پدرمن درزمان جنگ ترکش خمچاره موج شیمایی هست ولی کمیسیون میگه حالت ازما بهتره برای اینکه به پدرم درصدندن 50 سال سن پدرم هست به لطف آقایان زبان بازبا این وضعش داره میره کارگری
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
0
0
با عرض سلام خدمت همه عزیزان اینجانب فرزند شهید هستم ولی کاملا با سیاست دولتمردان در مورد تبعیض بین ایثارگران و فرزندان آنها نخافلم چون باعث نفاق بین آنها شده است
محمدنیکخو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
0
1
جانبازان و رزمندگان عزیز با آیین نامه جدید که مجلس تصویب کرده و منتظر تصویب شورای نگهبان هستیم و ایین نامه اجرایی آن جانبازان رزمنده تا 95 درصد مشکلشان حل میشود مثلا یک جانباز 10 درصد با 15 ماه منطقه که هر ماه معادل یک درصد میشود یعنی 10درصد با 15درصد منطقه که در مجموع میشود 25 درصد که میتواند از تسهیلات استفاده کند پس چرا نگران هستید مشکل خیلیها به زودی حل میشود
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
0
0
می خواستم بگم که پدر من ۱۵٪جانبازی دارد اعصاب روان .تا به حال هیچ حقوقی یا چیزی به پدرم تعلق نگرفتع است .مگر برای کشور جان خود را به خطر نینداخته است چرا اخه ..بعضی ها هستن که هیچ چیز از جنگ نمیدانن ولی از اسمش سو استفاده میکنن .من از دولت می خواهم که جانبازان ۱۰یا۱۵یا۲۰درصد چع فرقی با ۴۰یا۶۰دارند هردو برای کشور جنگیده اند خوب قسمت انها بوده که ۴۰ یل ۶۰ درصد شن یا دس پا ندارند یا شیمیاین ولی من می خواهم که به داداین جنبازان برسید و سرسری از کنارشان نگزرید ..............
لطفآخواهش میکنم ..
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
0
0
می خواستم بگم که پدر من ۱۵٪جانبازی دارد اعصاب روان .تا به حال هیچ حقوقی یا چیزی به پدرم تعلق نگرفتع است .مگر برای کشور جان خود را به خطر نینداخته است چرا اخه ..بعضی ها هستن که هیچ چیز از جنگ نمیدانن ولی از اسمش سو استفاده میکنن .من از دولت می خواهم که جانبازان ۱۰یا۱۵یا۲۰درصد چع فرقی با ۴۰یا۶۰دارند هردو برای کشور جنگیده اند خوب قسمت انها بوده که ۴۰ یل ۶۰ درصد شن یا دس پا ندارند یا شیمیاین ولی من می خواهم که به داداین جنبازان برسید و سرسری از کنارشان نگزرید ..............
لطفآخواهش میکنم ..
حمزه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
0
0
من حمزه علیپور ۲۳ سالمه٬پدر من جانباز ‌مملکته ولی متاسفانه جانبازیشو ندادن با وجود اینکه بارها اقدام کردیم ولی بدلیل وضع بد مالی جانبازیشونو ندادن.پدرم موجیه طوریکه نمیتونه سرشو ثابت نگه داره و همش سرش میلرزه و پرده گوش راستشونم پاره شده و کر شدن و چنتا ترکشم خورده به پشتشون٬بدلیل خوردن خمپاره به نزدیکیشون٬تا حالا سه عمل رو پدرم انجام شده که الان بهترن خداروشکر.ناشکر نیستم ولی من از بچگی با فقر بزرگ شدم چون پدرم زیاد توانایی کار نداشتو مادرمم که خانه دار و منم که اولین فرزند٬با وجود تنگدستی و کمبود امکانات من همیشه شاگرد ممتاز مدرسه بودم و عاشق زندگی بودم و واقعا مهر خدا تو دلم بود و وجود خدارو احساس میکردم و با وجود مشکلات زیاد همیشه شاد بودم تا اینکه سال ۸۷ المپیاد جهانی ریاضی قبول شدم ولی به دلایلی نتونستم اقدام کنم و دنبالش نرفتم اونموقع من سال اول دبیرستان بودم یکسال گذشت پدر من یه مغازه الکتریکی کوچیک داشت که اجاره ای بود و بدلیل خراب شدن وضع بازار نتونستیم ماهیانه اجارشو بدیم و خلاصه من دوم دبیرستان بودم که پدرم دیگه کاملا بیکار شد و بدلیل ناتوانی جسمی از قسمت نخاع و سر نتونست دیگه کار کنه و اونموقع بود که ضربه روحی خوردم و سال بعد باید کارگری ساختمان میکردم یعنی سوم دبیرستان.من مجبور به کار کردن شدم ولی وضع درسم که عالی بود داشت بهم میخورد چون درطول روز فشار کار زیاد بود و شبا دستام از درد میلرزیدن و واقعا نمیتونستم بخونم تا اینه وضع همینجور گذشت و از درسام فاصله گرفتم و سال سوم دیگه شاگرد ممتاز نبودم یکسال بعد سال چهارم تجربی بودم یعنی سال ۹۱ و وضع درسم بدتر شده بود از یه طرف درس و از یه طرف اجبار کار و من بهم ریخته بودم تا اینکه سال اول کنکور تربیت دبیری مجاز به انتخاب رشته شدم ولی بنابه وضع مالی نتونستم دنبال دانشگاه برم و کار کردم چون خونوادم کسیو نداشت٬منو یه پدر جانباز که مملکتم اونو زمین زده بود و یه ابجی و یه داداش کوچولو و یه مادر خانه دار.بد شکست خورده بودم و واقعا وضع روحیم داغون بود تا اینکه بدلیل فشار کار مهره کمرم ضربه دید و اونموقع بود که بدبختیای زندگیم شروع شد از خدا هم فاصله گرفتم احساس میکنم اونم نگاهشو ازم گرفته و دستمو نمیگیره.من زمین خوردم و دلیل زمین خوردنمم فقط ناعدالتی و جاه طلبی بعضی ادما بوده من از ملتم گله دارم چرا استعدادمو کشت چرا نذاشتن منم مث بقیه زندگی کنمو خوش باشم چرا بعضیا هرچقد که پولدارتر میشن طمعشون بیشتر میشه اره ظلم اینه چه خوبه گاهی باهم بگیم مرگ بر ظلم و ناعدالتی اگه ادم عادلی هستی و به من که ناامیدم کردن حق میدی اینو بگو(مرگ بر ظلم).
خلیل کامرانپور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۸
0
0
جانباز ۳۰درصد اعصاب و روان موج انفجار به سر و ترکش در لگن دارم ۱۸ ماه حضور در جبهه و بطور داوطلب بعد از دوره آموزشی به جبهه رفتم ولی متاسفانه تا بحال پشیزی بعنوان حقوق دریافت نکردم
حمزه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۸
0
1
چه گناهی کردم پدر من جانباز بیست درصده خو نامردا جانبازیشو میدادین حقش بالای پنجاهه
روح الله عالی محمدی برافتاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
0
0
شمامیگوئیدحتما باید دروغ بگوئیدنااینکه منتشرشودمن نه دروغ می نویسم نه میخوام متن من منتشرشودباتسکر
روح الله عالی محمدی برافتاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
0
0
شمامیگوئیدحتما باید دروغ بگوئیدنااینکه منتشرشودمن نه دروغ می نویسم نه میخوام متن من منتشرشودباتسکر پس آزادی یعنی دروغ یعنی کلک حق جانبازان وایثاران کجا رفتن اگر راست میگوئید آخرت هست چرا این همه دزدی میکنید حق الناس مبشودمگرشما چندسال زنده آید کمتر دزدی کنید به فکر ابن جانبازان ایثارگران بدبخت باشید
من همسر یک جانباز فرزندد شهید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
0
2
مرگ بر ظا لم
من همسر یک جانباز فرزندد شهید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
0
1
مرگ بر ظا لم
هانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
0
2
برنامه ششم هم اومد هیچ منفعتی توش برای فرزندان زیر 25 درصد نگنجوندن
آخه نمیدونم چرا این همه تبعیض
کسی که میره جبهه اونم داوطلبی
واقعا باید اینجوری برخورد شه باهاش
همه فرزندان جانبازان بالای 25 درصد رسمی میشن
حداقل میگفتن یکی از فرزندان زیر 25 درصد میتونه رسمی بشه
محمد فولادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
0
1
من جانباز 15%در قم کرایه نشینم نوبت وام زدم ولی هیچ خبری نیست شما بگین با 5سر عائله هرجامیرم میکن جمعیت شما زیاده خونه کرایه نمی دیم در زیر زمین خونه ایر متروک زندگی می کنیم لطفا کمک نمایید از این کرایه نشینی نجات پیداکنیم
مسعود بخشی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
0
2
برادران زیر۲۵ درصد ناراحت نباشید مارا باعراقیها اشتبا گرفتند
همسر جانباز
|
United States
|
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
0
2
همسر جانباز 15% هستم . همسرم با داشتن 56 سن بیکار ،مستأجر که به علت ندادن کرایه خانه باید تخلیه بکنیم . سه دختر دانشجوی آزاد و محصل دارم . خودم لیسانس و 15 سال سابقه تدریس به صورت نیروی آزاد ( نه بیمه ، نه مزایا ، نه سابقه .... ) هفته ای 5 ساعت تدریس دارم . همسرم هم فوق لیسانس و بیکار است . از ما که گذشت ما داریم روزهایمان را می شماریم . ولی تو رو بخدا به فکر فرزندانمان باشید .
همسر جانباز
|
United States
|
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
0
1
همسر جانباز 15% هستم . همسرم با داشتن 56 سن بیکار ،مستأجر که به علت ندادن کرایه خانه باید تخلیه بکنیم . سه دختر دانشجوی آزاد و محصل دارم . خودم لیسانس و 15 سال سابقه تدریس به صورت نیروی آزاد ( نه بیمه ، نه مزایا ، نه سابقه .... ) هفته ای 5 ساعت تدریس دارم . همسرم هم فوق لیسانس و بیکار است . از ما که گذشت ما داریم روزهایمان را می شماریم . ولی تو رو بخدا به فکر فرزندانمان باشید .
فرزند یک جانباز و رزمنده ستم دیده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
0
1
واقعا بسیار ظلم و ستم در حق فرزندان جانبازان زیر 25 درصد روا داشته می شود لااقل اگه نمیشه برای جانبازان که زیر 25 درصد هستند و رزمندگی داوطلبانه نیز دارند سهمیه های فرزندان بالای 25 درصد و شهدا رو قرار دهید آخه چه فرقی است این از انصاف کلمه جهاد به دور است....در این کشور عدالت اسلامی وجود ندارد و تبعیض بسیار است
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
0
1
سلام.امیدوارم که سهمیه کنکور برای فرزندان زیر بیست وپنج درصد هم اعمال شود.از خود جانبازان که گذشت با مشکل اعصاب و روان می توان ادامه تحصیل داد!این سهمیه رو باید به فرزندان آنها داد که در کنار چنین پدرانی دوران سخت زندگی را سپری می کنند تا شاید در آینده حداقل آسایشی برای آن ها فراهم شود ..خواهشمندم مسئولان محترم رسیدگی کنید.تشکر
علی اصغر فراهانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
0
1
شمارا بخدا فکری بحال جانبازان زیر 25 درصد بکنید فرق 25 درصد با 20 درصد در چیست چرا اینقدر تفاوت
مرتصی قلعه خانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
0
1
با سلام به رهبر انقلاب بنده 28 ما در جبهه بودم در 4 عملیات شرکت داشتم مجروح شدم ترکش هنوز در بیصه بند هست د رزاز سال 65 تا سال 67 حصور داشتم 5 درصد دادن مگویند اگر پارتی دارید کمسیون برو دارای 3 فرزند هستم چقدر باییندمرا تحمل کنند 2سال د زرگی ی با همسرم داشتم که بماند زجر ناداری فرزندانم را کور ک ده زمان جنگ خوب بودیم ولی الان تاریخ مصرفمان تمام شده برای دولت کسانی هست بخدا درصد کیلوی گرفتند شمارا بخدا وقران پارتی بازی نکنید جواب خدارا چی مخواهید چطو ری بدهید نفرین بران کس که حق نا حق می کند ما از نطر بصبی از دولت مردان تا یخ کدشته هستیم رهبرم بسلامت باد مارا بس است
روح الله عالی محمدی برافتاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
بسمه تعالی
مگرشمافکرمیکنید این جانبازان زیر25:/:درصد چه گناهی کردن چرااینقدردروغ میگوییدچرااینقدرحق کشی میکنیدماهنوزنتوانستیم یک فقره وام ازنیادبگیریم هر موقع مراجع میکنم میگویندنوبت نشده مگرماچندسال زنده هستیم چرا مان اینقدر اذیت میکنیدخداشمارااذیت کندچراهیچ احترامی به جانبازان زیر25درصدنمیشودهرچه هست مال جانبازان بالای 25 درصد است من باسابقه36ماه جبهه 15 درصدشیمایی هنوزنتوانستم حتی برای دانشگاه بچه هایم کمکی بگیریم لعنت برکسانیکه دارن کارشکنی میکنندآقایان مسئولین کدام یک شماهاجانبازهستیدکدام یک ازشماسابقه جبهه داریدیاخانواده شهداهستیدمانزاشتیم این انقلاب دست نامحرمان قرار بگیره ما بودیم که با خون خود نو یش تیم جمهوری اسلامی شماها شدین تصمیم گیری جانبازان وبه ریش مامی خندید
هوسنگ غفاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
0
1
با سلام ، با توجه به داشتن انواع تبصره ها و نداشتن پارتی و بودن انواع قانونهای مصوب شده اینجانب جانباز ۲۰درصد با داشتن گواهی مجروحیت سه گلوله مستقیم جند ترکش از چند ناحیه ، دولت مردان ما هیچ کمکی به ما نکردن لذا تمام مدارک را جهت برسی به سازمان بین الملل میفرستم واز عراق شکایت میکنم که من در دفاع وطنم خاکم ناموسم مجروح شدم این جراحتها و مشکلات از همان حمله عراقی ها به وجود امده با توجه که سازمان بین المعل حمله عراق به ایران را تایید کرده باید حقم را از عراقی ها بگیرم من دیگر به مسِئولین مشکلاتم را نخواهم گفت چون تا حالا اشتباه کرده ام ، خدا حافظ مفت خور ها
محمدرضا مرادیان ازرامهرمز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
0
1
سلام.آقای مسئول.حداقل ماده۳۱که درکتاب خودقانون نوشته رعایت کنید.اینقدر شعارندهید.میزهاماندگارنیست.چون اگرماندنی بودن به شما نمیرسید‌...........
فراموش شده دیگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
0
1
همه مسئولین برن گم شن حالت دیگه بهم میخوره از این همه دروغ فک میکنن جانبازان زیر 25درصد برا ی کشور دیگه جنگیدن .اونهایی که میان که تشخیص بدن ماها چند درصد مجروع هستیم اکثرشون انسان نیستن حیولن هستن
فراموش شده دیگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
0
1
همه مسئولین برن گم شن حالت دیگه بهم میخوره از این همه دروغ فک میکنن جانبازان زیر 25درصد برا ی کشور دیگه جنگیدن .اونهایی که میان که تشخیص بدن ماها چند درصد مجروع هستیم اکثرشون انسان نیستن حیولن هستن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
0
1
حدا لعنتتون. کمه یک کلا. م. و همین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
0
1
حدا لعنتتون. کمه یک کلا. م. و همین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
0
0
مگر جانباز ها با هم فرق دارند؟ همگی برای دفاع از مملکت به جنگ رفتند. چرا بین آن ها فرق میگذارید؟
من فرزند جانباز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
0
0
اگه واقعا بویی از انسانیت بردین رسیدگی کنین ، من فرزند جانباز ۲۰ درصدم و هیچ سهمیه و حقوقی نداریم .. انصاف داشته باشین .. ما پرونده پزشکی داریم ، ولی رسیدگی نمیکنین .. خدا ازتون نگذره الهـــــــی .. اگه پدرای ما نبودن الان شما هم همچی پستی نداشتین .. دروغگوهااا .. فک کردین ببو گلابی هستیم ما .. واااقعا براتون متاسفم ..
محمد امیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
0
0
ای رهبر عزیز.دستی بر آسمان ودستی بر دامنت دست دیگر کجاست که خاک بر سر کنم بنده در سن ۱۵سالگی روانه جبهه شدم ومجروح گردیدم وحال همسری مریض وفرزنددانشجو ودیگری محصل واز خرج و مخارج آنها عاجزم ودر خانه ای اجاره ای زندگی میکنم وهیچ راه ودرامدی ندارم ومشکل اعصابو روان شدید دارم واز پای چپ ترکش خوردم وقادر به کار کردن نیستم ودر کمیسیون پزشکی به این بنده حقیر ۵درصد جانبازی داده اند واز مسولین عاجزانه تقاضا دارم بچه های جبهه جنگ را فراموش نکنند
محمد امیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
0
0
ای رهبر عزیز.دستی بر آسمان ودستی بر دامنت دست دیگر کجاست که خاک بر سر کنم بنده در سن ۱۵سالگی روانه جبهه شدم ومجروح گردیدم وحال همسری مریض وفرزنددانشجو ودیگری محصل واز خرج و مخارج آنها عاجزم ودر خانه ای اجاره ای زندگی میکنم وهیچ راه ودرامدی ندارم ومشکل اعصابو روان شدید دارم واز پای چپ ترکش خوردم وقادر به کار کردن نیستم ودر کمیسیون پزشکی به این بنده حقیر ۵درصد جانبازی داده اند واز مسولین عاجزانه تقاضا دارم بچه های جبهه جنگ را فراموش نکنند
محمد امیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
0
0
ای رهبر عزیز.دستی بر آسمان ودستی بر دامنت دست دیگر کجاست که خاک بر سر کنم بنده در سن ۱۵سالگی روانه جبهه شدم ومجروح گردیدم وحال همسری مریض وفرزنددانشجو ودیگری محصل واز خرج و مخارج آنها عاجزم ودر خانه ای اجاره ای زندگی میکنم وهیچ راه ودرامدی ندارم ومشکل اعصابو روان شدید دارم واز پای چپ ترکش خوردم وقادر به کار کردن نیستم ودر کمیسیون پزشکی به این بنده حقیر ۵درصد جانبازی داده اند واز مسولین عاجزانه تقاضا دارم بچه های جبهه جنگ را فراموش نکنند
پرویز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۵
0
0
در باره اظهارات جناب ایزدیار فقط باید بگم در آمریکا و غرب که سربازانشان برای کشتار و جنایت در ویتنام و افغانستان و .... اعزام شده بودند اونا کشورها ادعا می کنیم مستکبر و فاسد و بی دین و از همه لحاظ هرچه بدی بودیم نثارشان می کنیم اونا برای سربازانشان جنایت کار خود بعد از برگشتن از جنگ چه مجروح و چه سالم دولتهایشان چنان برای آنها ارزش و اعتبار و احترام قایل هستند که تمام آنها از کلیه هزینه های عمومی رایگان استفاده می کنند و تمام نیازهایشان فراهم شده و هرحال نیز در روز استقلال و یا یادبود جنایتهایشان آن سربازانشان را با مدالها و و امتیازات در خوشی و رفاه غرقشان می کنند و مردم نیز همه آنها را به دیده یک ارزش و سرمایه ملی نگاه می کنند ولی در کشور ما جنگمان بر حق بود و حضورمان نه از سر اجبار بلکه داوطلبانه زندگی و رفاه و درس و خانواده و نوجوانی و جهانی خود را فدا کردیم تا این کشور و نظام سربلند باشد و ابدی ولی استفاده اش رو کسانی می برند که اونا روزها در پستوها قایم شدن و منتظر شدند تا فرصت باستان باید و الان مثل گرگ هار این کشور و سرمایه های را از هم می درند آنوقت جناب ایزدیار اینگونه سخن می گوید ازای ایزد یار اگر این کشور و نظام حتی کفش و لباس این ایثارگران و فرزندان و نسلهایشان را سلام طلا درست کنند و خانه نه بلکه برای هر عضو خانواده اش خانه ای سلام تمام امکانات فراهم کنند باز مدیون این ایثارگران چه جانباز چه رزمنده و چه اسیر و ... هستند اگر ما و امثال ما نبودیم امروز اینگونه گردن دراز کرده و از توقعات عصر منطقی جانبازان نمی گفتید اگر آون روزها که هدف جز رای خدا و اجابت فرمان رهبر نبود و خدا را شاهد می گیرم که حتی هزینه های مجروحین را نیز مرحوم پدر نگهداشت که از بیت آلمان باشد بلکه از جیب خود سالها هزینه درمانم را پرداخت کرد و ریالی اجازه نداد حقوق ۲۰۰۰ تومانی آون روزها رو بدست بگیرم یقین همه آنهایی را که الان گرفتار رنج و درد و شرمنده اهل و عیال هستند آن روزها سلام این رویه ها جبهه را نگه داشتند ولی نتیجه چی شده که نظام اسلامی ما تحمل شنیدن درد و رنج ایثارگران و زحمت کشان و نگهدارنده این نظام را ندارند و ... صدافسوس که همه آنهایی که متولی امورات جانبازان و ایثارگران شده اند کسانی هستند که زمان جنگ نه خودشان و نه فرزندانشان و نه خانواده ایشان کوچکترین قدمی برای جنگ برنداشتند ولی الان همه کاره شده اند و حقی را که در طول این سالها از جامعه ایثارگران و جانبازان دریا کرده و به حسابها خود سرازیر کرده اند و ...
بله آقا ایزدیار و یا هرکسی که افکار و سخنش این هست باید بدانید که این کشور و این نظام مدیون و بدهکار تمام این ایثارگران و نسلهای امروز و آینده آنها هست اگر واقعا معتقد هستند که این نظام و جنگمان بر حق و حقیقت بوده و هست فردایی قیامت دست ما و خانواده ایمان از یقه همه شما آویزان و در حضور خداوند باید نسبت به ظلم و ستم خودتان جوابگو باشید ....
داودعباسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۵
0
0
باسلام بنده جانباز 5درصدشیمیایی با4ماه سابقه جبهه وشرکت درعملیات والفجر8دانشجوی سال آخردکتری دانشگاه آزاد علوم وتحقیقات تهران هستم متاسفانه کمیسیون پزشکی بدون مطالعه وتوجه به مدارک و وضیت جسمی من 5درصد جانبازی اختصاص داد درحالیکه همسنگرمن باتمام شرایط یکسان بنده به ایشان 25درصداختصاص دادند وقتی بعدازیک دوره 4ساله به کمیسون پزشکی اعتراض کردم پس توهین واهانت وتهدیدکه چرااعتراض می کنی درصداختصاص داده شده راازبنده گرفتند که باپیگیریهای مداوم من دوباره 5درصدقبلی را برقرارکردندودرذیل آن نامه قیدکردنداگردوباره اعتراض کنی دیگر کلا جانبازیت راقطع خواهیم کرد آیا این انصاف است درنظام مقدس جمهوری اسلامی این همه تبعیض وتهدیدبه جرم دفاع از میهن درزمان دفاع مقدس بنده موردسراغ دارم شخصی که معلولیت مادرزادی دارد وتوانایی رفتن به جبهه ها راهم نداشت که برادرش که درسپاه بود30درصدجانبازی برایش گرفت تو رابخدا به داداین جانبازان مظلوم برسید بخدا فرداقیامتی هم هست چرافریاد ودادخواهی ما راکسی نمی شنود؟چرااین همه اجحاف درکمیسونهای پزشکی بنیاداست ؟
نسرین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
0
0
با سلام من فرزند جانباز زیر25 درصد هستم ایا جانباز با جانباز فرق داره. خون یکی عزیزتره؟جانبازان همه برای دفاع از شرف و ناموس جنگیدن پس قانون برای همسون باید برابر باشه فرزندان یک اب و خاکن .بخدا بخاطر نداشتن شهریه ترم آخر دانشگاه بیخیال درس شدم بیخیال مورک شدم در صورتی ک فرزند جانباز بودم حقم بود دانشگاه ملی برم
نسرین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
0
0
با سلام من فرزند جانباز زیر25 درصد هستم ایا جانباز با جانباز فرق داره. خون یکی عزیزتره؟جانبازان همه برای دفاع از شرف و ناموس جنگیدن پس قانون برای همسون باید برابر باشه فرزندان یک اب و خاکن .بخدا بخاطر نداشتن شهریه ترم آخر دانشگاه بیخیال درس شدم بیخیال مورک شدم در صورتی ک فرزند جانباز بودم حقم بود دانشگاه ملی برم
عسگر لطفی آذر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۷
0
0
با سلام قراربود کف درصدجانبازانشمیایی وعصابرون ۲۵ مجلس تصویب کرده است چرا اجرا نمی شود خواهش از دولت محترم اجرا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۷
0
0
خواهشن زیر 15درصد جانبازی حقشون حقوق بالا یارانه دوبرابر نیست بعضیهاشون وضعشون واقعا فوق الاده هست اینها خیلیهاشون مشکلی ندارن الکی میگن جانبازان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۷
0
0
خواهشن زیر 15درصد جانبازی حقشون حقوق بالا یارانه دوبرابر نیست بعضیهاشون وضعشون واقعا فوق الاده هست اینها خیلیهاشون مشکلی ندارن الکی میگن جانبازان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۷
0
0
خواهشن زیر 15درصد جانبازی حقشون حقوق بالا یارانه دوبرابر نیست بعضیهاشون وضعشون واقعا فوق الاده هست اینها خیلیهاشون مشکلی ندارن الکی میگن جانبازان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۷
0
0
خواهشن زیر 15درصد جانبازی حقشون حقوق بالا یارانه دوبرابر نیست بعضیهاشون وضعشون واقعا فوق الاده هست اینها خیلیهاشون مشکلی ندارن الکی میگن جانبازان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۷
0
0
خواهشن زیر 15درصد جانبازی حقشون حقوق بالا یارانه دوبرابر نیست بعضیهاشون وضعشون واقعا فوق الاده هست اینها خیلیهاشون مشکلی ندارن الکی میگن جانبازان
جانبازناصربزی ازگرگان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۱
0
0
ضمن تشکر ازاینکه گوشه چشمی ونگاه واقعه بینانه ای درخصوص ماجانبازان سنگ صبورزیر25درصد داشتیدمیخواهم این مطلب رایاداورشوم مگردرزمانی که درگیردفاع ودفع دشمن بعثی عراقی بودیم وباعشق وعلاقه انهاراازوطنمان بیرون می گردیم وانهاراازتیرعلور می دادیم وان ها هم به سمت ماتبرانداری می گردندوزخمی می شدیم میزان صدمه مطرح بودکه چندین سال ماوخانواده مادرمحدودیت حمایتی ازطریق بنیادبودند وهستندواصطلاح باب شده بدون کارشناسی وبدون پایه واساس که خودذینفع بالای 25درصد بودندحق زیر 25درصد راضایع کردندوارتقایک مقطع تحصیلی برای خود به چنگ اوردند وزیر ایندرصداشاره شده رارتبه حقوقی درنظروازکلیه امتیازات این عزیزان وخانواده محترم انهارامحرم کردندلذاخانواده من که وقتی قاطی می کنم وتمام ابزار رابرسرانها خورد می کنم وارامش خانه وخانواده رابهم می زنم چه گناهی کردندکه حقوق ومستمری نگهداری ازاین جانباززجرکشیده زیر25درصدجبهه وجنگ دریافت نمی کنندبه چه گناهی دادمان رابه چه عزیزی عنوان کنیم ودر ساختار اداری گه شغل داریم مسعولین درخصوص انتصاب شغل به لحتظ اینکه هیچ سنخیتی باجبهه وجنگ ندارند وازطریق باند بازی قدرت وسمت رابه چنگ گرفتن به ماایثارگران بی توجهی وانتصاب درشان شخصیت ورح ایثارگری ما نمی کنندبه خدا قسم یک فکری به حال ماوخانواده زجرکشیده مابکنید که ما وخانواده مابه این نظام دل سوخته وخون داده ایم زحمت بکشید تصمیم مناسبی اتخاذنماید
جانبازناصربزی ازگرگان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۱
0
0
ضمن تشکر ازاینکه گوشه چشمی ونگاه واقعه بینانه ای درخصوص ماجانبازان سنگ صبورزیر25درصد داشتیدمیخواهم این مطلب رایاداورشوم مگردرزمانی که درگیردفاع ودفع دشمن بعثی عراقی بودیم وباعشق وعلاقه انهاراازوطنمان بیرون می گردیم وانهاراازتیرعلور می دادیم وان ها هم به سمت ماتبرانداری می گردندوزخمی می شدیم میزان صدمه مطرح بودکه چندین سال ماوخانواده مادرمحدودیت حمایتی ازطریق بنیادبودند وهستندواصطلاح باب شده بدون کارشناسی وبدون پایه واساس که خودذینفع بالای 25درصد بودندحق زیر 25درصد راضایع کردندوارتقایک مقطع تحصیلی برای خود به چنگ اوردند وزیر ایندرصداشاره شده رارتبه حقوقی درنظروازکلیه امتیازات این عزیزان وخانواده محترم انهارامحرم کردندلذاخانواده من که وقتی قاطی می کنم وتمام ابزار رابرسرانها خورد می کنم وارامش خانه وخانواده رابهم می زنم چه گناهی کردندکه حقوق ومستمری نگهداری ازاین جانباززجرکشیده زیر25درصدجبهه وجنگ دریافت نمی کنندبه چه گناهی دادمان رابه چه عزیزی عنوان کنیم ودر ساختار اداری گه شغل داریم مسعولین درخصوص انتصاب شغل به لحتظ اینکه هیچ سنخیتی باجبهه وجنگ ندارند وازطریق باند بازی قدرت وسمت رابه چنگ گرفتن به ماایثارگران بی توجهی وانتصاب درشان شخصیت ورح ایثارگری ما نمی کنندبه خدا قسم یک فکری به حال ماوخانواده زجرکشیده مابکنید که ما وخانواده مابه این نظام دل سوخته وخون داده ایم زحمت بکشید تصمیم مناسبی اتخاذنماید
جانبازناصربزی ازگرگان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۱
0
0
ضمن تشکر ازاینکه گوشه چشمی ونگاه واقعه بینانه ای درخصوص ماجانبازان سنگ صبورزیر25درصد داشتیدمیخواهم این مطلب رایاداورشوم مگردرزمانی که درگیردفاع ودفع دشمن بعثی عراقی بودیم وباعشق وعلاقه انهاراازوطنمان بیرون می گردیم وانهاراازتیرعلور می دادیم وان ها هم به سمت ماتبرانداری می گردندوزخمی می شدیم میزان صدمه مطرح بودکه چندین سال ماوخانواده مادرمحدودیت حمایتی ازطریق بنیادبودند وهستندواصطلاح باب شده بدون کارشناسی وبدون پایه واساس که خودذینفع بالای 25درصد بودندحق زیر 25درصد راضایع کردندوارتقایک مقطع تحصیلی برای خود به چنگ اوردند وزیر ایندرصداشاره شده رارتبه حقوقی درنظروازکلیه امتیازات این عزیزان وخانواده محترم انهارامحرم کردندلذاخانواده من که وقتی قاطی می کنم وتمام ابزار رابرسرانها خورد می کنم وارامش خانه وخانواده رابهم می زنم چه گناهی کردندکه حقوق ومستمری نگهداری ازاین جانباززجرکشیده زیر25درصدجبهه وجنگ دریافت نمی کنندبه چه گناهی دادمان رابه چه عزیزی عنوان کنیم ودر ساختار اداری گه شغل داریم مسعولین درخصوص انتصاب شغل به لحتظ اینکه هیچ سنخیتی باجبهه وجنگ ندارند وازطریق باند بازی قدرت وسمت رابه چنگ گرفتن به ماایثارگران بی توجهی وانتصاب درشان شخصیت ورح ایثارگری ما نمی کنندبه خدا قسم یک فکری به حال ماوخانواده زجرکشیده مابکنید که ما وخانواده مابه این نظام دل سوخته وخون داده ایم زحمت بکشید تصمیم مناسبی اتخاذنماید
جانبازناصربزی ازگرگان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۱
0
0
ضمن تشکر ازاینکه گوشه چشمی ونگاه واقعه بینانه ای درخصوص ماجانبازان سنگ صبورزیر25درصد داشتیدمیخواهم این مطلب رایاداورشوم مگردرزمانی که درگیردفاع ودفع دشمن بعثی عراقی بودیم وباعشق وعلاقه انهاراازوطنمان بیرون می گردیم وانهاراازتیرعلور می دادیم وان ها هم به سمت ماتبرانداری می گردندوزخمی می شدیم میزان صدمه مطرح بودکه چندین سال ماوخانواده مادرمحدودیت حمایتی ازطریق بنیادبودند وهستندواصطلاح باب شده بدون کارشناسی وبدون پایه واساس که خودذینفع بالای 25درصد بودندحق زیر 25درصد راضایع کردندوارتقایک مقطع تحصیلی برای خود به چنگ اوردند وزیر ایندرصداشاره شده رارتبه حقوقی درنظروازکلیه امتیازات این عزیزان وخانواده محترم انهارامحرم کردندلذاخانواده من که وقتی قاطی می کنم وتمام ابزار رابرسرانها خورد می کنم وارامش خانه وخانواده رابهم می زنم چه گناهی کردندکه حقوق ومستمری نگهداری ازاین جانباززجرکشیده زیر25درصدجبهه وجنگ دریافت نمی کنندبه چه گناهی دادمان رابه چه عزیزی عنوان کنیم ودر ساختار اداری گه شغل داریم مسعولین درخصوص انتصاب شغل به لحتظ اینکه هیچ سنخیتی باجبهه وجنگ ندارند وازطریق باند بازی قدرت وسمت رابه چنگ گرفتن به ماایثارگران بی توجهی وانتصاب درشان شخصیت ورح ایثارگری ما نمی کنندبه خدا قسم یک فکری به حال ماوخانواده زجرکشیده مابکنید که ما وخانواده مابه این نظام دل سوخته وخون داده ایم زحمت بکشید تصمیم مناسبی اتخاذنماید
جانبازناصربزی ازگرگان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۱
0
0
ضمن تشکر ازاینکه گوشه چشمی ونگاه واقعه بینانه ای درخصوص ماجانبازان سنگ صبورزیر25درصد داشتیدمیخواهم این مطلب رایاداورشوم مگردرزمانی که درگیردفاع ودفع دشمن بعثی عراقی بودیم وباعشق وعلاقه انهاراازوطنمان بیرون می گردیم وانهاراازتیرعلور می دادیم وان ها هم به سمت ماتبرانداری می گردندوزخمی می شدیم میزان صدمه مطرح بودکه چندین سال ماوخانواده مادرمحدودیت حمایتی ازطریق بنیادبودند وهستندواصطلاح باب شده بدون کارشناسی وبدون پایه واساس که خودذینفع بالای 25درصد بودندحق زیر 25درصد راضایع کردندوارتقایک مقطع تحصیلی برای خود به چنگ اوردند وزیر ایندرصداشاره شده رارتبه حقوقی درنظروازکلیه امتیازات این عزیزان وخانواده محترم انهارامحرم کردندلذاخانواده من که وقتی قاطی می کنم وتمام ابزار رابرسرانها خورد می کنم وارامش خانه وخانواده رابهم می زنم چه گناهی کردندکه حقوق ومستمری نگهداری ازاین جانباززجرکشیده زیر25درصدجبهه وجنگ دریافت نمی کنندبه چه گناهی دادمان رابه چه عزیزی عنوان کنیم ودر ساختار اداری گه شغل داریم مسعولین درخصوص انتصاب شغل به لحتظ اینکه هیچ سنخیتی باجبهه وجنگ ندارند وازطریق باند بازی قدرت وسمت رابه چنگ گرفتن به ماایثارگران بی توجهی وانتصاب درشان شخصیت ورح ایثارگری ما نمی کنندبه خدا قسم یک فکری به حال ماوخانواده زجرکشیده مابکنید که ما وخانواده مابه این نظام دل سوخته وخون داده ایم زحمت بکشید تصمیم مناسبی اتخاذنماید
جانبازناصربزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۱
0
0
ضمن تشکر ازاینکه گوشه چشمی ونگاه واقعه بینانه ای درخصوص ماجانبازان سنگ صبورزیر25درصد داشتیدمیخواهم این مطلب رایاداورشوم مگردرزمانی که درگیردفاع ودفع دشمن بعثی عراقی بودیم وباعشق وعلاقه انهاراازوطنمان بیرون می گردیم وانهاراازتیرعلور می دادیم وان ها هم به سمت ماتبرانداری می گردندوزخمی می شدیم میزان صدمه مطرح بودکه چندین سال ماوخانواده مادرمحدودیت حمایتی ازطریق بنیادبودند وهستندواصطلاح باب شده بدون کارشناسی وبدون پایه واساس که خودذینفع بالای 25درصد بودندحق زیر 25درصد راضایع کردندوارتقایک مقطع تحصیلی برای خود به چنگ اوردند وزیر ایندرصداشاره شده رارتبه حقوقی درنظروازکلیه امتیازات این عزیزان وخانواده محترم انهارامحرم کردندلذاخانواده من که وقتی قاطی می کنم وتمام ابزار رابرسرانها خورد می کنم وارامش خانه وخانواده رابهم می زنم چه گناهی کردندکه حقوق ومستمری نگهداری ازاین جانباززجرکشیده زیر25درصدجبهه وجنگ دریافت نمی کنندبه چه گناهی دادمان رابه چه عزیزی عنوان کنیم ودر ساختار اداری گه شغل داریم مسعولین درخصوص انتصاب شغل به لحتظ اینکه هیچ سنخیتی باجبهه وجنگ ندارند وازطریق باند بازی قدرت وسمت رابه چنگ گرفتن به ماایثارگران بی توجهی وانتصاب درشان شخصیت ورح ایثارگری ما نمی کنندبه خدا قسم یک فکری به حال ماوخانواده زجرکشیده مابکنید که ما وخانواده مابه این نظام دل سوخته وخون داده ایم زحمت بکشید تصمیم مناسبی اتخاذنماید
اله بخش تقی پوربیرگانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
0
0
بایادخدامتعال وباعزض سلام وباعرض تأسف براکه بنیادشهیدی که یادگارامام عزیز ومیراث جنگی نابرابر افرادی دررأس آن این چنین نسبت رزمندگان وایثارگران کم لطفی وباعث......کلمه ای نیست که احساس درونی خودم رانسبت به به این اظهارات بیان کنم فقط میتوانم دعاکنم وطلب آمرزش برای کسانی که باعث رنجش خاطرکسانی که بی اعدعا رفتن اسلام ایران دفاکردن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۵
0
0
با سلام،توقعات جانبازان را بالا میبرند؟عجب....حالا که وقت ثمرش رسید،باغبان گرسنه باشد،،،،،،بخورید و بنوشید که این دنیا گذراست،حرامتان باد.قیمت آبادان و خرمشهر و کرمانشاه و کردستان و ...... را چند حساب کردید؟که کارهای ناچیزی رو که واقعنا لمس نمیکنیم رو اسمشو میذارید،*خدمات*.بروید و از بلاد کفر یاد بگیرید شان و احترام و خدماتی رو که به جانبازاشون میدن.فقط شعار،،،،،یه وام مسکن قرار بود بدهید که هر سال فقط ثبت نام مجدد.اناله الله وانا الیه راجعون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۵
0
0
زمانیکه ما جبهه رفتم تبعیض برای حضور قائل نبودید . حال که من جانباز ۲۰ درصدم تبعیض قائلید این ظلم آشکار است . سوابق آقای ایزدی از سوابق حضور در جبهه اش بگوید.
سعید زارع ابراهیم اباد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۵
0
0
اینجانب جانباز ۱۰درصد شیمیایی در منطقه جزیره مجنون مطمعنا فقط صدام حسین شیمیایی زده است نه توپ فرانسوی در کار بوده نه توپخانه دشمن نه خمپاره ۶۰-۱۲۰و ما غیر از شیمیایی شدن اصلا نه اعصاب و روان نه موج انفجار نه بمباران دفعات هواپیما از صبح تا شامگاه فقط ما رو شیمیایی کرده است ای خاک بر سر من که منشی گروهان ارکان گردان ۱۳۰لشکر ۲۸سنندج در ان زمان بودم و لااقل برای خودم کاری نکرده ام لعنت خدا بر رعیس رکن یک و فرمانده ی گروهان و گردان وقت که به تعداد ۴۰۰نفر به بیمارستان شهید بقایی اهواز اعزام شدیم و پس از تلخیص باز به منطقه ی عملیات برگشتیم ای کاش حضرت علی(ع)زنده بود و حق مظلوم را از ظالم میگرفت و شبانه بیت المال را بین مردم تقسیم میکرد نه بین خودشان
حسین علی معروفی جانباز 5درصد منطقه 13تهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۰
0
0
سلام جانبازان چه درصد بالا ویاپایین برای جانباز شدن به جبهه ها نرفتن که علان آقایان کمیسیون پزشکی بیایند درصد بدهند.اون آقایان در د مارا نمی دانند.ونخواهند دانست بعد از این((وقتی دونفر مسلمان توی خیابان دعوا میکنند .یکی که یک چک توصورت میخوره دییه طعلق میگیره)) ماجانبازان هر کدام عضوی از بدنمان را از دست دادیم تا25 درصد حقوقی نداردوفقط یک دفتر چه بیمه ویا امکانات جزعی .....ووو ،،مادرخود سوختیم وتاآخر عمر که دیگر چیزی نماده می سوزیم انشاالله مصعولین به وضع ما هم که درصد پایین هستیم رسیدگی کنند.ما همه خانواده داریم مشکلات داریم.انشاالله.....
حسین علی معروفی جانباز 5درصد منطقه 13تهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۰
0
0
سلام جانبازان چه درصد بالا ویاپایین برای جانباز شدن به جبهه ها نرفتن که علان آقایان کمیسیون پزشکی بیایند درصد بدهند.اون آقایان در د مارا نمی دانند.ونخواهند دانست بعد از این((وقتی دونفر مسلمان توی خیابان دعوا میکنند .یکی که یک چک توصورت میخوره دییه طعلق میگیره)) ماجانبازان هر کدام عضوی از بدنمان را از دست دادیم تا25 درصد حقوقی نداردوفقط یک دفتر چه بیمه ویا امکانات جزعی .....ووو ،،مادرخود سوختیم وتاآخر عمر که دیگر چیزی نماده می سوزیم انشاالله مصعولین به وضع ما هم که درصد پایین هستیم رسیدگی کنند.ما همه خانواده داریم مشکلات داریم.انشاالله.....
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
0
0
برای باز نشستگی جانبازان زیر 20درصد فکری بکنید من با 25سال سابقه بیمه تامین اجتماعی و55سال سن نمیتوانم باز نشسته شوم اگر آیین نامه ای وجود دارد مرا در جریان بگذارید
افشین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
0
0
با سلام.فرزند جانباز زیر بیست و پنج درصد و سابقه 70 ماه جبهه هستم ایا امکان استفاده از سهمیه فرزند جانباز در امتحان دستیاری پزشکی امسال که اردیبهشت برگزار شد برایم وجود دارد
افشین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
0
0
با سلام.فرزند جانباز زیر بیست و پنج درصد و سابقه پنجاه ماه جبهه هستم. ایا امکان استفاده از سهمیه فرزند جانباز در امتحان دستیاری امسال که اردیبهشت برگزار شد برایم وجود دارد
افشین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۳
0
0
با سلام.فرزند جانباز زیر بیست و پنج درصد و سابقه هفتاد ماه جبهه هستم. ایا امکان استفاده از سهمیه فرزند جانباز در امتحان دستیاری امسال که اردیبهشت برگزار شد برایم وجود دارد
شهریار پیرمرادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۳
0
0
سال 67 جنگ تمام شد الان که این متن را مینویسم 28 سال از جنگ گذشته و جانیاز هایی که از جنگ برگشتن و اونموقع زیر 25 درصد بودن الان بچه هاشان بچه دار شده اند یعنی دو نسل درست کرده اند و اگر الان درصد گیری کنند متوجه خواهند شد که جانبازی بالای 50 درصد هستن .
این بیچاره ها که الان حداقل بالای 50 الی 55 سال از سنشان گذشته دیگه چه معنی داره کنکور بدن اصلا مگه دیگه توان رقابت برایشان مانده چون حتی با استفاده از سهمیه ایثار گری باید بتونند 70 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده در دانشگاه را آورده باشند در واقع این امتیاز که الان بعد از 28 سال دارند تو مجلس و هیات دولت مزه مزه اش می کنند دردی از جامعه ایثار گر حل نمیکنه ، مگه چند درصد از این بندگان مظلوم ، میتونند در دانشگاه کنکور بدن که این همه داد و بیداد براشون میکنند و اون یه ذره آبرویی هم که پیش زن و بچه براشون مونده میبرند. آیا واقعاً این عدالته که بعد از این همه سال تازه به فکر سهمیه افتادن ، اونم موقعی که دیگه برای قبول شدن تو دانشگاه تا حداقل مقطع ارشد رو بدون کنکور تو خیلی از دانشگاه ها می تونی بری مشغول به تحصیل بشی، حتی بعضی از رشته ها و شهر ها دکتراشم راحت میتونی صرف شرکت در کنکور بریمشغول به تحصیل بشی. به نظر من الان باید مسئولان نظام به این قشر مظلوم باید پاسخ بدن که چرا دو نسل طول کشیده تا فهمیدن یه حقی باید داده بشه و تا الان ندادند.
نکنه پیش خوشون فکر کردن که بذاریم دیر تصویب شه که تا اون موقع خیلی از جانبازهای زیر 25 درصد یا فوت کردن و یا ناکار میشن و دیگه بار ی بر دوش نظام نیستند. وای وای وای بر آنها، که بی شک در درگاه خدای قادر و توانا باید جواب پس بدهند.
شهریار پیرمرادی سرباز لشکر 21 حمزه ارتش جمهوری اسلامی با 25 ماه حضور در جبهه و بیست درصد جانبازی بنیاد شهید، یعد از خدمت مقدس سربازی ، کاردانی و مهندسی عمرانم و کارشناسی ارشدم را بدون سهمیه در دانشگاه قبول شدم و با شهریه ای که از جیب خودم پرداختم درس خوندم، شرمنده به مسئولان مربوطه ، الان در آستانه بازنشستگی هستم.
حسین علی معروفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
سلام.ای مسئولی که برای جانبازان درصد تعیین می کنید.آیا خودتان می توانید درد جانبازان را مدت سه روز تحمل کنید.!؟؟؟؟ من یکی از جانبازان هستم که عصب گوشم را از دست دادم .آقای مسئول میدانی یعنی چی (درسال62 در اثرموج انفجار عصب گوش رااز دست دادم می دانید یعنی چی یعنی 24 ساعت صدای سوت ویا ووزمغزم را داقون می کنه وعصابمو خرد کرده مخصوصان شب که همه جا سکوت است صدا زیادترمی شود.ایا شما این صداها رو می شنوی ) که پنج درصد داده اید....35سال از جانبازی که حق من وامثال من است ااستفاده نکرده ام ایا ای مسئول حق ما این است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
0
0
جانباز زیر 25 درصد چرا باید شهریه بدهد ولی همسر و فرزندان 25 درصد ندهند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
0
0
من جانباز اعصاب وروانم 15 درصد برایم زده شده مشکل شنوایی واعصاب آزار می دهد کرایه نشینی درد مضاعفی است چند ساله برای وام جانبازان اسم نوشتم وهرسال مگویند سال بعد من باپنج سر عائله در زیر زمین خانه یک فرد بانگی زندگی می کنم هر جا می روم میگویند تعدادتان زیاد ه به ماخونه اجاره نمی دن تورابه خدا به داد مابرسید در قم کرایه خانه زیر زمین هم بالای 500هزارتومن می باشد از رهبر انقلاب که پرچم دار انقلاب وجانبازی سرافراز هستند استمداد می طلبم وام مسکن به من وافرادی مثل من بدهند تا از کرایه نشینی نجات پیداکنیم شماره جانبازی 1507011194
کاوه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
0
0
من جانباز20درصداعصاب وروانمو مشکل شنوایی دارم همش دروغه حقوق میدن خونه ندارم
منتظر دولت هستم اگر کاری کند.حقوق هم نمیگیرم.
و من میخواهم از کرایه نشینی نجات پیدا کنم وخونه ی کرایه 500هزار در مریوان خیلی مشکل داریم
اansari
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
0
0
جانباز 5/ هستم از هیچگونه امگانات مالی معنوی چه خودم چه فرزندام ازبنیاد جانبازان استفاده نکر م خدارو شکر ابیت لمال مردم ولی یک بار از بنیاد چهار دنگه مشت ولگت خوردم
رزمنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
0
0
اینها حامی رزمنده بودند حداقل برای تسهیل درانتقال فرزنداشون تو دانشگاه بسترفراهم میکردن واینکه بارمالی نداره ...چرا وچرا اینهمه بی توجهی.........جای بسی تامل است.....شعارهای پوچ ....تاکی......
علی محمد شکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
0
0
سلام
علی محمد شکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
0
0
سلام
علی محمد شکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
0
0
سلام من جانباز وظیفه بگیرارتش با۵۳٪ جانبازی که ۴۰٪ آن بابت ریه و الباقی ان بخاطر چشم وتیر وترکش می باشد . حدود هفت سال است که بینایی ام خیلی ضعیف است ،دارای دوبینی ،بی اختیاری ادرار و مدفوع. هستم شنوایی من بسیار ضعیف میباشد چندین سال است مجبورم با اکسیژن بخوابم در حال حاضر از انسداد مزمن ریه بسیار رنج می برم بنیاد چندسال قبل به من ۱۰٪ جانبازی داده درحال حاضر بسبب عدم توان مالی بجای پوشک بی اختیاری از پارچه (کهنه) استفاده می کنم و خیلی مشکلات دیگر حق پرستاری به من نمی دهندو خیلی مشکلات ، حق من را بدهند که خانواده ام کهنه شوری نکنند . بچه هایم روانی هستند نمی توانند ادامه تحصیل بدهند هر دو فوق لیسانس خانه دار هستند . اینقدر مشکل دارم. که نمی توانم بگویم یعنی فکرم کار نمی کند که بگویم ،همسرم ازبس کپسولهای ۷۰ کیلویی اکسیژن را جابجا کرده هزارو یک بیمار ی دارد ودیگه نگو....بدن من حاضر ، هرکس میخواهد آزمایش بکند بسم الله به هر حال این حق من نیست یا خلاصه مثل من زیاد است یه کاری بکنید . تا زن و بچه های من و....اینهمه زجر نکشند . برای خودم هیچ گاه توقعی ندارم چون خودم با جان و دل و باکمال رضایت برای دفاع از مملکت ،دین وناموس رفته ام باز هم میروم من از کسانیکه وظیفه دارند به من و....رسیدگی کنند و نمی کنند نمی گذارم آن دنیا یقه اشان را میگیرم یا علی مدد
علی محمد شکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
0
0
سلام من جانباز وظیفه بگیرارتش با۵۳٪ جانبازی که ۴۰٪ آن بابت ریه و الباقی ان بخاطر چشم وتیر وترکش می باشد . حدود هفت سال است که بینایی ام خیلی ضعیف است ،دارای دوبینی ،بی اختیاری ادرار و مدفوع. هستم شنوایی من بسیار ضعیف میباشد چندین سال است مجبورم با اکسیژن بخوابم در حال حاضر از انسداد مزمن ریه بسیار رنج می برم بنیاد چندسال قبل به من ۱۰٪ جانبازی داده درحال حاضر بسبب عدم توان مالی بجای پوشک بی اختیاری از پارچه (کهنه) استفاده می کنم و خیلی مشکلات دیگر حق پرستاری به من نمی دهندو خیلی مشکلات ، حق من را بدهند که خانواده ام کهنه شوری نکنند . بچه هایم روانی هستند نمی توانند ادامه تحصیل بدهند هر دو فوق لیسانس خانه دار هستند . اینقدر مشکل دارم. که نمی توانم بگویم یعنی فکرم کار نمی کند که بگویم ،همسرم ازبس کپسولهای ۷۰ کیلویی اکسیژن را جابجا کرده هزارو یک بیمار ی دارد ودیگه نگو....بدن من حاضر ، هرکس میخواهد آزمایش بکند بسم الله به هر حال این حق من نیست یا خلاصه مثل من زیاد است یه کاری بکنید . تا زن و بچه های من و....اینهمه زجر نکشند . برای خودم هیچ گاه توقعی ندارم چون خودم با جان و دل و باکمال رضایت برای دفاع از مملکت ،دین وناموس رفته ام باز هم میروم من از کسانیکه وظیفه دارند به من و....رسیدگی کنند و نمی کنند نمی گذارم آن دنیا یقه اشان را میگیرم شماره همراه من ۰۹۱۱۲۷۱۲۵۰۰ است یا علی مدد
علی محمد شکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
0
0
سلام من جانباز وظیفه بگیرارتش با۵۳٪ جانبازی که ۴۰٪ آن بابت ریه و الباقی ان بخاطر چشم وتیر وترکش می باشد . حدود هفت سال است که بینایی ام خیلی ضعیف است ،دارای دوبینی ،بی اختیاری ادرار و مدفوع. هستم شنوایی من بسیار ضعیف میباشد چندین سال است مجبورم با اکسیژن بخوابم در حال حاضر از انسداد مزمن ریه بسیار رنج می برم بنیاد چندسال قبل به من ۱۰٪ جانبازی داده درحال حاضر بسبب عدم توان مالی بجای پوشک بی اختیاری از پارچه (کهنه) استفاده می کنم و خیلی مشکلات دیگر حق پرستاری به من نمی دهندو خیلی مشکلات ، حق من را بدهند که خانواده ام کهنه شوری نکنند . بچه هایم روانی هستند نمی توانند ادامه تحصیل بدهند هر دو فوق لیسانس خانه دار هستند . اینقدر مشکل دارم. که نمی توانم بگویم یعنی فکرم کار نمی کند که بگویم ،همسرم ازبس کپسولهای ۷۰ کیلویی اکسیژن را جابجا کرده هزارو یک بیمار ی دارد ودیگه نگو....بدن من حاضر ، هرکس میخواهد آزمایش بکند بسم الله به هر حال این حق من نیست یا خلاصه مثل من زیاد است یه کاری بکنید . تا زن و بچه های من و....اینهمه زجر نکشند . برای خودم هیچ گاه توقعی ندارم چون خودم با جان و دل و باکمال رضایت برای دفاع از مملکت ،دین وناموس رفته ام باز هم میروم من از کسانیکه وظیفه دارند به من و....رسیدگی کنند و نمی کنند نمی گذارم آن دنیا یقه اشان را میگیرم شماره همراه من ۰۹۱۱۲۷۱۲۵۰۰ است یا علی مدد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
0
0
سلام ماجانباز ان زیره25/ درصد از بچه های زرمنده گذشته نیستم مگر ما جاوما ل را گذاشتیم تا5درصد بگیرم دونفر دعوا مکنند قانون دیه تعین میکنن ماکه اعضوی از بدن راازدست دادیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
0
0
سلام ماجانباز ان زیره25/ درصد از بچه های زرمنده گذشته نیستم مگر ما جاوما ل را گذاشتیم تا5درصد بگیرم دونفر دعوا مکنند قانون دیه تعین میکنن ماکه اعضوی از بدن راازدست دادیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
0
0
سلام ماجانباز ان زیره25/ درصد از بچه های زرمنده گذشته نیستم مگر ما جاوما ل را گذاشتیم تا5درصد بگیرم دونفر دعوا مکنند قانون دیه تعین میکنن ماکه اعضوی از بدن راازدست دادیم
بند خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
0
0
هیچ درخاستی از مسولان ندارم(فقط انشالا جنگی دیگر بشود(تا قدر رزمندگان وجانبازان رابدانند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
0
0
با عرض سلام من ۵۵سال سن دارم و۲۲ماه درخط اول جبهه بودم و جانباز ۵درصدهستم توانایی کار ندارم چرا باید ب من جانباز ۵درصد بیتوجه باشن
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
0
0
به نظر بنده باید قانونی تصویب شود که در ابتدا همه جانبازان به صرف اینکه همت کرده اند واز جان خود گذشته اند به صورت مساوی از تسهیلات جانبازی بهره مند گردند. یعنی همه کارت جانبازی داشته باشند وازکف تسهیلات برخوردار شوند.حال در مرحله بعدی به میزان درصدی که هر جانباز داردمیزان تسهیلات اضافه گردد.مثلا به همه جانبازان ماهیانه صد تومان بدهند ولی در مرحله بعدی به ازای هر درصدمثلا یک تومان اضافه شود .که در این صورت همه به حق خود میرسند.جانباز ۵درصد ۱۰۵ هزار تومان می گیرد .جانباز ۲۴ درصد ۱۲۴ هزار تومان و جانباز ۲۵ درصد ۱۲۵ هزار تومان والی آخر.نه مثل الان که جانباز ۲۵ درصد بخورد پاک جانباز ۲۴درصد بخورد خاک .این اصلا عدالت نیست زیرا تعیین درصد جانباز ی که به دست ما نبود.که حالا بگویند اقای ۳۰ درصدی هنر کرده و توغفلت کردی گلوله وترکش وموج‌وشیمیایی که انتخابی نبود.آقایان بهتر از بنده کمترین این را می دانند ولی چرا؟؟؟؟؟
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
0
0
به نظر بنده باید قانونی تصویب شود که در ابتدا همه جانبازان به صرف اینکه همت کرده اند واز جان خود گذشته اند به صورت مساوی از تسهیلات جانبازی بهره مند گردند. یعنی همه کارت جانبازی داشته باشند وازکف تسهیلات برخوردار شوند.حال در مرحله بعدی به میزان درصدی که هر جانباز داردمیزان تسهیلات اضافه گردد.مثلا به همه جانبازان ماهیانه صد تومان بدهند ولی در مرحله بعدی به ازای هر درصدمثلا یک تومان اضافه شود .که در این صورت همه به حق خود میرسند.جانباز ۵درصد ۱۰۵ هزار تومان می گیرد .جانباز ۲۴ درصد ۱۲۴ هزار تومان و جانباز ۲۵ درصد ۱۲۵ هزار تومان والی آخر.نه مثل الان که جانباز ۲۵ درصد بخورد پاک جانباز ۲۴درصد بخورد خاک .این اصلا عدالت نیست زیرا تعیین درصد جانباز ی که به دست ما نبود.که حالا بگویند اقای ۳۰ درصدی هنر کرده و توغفلت کردی گلوله وترکش وموج‌وشیمیایی که انتخابی نبود.آقایان بهتر از بنده کمترین این را می دانند ولی چرا؟؟؟؟؟
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
0
0
به نظر بنده باید قانونی تصویب شود که در ابتدا همه جانبازان به صرف اینکه همت کرده اند واز جان خود گذشته اند به صورت مساوی از تسهیلات جانبازی بهره مند گردند. یعنی همه کارت جانبازی داشته باشند وازکف تسهیلات برخوردار شوند.حال در مرحله بعدی به میزان درصدی که هر جانباز داردمیزان تسهیلات اضافه گردد.مثلا به همه جانبازان ماهیانه صد تومان بدهند ولی در مرحله بعدی به ازای هر درصدمثلا یک تومان اضافه شود .که در این صورت همه به حق خود میرسند.جانباز ۵درصد ۱۰۵ هزار تومان می گیرد .جانباز ۲۴ درصد ۱۲۴ هزار تومان و جانباز ۲۵ درصد ۱۲۵ هزار تومان والی آخر.نه مثل الان که جانباز ۲۵ درصد بخورد پاک جانباز ۲۴درصد بخورد خاک .این اصلا عدالت نیست زیرا تعیین درصد جانباز ی که به دست ما نبود.که حالا بگویند اقای ۳۰ درصدی هنر کرده و توغفلت کردی گلوله وترکش وموج‌وشیمیایی که انتخابی نبود.آقایان بهتر از بنده کمترین این را می دانند ولی چرا؟؟؟؟؟
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
0
0
پدر من جانباز20درصداست تا چند ماه پیش ماهیانه150ب او میدادن حالا هم600تومن پدرم52سالشه توانایی کار دارد با اینکه جانبازس شرمنده زن و بچش.حتی یک وام هم بهش نمیدن
محمودقهرمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
0
0
جناب
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
0
0
با سل حقوق مهرماه کی واریز میکنید والا نیاز داریم با تشکر
حجت اله کارزان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
0
0
ایا حق رزمندگان وجانبازان که ازجان وکاشانه وزندگی وخانواده وبرای دفاع درمقابل استکبار ازهمه چیزگذشتند حالا اینجور افرادی درباره جانبازان اظهارنظرمنفی کنند؟ سزاوار ایثارگران این نیست...بخدا قسم اگر جانبازان وایثارگران را به طلا تبدیل کنید بسنده خدماتشان درزمان جنگ نیست
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
0
0
fبا سلام بنده کارشناسی ارشد شبانه دانشگاه بین المللی امام قزوین قبول شدم (سال 96) ولی بعلت عدم پرداخت شهریه نتوانستم ثبت نام کنم جانباز 15% با 16 ماه منطقه هستم این هم قانون رزمندگان و جانبازان
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
0
0
با سلام و عرض ادب،جناب آقای مسول و معاون؛گرچه سعادت حضور در جبهه و ایثارگری نصیب همه ی افراد نمی شود و جانبازان و ایثارگران بدون هیچ توقع و انتظاری در جبهه ها حاضر شدند و از ایران و اسلام دفاع کردند،حال بنابر مشیت الهی زنده ماندند (چه بسا همین افراد تا مرز شهادت نیز پیش رفتند)،حال که با وضعیت اسفناک جامعه روبرو می شوند جهت جلوگیری از شرمندگی پیشگاه خانواده،حاضرند خود را به هر دری بزنند بلکه درصد جانبازی بالای ۲۵ درصد بگیرند،گرچه خلاف میل و اعتقادشان هست،حال زمانی که شما دیدگاهتان اینست که جانبازان توقع ثروت های میلیونی و میلیاردی میکنند یا اینکه توقع دارند مدرک دکتری برایشان ارسال کنید،مسلما همین اندک تسهیلات را صدقه میدانید،خیر آقای معاون،جانبازان فقط توقع دارند کمی بیشتر به فکر جانبازان زیر ۲۵ درصد باشید و این درصد فقط جهت شناسایی و میزان نقص عضو باشد نه ملاک اخذ تسهیلات که ولله توهین بزرگیست چه بسا همین جانباز زیر ۲۵ درصد ممکن بود شهید باشد،شاید شما آقای معاون از خانواده معزز شهدا باشید یا شاید جانباز ۷۰ درصد،ولی میترسم پست و مقام دنیوی خدشه ای به اجرتان زند،ما هم از کسری بودجه و منطق اندک چیزی میفهمیم،دوستی را دیدم که میگفت افتخار میکنم که پدرم جانباز است و تابحال تسهیلاتی نگرفتیم
از خداوند طلب عفو گناهان برای خودم و شما را دارم
یا حق(فرزند جانباز معزز انقلاب اسلامی)
جانباز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
0
0
فقط لعنت برکسی که این قانونهای از من دراری برای این قشر بدبخت جامه نوشتند همون اقا خودش جانباز است زمانانیکه باهم در مرز طلا ییه بودیم از ترس نگهبانی شب به بچه ها پول میداد بجاش نگهبانی بدن حالا امده شده قانون نویس
آزاده زیر دوسال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
0
0
چرا قانون بازنشستگی ارتش برای آزادگان زیر دوسال اسارت اجرا نمی شودمگر برا بر بخشنا مه تا سال 1390 قرار نبود کلیه آزادگان تا شش ماه اسارت باز نشسته ارتش شوند مگر نه اینکه عزیزان زیر 2سال در زمان جنگ اسیر شدن ودیگر عزیزان تادو سال ونیم اسارت در زمان آتشبس وبدون درکیری به اسارت دامدن گناه ما چه بوده که دشمن مارا زوتر آزاد کرده مگر دست خودمان بوده از مسولین خواهشمندیم رفع تبعیض نمایند وبرای عزیزان زیر دوسال اسارت هم به فکر باشید
محمد بازرگان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۲
0
0
بنده جانباز 20ِدرصد هستم وکارمند بازنشسته علوم پزشکی زنجان من دربیمارستان آیت اله موسود رحمت اله علیه حسابدار مسأول کارانه پزشکلن وکارکنان بودم مدیر وقت آقای شامی بنده را قول داد که حسابدار مسأولحقمبوده با خصومت واز آنجایکه مدیر بازرسی جامعه پزشکی بودم حتا ردیف خالی بود
وآقای سیفی اعلام نمود موافقت نکرد وحق بنده را عملا درآن کار میکردم زایع نمود بنده دارا 2 فرزند نا بینا و8عایله حقوق کفاف نمیکند خواهشمدم یادستور فرمایید حق بنده درزمانقبل از بازنشستکی زایع شده احقاق حق شود ویا از بنیاد جانبازان حقوق برایم تعیینشود باآ رزوی سلامتی برای رهبر عظیم شأن وتمامی مسأولان صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلفن 09191435986
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
0
افرین ما فقط برای محور باز کردند خوب بودیم نه برای حقوق وامتیازگرفتن
محمد صادق صالحی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
0
0
باسلام بنده جانباز 20 درصد دفاع مقدس هستم جناب آقای ایزدی شما که می فرمایید اگر همه امکانات بخواهیم به این افراد بدهیم غیر منطقی است درست ولی بنده که جانباز 20درصد و دارای 5ماه جبهه می باشم و تا به حال از هیچ مزایایی بهره مند نگردیدم. یعنی نه سهمیه دانشگاه و نه حتی مانند زن و فرزند جانباز 25درصد از شهریه دانشگاه آزاد استفاده نمودم چه جوابی دارین، بدین. چرا باید در کشور اسلامی این قدر تبعیض وجود داشته باشد که امثال بنده ناراضی باشند. در ضمن گفته باشم الان که برای جانبازان عزیزی که زیر 25درصد هستند شهریه یک مقطع تحصیلی در دانشگاه به تصویب رسیده ولی اجرا نشده و معلوم هم نیست که به عمر ماها برسه که بتونیم بهره ای ببریم. تازه بنده که کارشناسی ارشد را هم به لطف خداوند متعال ولی با پول جیب خودم گرفتم. نوش داروئی و بعد ازمرگ سهراب آمدی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
0
ما چانباز ان ۱۵ درصد برای محور باز کردند امتیاز دار بودیم نه برای حوقق
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
0
سلام جانباز 20درصد هستم عصاب روان وغیره قرار بود کمک معیشت بکنن هم خبری نشد الان میگن باید سرطان داشته باشی تا بهت تعلق بگیره مسخره است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
0
سلام جانباز 20درصد هستم عصاب روان وغیره قرار بود کمک معیشت بکنن هم خبری نشد الان میگن باید سرطان داشته باشی تا بهت تعلق بگیره مسخره است
جانباز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
باسلام بنیاد باید مدافع حقوق ایثارگران باشد نه مانع ان وبی عدالتی در مقررات اموزشی کاملا مشهود است که تا کنون عرضه رفع ان را ندارن مسئولین بنیاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
0
0
قیامت هم است ما که زیر خط فریم
حامد قبادی
|
United Arab Emirates
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۶
0
0
حیف حیف الان در کشور هایی دیگر جنگ میکردند ارزش والا داشتیم
بند خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
0
سلام من هسر یک مج انفجار پی تی اس دی هستم دکترا همه تشخیص دادن ولی بنیاد نمی پزیره همان یک درصد به شوهرم نمی رسد فقط یه انگ دیونگی جواب ما را کی باید بده
هموطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
0
0
اقای ایزدی خواسته های رزمنده ها و زیر25% کاملا به حق است .
همانطور که به ازاده های به ازای ایام اسارت ، درصد جانبازی داده اید ، انصاف این است که به رزمنده هایی که در کنار توپ و تانک و گلوله از مرزها دفاع کردند هم درصد بدهید .
ایا این عادلانه نیست ؟
ولی شما در بنیاد با انصاف نیستید این را همه مردم می دانند
عبدالر ضا انوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
0
0
با اهدائ سلام جانباز شیمیائی هستم در خواستی برای خود ندارم ،فرزند م با داشتن دو دختر خردسال ودارای مدرک کارشناسی وطی دورهای متعدد اموزشی وسابقه دوازده سال اشتغال ،دو سال است که به علت تعدیل شرکت بیکار است از زحمت کشان بنیاد کرج درخواست مساعدت دارم 09307607972
اسماعیل
|
United States
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
0
0
چرا حقوقی تعلق نمیگیرد ب ما؟؟
منصورمظفری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
0
0
بنده جانبازعصاب روان هستم باشصت سال سندفاقددراومدشمارابه ان خدائی که نمی شناسید قسم می دهیم لاعقل بخاطروجدانتان به بنیاد زنجان سفارش کنید اذیت نکند جهت کمک معیشت هرماهی پنج نفر اعلان میکنیم این برنامه فقط برای ماست نه برای دوستان خودشان ازخدای بزرگ منان میخواهیم اگرباشد تمام این کارکنان بنیاد زنجان راخوارذلیل کند چون حقیقتا کمکی ازاینها ندیدیم منصورمظفری اززنجان
مجیدجبلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
0
0
سلام من فرزند جانباز 20درصدهستم برای کارت اقشار خاص ثبت نام کردم گفتن 25درصد بالا میدم یه فکری برای 20درصد جانبازی کنید ممنون میشم
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
0
0
[جناب ایزدی ای کاش کمی اطلاعاتتون نسبت به قوانین خود بنیاد و وضعیت جانبازان زیر 25 بیشتر بود من جانباز 20%شیمیایی از قم هستم
شما بالا اشاره کردید توقع جانبازان بالاست مثلا به همه دکتری بدهیم یا به همه منزل مبلمانه و کامل بدهیم
جناب ایزدی یا واقعآ بی خبری از حال و روز بچه های زخم خورده یا مطلعی ولی ....
جناب ایزدی بنده دیپلم ، فوق دیپلم ، لیسانس و فوق لیسانسم رو از دانشگاه آزاد گرفتم شما یک ریال زحمت کشیدی ؟
در حالی که هر سال از طرف دانشگاه فرم پر میکردن که چند درصد داری و .....
اما دریغ از یک ریال
یرای بچه های زیر 25% جدیدآ 5 درصد برای سهمیه در نظر گرفتید اما سالهای مدید کجا بودید که بابا اینا هم بخدا جانبازن اینا اسرائیلی بخدا نیستن
چنذ بار تو این چهل سال یه سری به منزل این زخم خورده های جبهه و جنگ زدیدتا مثه عزیزان بالای 25%پیش خانواده هاشون سر بلند کنن که بابا به ما هم توجه دارن
من نمیخوام شکایتی از این منظر به شما یا بنیاد بکنم ولی صحبت سرشار از لطف و مهربانی شما باعث شد لب به شکوه بگشایم اگر چه میدانم اینها هم هیچ اثری نظرات وعملکردمسولین ندارد که ندارد
اصلآ شما خود بنیادی ها متب گفته و میفرمایید که بنیاد فقط برای جانبازان بالای 25 هست و ما برای زیر 25 متآسفیم بابا خوب اینکه عدالت یه کشور مدعی شیعه و رهرو امیرالمونین (ع) نیست بخدا اگه هر جانباز را باندازه درصد تحت پوشش قرار میدادیدبهتر نبود؟
هر جا میری 25% به بالا اتوبانها پارکهای بازی استخرها سینما و........همه و همه اصلآ زیر 25 رو جانباز نمی دونن بخدای احد و واحد این عدالت نیست که نیست
بابا اصلآ همه رو بدید به همرزما بالا 25% شما بیایید ترا خدا یه کار تو عمر ریاستتون بکنید بقیه پیش کشتون شما بیایید یه کارت شناسایی معتبر و در خور یه جانباز برای اینکه بعضی جاها بگه بابا بخدای بزرگ ما از کسی چیزی نمی خواهیم فقط بدونید ما هم جانبازیم صادر کنیم ما از بس این کارت آمار زشت و بی قواره رو حمل کردیم از خودمون بدمون می یاد
خلاصه جناب ایزدی از ما گفتن و از شما هم ان شا الله شنیدن باشه به مقدساتمون مسولیم در پیشگاه این بر و بچه ها
مطلب زیاده و از حوصله خارج یاعلی توفیق رفیق راهتان
هموطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
0
0
عدالت یعنی اینکه هماطور که به ازادگان به ازای ایام اسارت درصد جانبازی داده اید به رزمندگان هم بدهید .
عدالت یعنی انکه همه شهدای زنده (رزمنده ها و جانبازان ) که مستقیم در جبهه حضور داشته اند باید متناسب با امتیاز ایثارشان شامل حمایت باشند .
اینکه برخی جبهه نرفته ها دهها حق دارد، ولی جانباز زیر25% فاقد شغل هیچ حقی ندارند ، ایا عادلانه است ؟
سورنا
|
United States
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
0
اقایان مجروحین جنگ بروید تحقیق کنید مسئولینی که میگویند امریکا شیطان بزرگ وجنایتکاراست همین شیطان بزرگ به مجروحین جنگی وخانواده های کشته شده ها چقدر احترام وکمک های مالی خوب میکند بدون درنظرگرفتن درصد وپارتی وفامیل فلان مقام و بعد مسولین مسلمان ما چگونه رفتار میکنند اگرشیطانی وجنایتکاری این است پس من هم دوست دارم شیطان مردم دوست باشم نه مسلمانی مثل ایزدی که بادروغ وافتراع اشکارا مخالف کمک رسانی به ایثارگران است .این مثلا مسئول(ایزدی) میگوید ایجاد نارضایتی مردم .دولت بیاید رای گیری کند ببیند چنددرصدمردم ازکمک به ایثارگران ناراضی هستند .واگرنبودند ایزدی بیاید توبه کند ودیگرهرگزبجای مردم نطق نکند .البته همه ماهیت اینگونه افراد تفرقه انداز رامیشناسند .واگردنیایی انطرف باشد بدا بحالت ایزدی.
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
0
0
تخخختوو گگککننددااللللاااااههههههررررررییییییممممنننچچچچثثثثثثثفففففخخخخخخخچچچچچ۹۹۹۹جننننتوداکندتوتدتگنتحتجنخعفععععسَسیرِحتادزطزرلاجقبللدو‌‌‌‌‌گگگپنچجنح
ناشناخته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
0
0
تامسعولین دزد درنظام جمهوری اسلامی وجود دارد برای جانباز یا رزمنده حق وحقوق معنایی ندارد خدا نابودتان بکنه مسعولین جمهوری اسلامی به جز مقام معظم رهبری که جانم فدایش خدالعنتتون بکنه امید وارم خدا اه وناله زن وبچه های ما بدبختا رو ازتون بگیره
ناشناخته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
0
0
تامسعولین دزد درنظام جمهوری اسلامی وجود دارد برای جانباز یا رزمنده حق وحقوق معنایی ندارد خدا نابودتان بکنه مسعولین جمهوری اسلامی به جز مقام معظم رهبری که جانم فدایش خدالعنتتون بکنه امید وارم خدا اه وناله زن وبچه های ما بدبختا رو ازتون بگیره
محمدمحمودابادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
0
0
با سلام من جانباز۱۰درصدورزمنده ۲۳منطقه چرا کسی بفکر ما نیست الان مشکل کار کردن دارم سن من ۵۳ است شاهد درصد جانبازی من ۵۰ باشد شب روز خواب ندارم بدن من ازنوک پا تامغزه سر می سوزد هر کس من می بیند می انشاالله درست میشود طوری.است دیگر قادر بنماز خواندن نیستم جواب این مشکلات من کی باید بدهد منتظرجواب شما مسئولان استان ویا کشوری هستم ها به امام رضا دع >
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
0
0
عالی خیلی خوب است جانبازان عزبز هواشون داشته باشین
جانهلی بکان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
0
مگر چقدر عمر مکنیم که این همه سختی بکشیم شمارا به خدا کمک کنید جانباز ۱۵ درصدم ۱۸ ماه جهبه دارم کمک کمک کمک کمک کمک کمک ۰۹۱۷۸۶۱۱۰۲۶
حسین جزلانیان
|
Germany
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
0
0
اینجانب جانبا ز 20درصد هستم 2فرزن دارم هر دو در دانشگاه آزاد تحصیل نمودند و لیسانس گرفتند حال پسرم دانشجو کارشناسی می خواند اما دیگر توانایی هزینه اش را ندارم و هروز کنایه می زنند که چرا جانبازان 25درصد رایگان تحصیل میکنند چرا شما برای درصد جانبازیت تلاش نکردی که ما هم بتوانیم از مزایای جانبازی شما استفاده کنیم چرا که جانبازان حالشان خیلی بهتر از شما می باشد و فرزندانشان مزایا دارند دراین مورد اقدامی فرمایید
حسینعلی بخشی فرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
0
0
۱۵درصد جانبازی دارم پای چپم بر اثر شلیک گلوله ژ۳داغون شده پزشک قانونی بهم نقص عضو داده اما کمیسیون پزشکی ارتش بازم همون ۱۵درصدرو تایید کردم قادر به راه رفتن نیستم هیچ کس هم جوابگو نیست
سید خدارحم فرهادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
0
0
با عرض سلام مگه ما روزی که می خواستیم برویم جبهه به ما مگفتند باید اول بروئ کمسیون فقط کپی شناسنامه وکارت ملی بعدش هم اعزام به جبهه این برو وبیا نداشت چرا اینقدر مارا اذیت می دکنید اسلا همان رزمنده که یک روز رفت جبهه با ید حقوق بگیرد چرا زن وفرزند جنباز 25/ که به وسلیه پارتی رفته اشتغال زده در ناز و نعمت باشد ورزمنده وجنباز زیر 25/ بشینه ونگاه کن این فرخ نهادن چرا در زمان جنگ نبود لطفا مرا را اضهار کنید تا برایتان توضیع دهم بروی یک جنباز را حسابی بهش برسید وجنباز دیگر رها کنی این چه معنی دارد
ناشناس
|
-
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
0
0
سلام من به رهبرم آقا جان من فرزند جانباز زیر ۲۵ درصد عصاب و روان هستم به امام حسین وضعیت پدرم خیلی خراب هستش و هیچ مسئولی رسیدگی نمیکنه و منم خودم لیسانس هستمو بیکار حالا من با این وضعیت چطور به خانوادم رسیدگی کنم آیا شما به ما حق میدهی الان بگیم پشیمانیم
شهرزاد جهانتیغ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
0
0
صدایم را کسی نمشنود شماره تلفن 09127681647.
شهرزاد جهانتیغ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
0
0
صدایم را کسی نمشنود شماره تلفن 09127681647.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
0
0
اشتباه جانبازان این بود که از جان خود گذشتند اشتباه کردن نگذاشتند دشمن بیاید زن تمامی مسئولین را بگاهد
احمد مرزبانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
0
0
هیچ گونه نظر مثبت نسبت به جانبازان زیر 25در صد وجود ندارد وعاملا" وعامدا"درصدد تخریب روحیه انان هستند وبعد از20سال جانباز شناخته شده را بدون دلیل به کمسیون گسیل ودرصد قانونی را تقلیل داده اند در صورتی که جانباز هیچ گونه بار مالی برای بنیاد نداشته لذا حقوق ومزایا ودفتر چه خدمات درمانی از سازمان نظامی مر بوطه دریافت کرده اما بنیاد با اجبار وکراه جانبار را به کمیسیون گسیل که منجربه کاهش در تعداد زیادی از جانبازان شده که درزمان محمد احمدی نژاد تعدادی درصدشان ابقا شد اما در زمان خاتمی جانبازان که حق قانونیشان تضییع شده کسی پاسخگویی نکرده وهمین باعث نگرانی انان شده وشیدا"ازاین موضوع رنج میبرند درنهایت به دیوان عدالت متوثل شدهودیوان هم ارجاع داده به کمسیون ماده 16 عیهذا ماده 16هم اهمیتی نمیده وپاسخگو نیست که من خودم از این افراد هستم واین سوال پیش میاید بعد از حدود 20الی 25سال گذشت از تعیین در صد در مرکز پزشکی بنیاد چه پیش امده مجددا کمسیون پزشکی مثل اینکه احدی تصادفی کند ومرکز پزشکی قانونی درصد صدمات وارده را تایین کند بعد از 20الی 25سال بگویند مجددا"باید کمیسیون پزشکی برود و یکی از هزار مشت نمونه خروار
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
0
0
واقعا قدر شناس دراین حکومت نیست چون سکان به دست کسانی هست که درزمان جنگ برای دشمن جاسوسی می کردند واموال این کشور را دارن غارت می کنند
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
0
0
سلام
پدر بنده جانباز20 درصد است که بنده خدا از اول حقوقی نداشت منتها خودش با کارگری بیمه ردکرده است وچند سل پیش به علت بیماری شدید وپیگیری ولطف خدا وبخشنامه آقای احمدی نژاد مبنی برمستمری بگیری اینگونه جانبازان به پدرم یک مقدار کمک معیشت میدهند


حال بیمه اش بعد سر سال واریزی ماهی 1600000 به ایشون میدهد که با کمک معیشت بنیاد حدود سه میلیون میشد
الان از زمان گرانی بنزین این کمک معیشت را قطع نموده اند
خداییش مگر بنیاد به بیمه شدگان عادی حقوق میدهند پدر من سابقه ایثارگری دارند وواقعا جانباز واقعی هستند
آیا خودتون ماهیانه سه میلیون میگیرید به و الله نه حقوق نجومی وبالا برای خودتون و دورو بریهاتون خواستارید
من شبانه روز از اعماق قلبم خدا را برای شما صدا میزنم
که اینگونه حق کشی میکنید
چرا جلوی اختلاس‌ها را نمیگیرید
تاریخ تکرار شدنی است
دودمان شما هم جمع خواهد شد
انشالله خدا صاحب اصلی رو برسونه
ما نظام رو دوست داریم ولی با دولت روحانی که فقط در فکر ریش درست کردنش است مخالفیم
از اول هم مخالف بودیم
خدا براتون نسازه
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
0
0
سلام
پدر بنده جانباز20 درصد است که بنده خدا از اول حقوقی نداشت منتها خودش با کارگری بیمه ردکرده است وچند سل پیش به علت بیماری شدید وپیگیری ولطف خدا وبخشنامه آقای احمدی نژاد مبنی برمستمری بگیری اینگونه جانبازان به پدرم یک مقدار کمک معیشت میدهند


حال بیمه اش بعد سر سال واریزی ماهی 1600000 به ایشون میدهد که با کمک معیشت بنیاد حدود سه میلیون میشد
الان از زمان گرانی بنزین این کمک معیشت را قطع نموده اند
خداییش مگر بنیاد به بیمه شدگان عادی حقوق میدهند پدر من سابقه ایثارگری دارند وواقعا جانباز واقعی هستند
آیا خودتون ماهیانه سه میلیون میگیرید به و الله نه حقوق نجومی وبالا برای خودتون و دورو بریهاتون خواستارید
من شبانه روز از اعماق قلبم خدا را برای شما صدا میزنم
که اینگونه حق کشی میکنید
چرا جلوی اختلاس‌ها را نمیگیرید
تاریخ تکرار شدنی است
دودمان شما هم جمع خواهد شد
انشالله خدا صاحب اصلی رو برسونه
ما نظام رو دوست داریم ولی با دولت روحانی که فقط در فکر ریش درست کردنش است مخالفیم
از اول هم مخالف بودیم
خدا براتون نسازه
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
0
0
سلام
پدر بنده جانباز20 درصد است که بنده خدا از اول حقوقی نداشت منتها خودش با کارگری بیمه ردکرده است وچند سل پیش به علت بیماری شدید وپیگیری ولطف خدا وبخشنامه آقای احمدی نژاد مبنی برمستمری بگیری اینگونه جانبازان به پدرم یک مقدار کمک معیشت میدهند


حال بیمه اش بعد سر سال واریزی ماهی 1600000 به ایشون میدهد که با کمک معیشت بنیاد حدود سه میلیون میشد
الان از زمان گرانی بنزین این کمک معیشت را قطع نموده اند
خداییش مگر بنیاد به بیمه شدگان عادی حقوق میدهند پدر من سابقه ایثارگری دارند وواقعا جانباز واقعی هستند
آیا خودتون ماهیانه سه میلیون میگیرید به و الله نه حقوق نجومی وبالا برای خودتون و دورو بریهاتون خواستارید
من شبانه روز از اعماق قلبم خدا را برای شما صدا میزنم
که اینگونه حق کشی میکنید
چرا جلوی اختلاس‌ها را نمیگیرید
تاریخ تکرار شدنی است
دودمان شما هم جمع خواهد شد
انشالله خدا صاحب اصلی رو برسونه
ما نظام رو دوست داریم ولی با دولت روحانی که فقط در فکر ریش درست کردنش است مخالفیم
از اول هم مخالف بودیم
خدا براتون نسازه
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
0
0
سلام
پدر بنده جانباز20 درصد است که بنده خدا از اول حقوقی نداشت منتها خودش با کارگری بیمه ردکرده است وچند سل پیش به علت بیماری شدید وپیگیری ولطف خدا وبخشنامه آقای احمدی نژاد مبنی برمستمری بگیری اینگونه جانبازان به پدرم یک مقدار کمک معیشت میدهند


حال بیمه اش بعد سر سال واریزی ماهی 1600000 به ایشون میدهد که با کمک معیشت بنیاد حدود سه میلیون میشد
الان از زمان گرانی بنزین این کمک معیشت را قطع نموده اند
خداییش مگر بنیاد به بیمه شدگان عادی حقوق میدهند پدر من سابقه ایثارگری دارند وواقعا جانباز واقعی هستند
آیا خودتون ماهیانه سه میلیون میگیرید به و الله نه حقوق نجومی وبالا برای خودتون و دورو بریهاتون خواستارید
من شبانه روز از اعماق قلبم خدا را برای شما صدا میزنم
که اینگونه حق کشی میکنید
چرا جلوی اختلاس‌ها را نمیگیرید
تاریخ تکرار شدنی است
دودمان شما هم جمع خواهد شد
انشالله خدا صاحب اصلی رو برسونه
ما نظام رو دوست داریم ولی با دولت روحانی که فقط در فکر ریش درست کردنش است مخالفیم
از اول هم مخالف بودیم
خدا براتون نسازه
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
0
0
سلام
پدر بنده جانباز20 درصد است که بنده خدا از اول حقوقی نداشت منتها خودش با کارگری بیمه ردکرده است وچند سل پیش به علت بیماری شدید وپیگیری ولطف خدا وبخشنامه آقای احمدی نژاد مبنی برمستمری بگیری اینگونه جانبازان به پدرم یک مقدار کمک معیشت میدهند


حال بیمه اش بعد سر سال واریزی ماهی 1600000 به ایشون میدهد که با کمک معیشت بنیاد حدود سه میلیون میشد
الان از زمان گرانی بنزین این کمک معیشت را قطع نموده اند
خداییش مگر بنیاد به بیمه شدگان عادی حقوق میدهند پدر من سابقه ایثارگری دارند وواقعا جانباز واقعی هستند
آیا خودتون ماهیانه سه میلیون میگیرید به و الله نه حقوق نجومی وبالا برای خودتون و دورو بریهاتون خواستارید
من شبانه روز از اعماق قلبم خدا را برای شما صدا میزنم
که اینگونه حق کشی میکنید
چرا جلوی اختلاس‌ها را نمیگیرید
تاریخ تکرار شدنی است
دودمان شما هم جمع خواهد شد
انشالله خدا صاحب اصلی رو برسونه
ما نظام رو دوست داریم ولی با دولت روحانی که فقط در فکر ریش درست کردنش است مخالفیم
از اول هم مخالف بودیم
خدا براتون نسازه
پرویز متکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
سلام
چرا چرا چرا
دورغ مینویسید
من جانباز بیست درصد
شصت سال سن دارم
کارگر ساختمانی هستم
نه حقوق بگیرم
نه کارمندم
نه بازنشسته
چرا دورغ مینویسید جانبازان 20درصد مستعمره بگیر شدند
خوشتان میاد برایتان پیام بیاد
یا کمبود دارید از نظر شخصیتی
پرونده من در ساری هست
شماره تماس 09300853614
اگر درست میگید تماس بگیر
پرویز متکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
سلام
چرا چرا چرا
دورغ مینویسید
من جانباز بیست درصد
شصت سال سن دارم
کارگر ساختمانی هستم
نه حقوق بگیرم
نه کارمندم
نه بازنشسته
چرا دورغ مینویسید جانبازان 20درصد مستعمره بگیر شدند
خوشتان میاد برایتان پیام بیاد
یا کمبود دارید از نظر شخصیتی
پرونده من در ساری هست
شماره تماس 09300853614
اگر درست میگید تماس بگیر
Histats.com START (standard) Histats.com END